Het schijnt dat je snowboarden sneller oppikt ja. Even leren remmen en balanceren en je kan flink wat doen. Mij niet gezien overigens, voor mij staat boarden gelijk aan blauwe plekken scoren. Ik ski, dan hoef je niet onderuit of voorover te gaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Remzz het volgende:
Ik ski al 14 jaar, maar als ik nu voor het eerst op wintersport zou gaan zou ik echt gaan snowboader lijkt me erg gaaf en iedereen die ik ken is er ook erg enthousiast over. En er word idd gezegt dat snowboarden juist makkelijker is voor beginners.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar snowboarden is véél moeilijker dan skien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef SolarX het volgende:
meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien.
quote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
kloptquote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
Skiën is vanaf het begin al leuker...quote:Op zondag 25 september 2005 02:47 schreef Sport_Life het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje persoonlijke smaak he. Als je al 10 jaar skit kan ik me voorstellen dat boarden niet zo leuk is, maar iemand die begint kan net zoveel fun hebben op skis als op de snowboard.
Dan was die man in versleten kleren met dat blikje schultenbrau-bier die daarnet 50 cent van me wilde zeker een snowboarder?quote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
Was jij dat met 50 cent?quote:Op zondag 25 september 2005 17:50 schreef XL het volgende:
[..]
Dan was die man in versleten kleren met dat blikje schultenbrau-bier die daarnet 50 cent van me wilde zeker een snowboarder?
Je hebt er toch niet nog meer bier van gekocht he!quote:
Ik heb het idee dat het kloten met ski's, stokken, schoenen opstaan bij skiën veel vermoeiender maakt. Als je op je bek gaat ligt meestal je stok een kilometer hoger op de piste en is in het gunstigste geval je ski niet al helemaal naar beneden gegleden. Voordat je de meuk weer eens bij elkaar gezocht hebt en de skischoenen hebt ontdaan van de plaksneeuw die het in de bindingen klikken op een steile helling onmogelijk maakt (als dat al mogelijk is) ben je op je snowboard allang weer in een goede positie gerold om je afdaling te kunnen vervolgen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:35 schreef speknek het volgende:
Snowboarden
- opstaan vergt veel kracht
jaa klopt, heb ik vorig jaar ook gedaan, erg tofquote:Op zondag 25 september 2005 21:02 schreef 360sjors het volgende:
Ga bigfooten, dat is pas dikke pret. Snelle learning curve en trucjes zijn eenvoudig. Als je je niet serieus genomen voelt op bigfoots kun je gaan snowbladen. Zelfde principe maar zonder het 10-bier imago.
Monoskieen is echt heel leuk, wat ook heel leuk is is langlaufen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Kentaro het volgende:
Big footen is echt heel leuk, wat ook heel leuk is is monoskieen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |