quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dat had Roellie al begrepen
* begint de massage-olie te zoeken![]()
... waar had ik die ook al weer verstopt![]()
gevondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* ziet hoe Roellie de boel overhoop haalt in zijn zoektocht
het mag ook wel zonder hoor..
* zakt een beetje onderuit in haar stoelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
gevonden![]()
geloof me, die olie ga je waarderen![]()
* Roellie80 begint rustig en relaxed je schouders te masseren
* op staatquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:31 schreef Roellie80 het volgende:
Eigenlijk moet je wel even ergens gaan liggen natuurlijk, zo'n bureaustoel is toch net niks
* Roellie80 zit te denken aan de lege vergaderzaal aan het einde van de gangquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
* op staat
Waar wil je me hebben?
Show me the way!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 zit te denken aan de lege vergaderzaal aan het einde van de gang
toevallig liggen daar ook nog een stel dekens, z'n tafel is anders ook beste hard
* Roellie80 neemt je hand en sleurt je mee naar het einde van de gang, opent galant de deur en maakt een mooie bedje van dekensquote:
* Misstique laat zich gedwee leiden door Roellie en ziet hoe hij de dekens op de tafel arrangeertquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 neemt je hand en sleurt je mee naar het einde van de gang, opent galant de deur en maakt een mooie bedje van dekens
Ik hoop dat er geen vergadering gepland is vandaag![]()
kijk eens wat een mooi bedje!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat zich gedwee leiden door Roellie en ziet hoe hij de dekens op de tafel arrangeert
dat hoop ik ook niet![]()
* gehoorzaamt onmiddelijk en gaat op haar buik liggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kijk eens wat een mooi bedje!
ga lekker liggen en doe je blouse maar iets naar beneden, dan zal ik je eens goed verwennen![]()
* Roellie80 opent dan eindelijk de heerlijke olie en begint rustig te masserenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gehoorzaamt onmiddelijk en gaat op haar buik liggen![]()
Ja hoor, maar nog niet door jouquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 opent dan eindelijk de heerlijke olie en begint rustig te masseren
ben je wel eens eerder met olie gemassert?
natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hoor, maar nog niet door jou![]()
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
natuurlijk
mijn handen glijden rustig over je schouders, stiekum trek ik je blousje nog wat verder naar beneden zodat ik je hele rug kan masseren... de olie word al redelijk door je huid opgenomen
* Roellie80 denk dat misstique het wel kan waarderen..
* Roellie80 bukt een keer over je heen en bijt een keer zachtjes in je oorquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmmmm...
* Misstique ligt relaxed te genieten![]()
Hihi, kriebeltquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:01 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 bukt een keer over je heen en bijt een keer zachtjes in je oor![]()
oops.. ik zag niet m'n manager langslopen![]()
* Roellie80 was al meteen van je afgesprongen om de ruimte hermitsch af te sluitenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hihi, kriebelt![]()
Wat?? Je collega's kunnen door de ramen kijken?? Wil je wel ff heel snel de luxaflex naar beneden trekken?!? en rap een beetje!
* Misstique houdt niet van pottekijkers..
Dat is beter!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 was al meteen van je afgesprongen om de ruimte hermitsch af te sluiten![]()
* neemt weer rustig plaats op de kont van misstique om haar nogmaals in de mood te masseren![]()
ik trek snel mijn schoenen uit en help jou met je schoenen,quote:
* krijgt het idee dat de massage in iets anders uitmondt..quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik trek snel mijn schoenen uit en help jou met je schoenen,
zo, dat is beter
vervolgens probeer ik met een subtile beweging je bh los te krijgen..
ha! in 1x goed
nogmaals buk ik over je heen om je een kusje in je nek te geven....![]()
* Roellie80 is erg benieuwd waar misstique heen wilt, maar durt het eigenlijk niet te vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
* krijgt het idee dat de massage in iets anders uitmondt..
* laat Roellie nog maar even doorgaan waar hij mee bezig is, want dat voelt niet verkeerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
* Roellie80 is erg benieuwd waar misstique heen wilt, maar durt het eigenlijk niet te vragen![]()
Ik ga rustig verder met kusjes geven en masseren om te kijken of misstique subtile hints gaat geven![]()
* Roellie80 vermaakt zich prima en kan hier nog wel uren mee doorgaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* laat Roellie nog maar even doorgaan waar hij mee bezig is, want dat voelt niet verkeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |