Een housewarmingparty?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een wat?
Ik heb iig het spelletje geisjesnuiven in huis!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een housewarmingparty?!
Dat wordt nog een drukke tijd, want die van Waxxer komt er ook nog aan en Blubberzwijn gaat er ook niet aan ontkomen natuurlijk!
g'woon in edequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef Waxxer het volgende:
Hohohooooiiiii
Kamerbewoner!
In Utrecht ook nog??En hoe? En leuk? En alles??
Oooohhhhh...... dus wel een beetje veilig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
g'woon in edevlakbij sportschool en winkeltjes en station
we stonden al een half jaar ingeschreven en hadden zoiets kan nog wel jaar duren en toen ineens moesten we binnen een dag beslissenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhhh...... dus wel een beetje veilig!![]()
Wat leuk!! Zat dat al in de planning? Ik bedoel, zomaar ineens las ik het woord 'huisgenoten'!Maar gelukkigheb je dan alles dichtbij en ben je niet helemaal verdwenen en word je opgeslokt door een enorme stad!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we stonden al een half jaar ingeschreven en hadden zoiets kan nog wel jaar duren en toen ineens moesten we binnen een dag beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |