Ahum, er zijn mensen die dit voor hun beroep doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
als je dit 8uur per dag moet doen wordt je echt gek
Zover ik kon zelf samengesteld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Zijn de koppels nou gemaakt of mochten ze die zelf samenstellen?
Sure, maar dit zijn over het algemeen mensen waarvoor een doorsnee baan niet haalbaar is...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ahum, er zijn mensen die dit voor hun beroep doen.
Dan krijgen ze noodrandsoen. Water en brood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
Als het mislukt hoeveel wordt er dan gekort op het buget?
Joost, gebruik je voelsprieten eens!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Moet je al kutwerk doen, zit Joost ook noggis fokkin druk te doen...pffff
Jaaa, en dan nog wat drankquote:
komen er alleen maar sneller irritatiesquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
echt, laat maar mislukken kan ik zaterdagavond vroeg na bedquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan krijgen ze noodrandsoen. Water en brood.
Van mij machtie...een beetje gezelligheid in de tent is onontbeerlijk met dit soort werk...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
denk het ook, vooral las je al een paar uur bezig bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Deze opdracht gaat altijd mis trouwens. Er wordt altijd wel een foutje gemaakt met tellen ofzo... en dan is de opdracht dus mislukt. Niet te halen dus!
Misschien wel maar er zijn genoeg mensen die dagelijks lopende band werk doen, week in week uit en dat dan jaren lang.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
als je dit 8uur per dag moet doen wordt je echt gek
kansloos dat onze vrienden in het huis geen fout maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen dus niet 1 foutje maken..... Als je er 30.000 kunt maken zonder 1 foutje, dan kunje dat als wonder bestempelen denk ik.
Het zal zeker knap zijn maar ik denk toch dat ze het halenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen dus niet 1 foutje maken..... Als je er 30.000 kunt maken zonder 1 foutje, dan kunje dat als wonder bestempelen denk ik.
Ik zie het ook niet snel goed gaan... het tellen doet ze vast de das om.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |