abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2003 @ 17:47:35 #126
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14380514
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:46 schreef thetruth het volgende:

[..]

Het valt trouwens wel op dat veel mensen die vroeger om hem neerkeken sinds het programma over hem opeens zeer positief zijn over hem

Dat is een slimme zet van Frans geweest! Als nu maar niet een Viola Holt met haar eigen real-life soap komt
Free Your Mind
  dinsdag 4 november 2003 @ 17:48:36 #127
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_14380542
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:47 schreef Demol het volgende:

[..]

Dat is een slimme zet van Frans geweest! Als nu maar niet een Viola Holt met haar eigen real-life soap komt

dinsdag 4 november 2003 @ 17:52:58 #128
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14380648
Zoals gezegd, tis een sympathieke kerel. En hij woont hier 15km vandaan (ofzo).

De muziek vind ik niet boeiend en elk nummer klinkt voor mij zowat hetzelfde, maar blijkbaar slaat het aan. Nahja, hij heeft het wel gemaakt. Van de regenpijp van de zigeuner woonwagens naar een aardige villa

pi_14755674
Erg leuk om te zien dat al in 2001 hier een topic over mij werd geopend! Blijkbaar zijn enkele echte fans hier al langere tijd actief, ga zo door zou ik zeggen!

Gegroet,

Frans Bauer

pi_14756271
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:16 schreef FransB het volgende:
Erg leuk om te zien dat al in 2001 hier een topic over mij werd geopend! Blijkbaar zijn enkele echte fans hier al langere tijd actief, ga zo door zou ik zeggen!

Gegroet,

Frans Bauer

yeah right
.
pi_14762567
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:16 schreef FransB het volgende:

Gegroet,

Frans Bauer

Dat je de muziek ok vind, dat kan nog net, dat je em een aardige gozer vindt ook, maar om jezelf te noemen naar een volkszanger, dat vind ik toch wel erg triest hoor.
pi_14776016
De eerste maal dat mijn lied werd gedraaid bij het scoren van Oranje, en direct weten ze 6 maal het net te vinden. Dit kan geen toeval zijn!
quote:
Het nummer 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer was woensdagavond veelvuldig te horen in de Amsterdam ArenA.

Na iedere goal van het Nederlands voetbalelftal, dat het opnam tegen Schotland in een play-offwedstrijd voor het E.K. in Portugal, werd het nummer ingezet in het stadion. Oranje maakte zes goals.

'Heb je even voor mij' is overigens opnieuw uitgebracht. Het nummer staat nog steeds op nummer een in de Party Hits Top 10, die wekelijks wordt samengesteld op grond van de populariteit in de Nederlandse uitgaansgelegenheden.

Ook het oude voetbalnummer 'Wij houden van Oranje' van André Hazes maakte deel uit van de gespeelde en meegezongen hits in de ArenA. Lee Towers sloot de wedstrijd zingend op het veld af.

Gegroet,

Frans Bauer

pi_14776589
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:52 schreef FransB het volgende:
De eerste maal dat mijn lied werd gedraaid bij het scoren van Oranje, en direct weten ze 6 maal het net te vinden. Dit kan geen toeval zijn!
[..]

Gegroet,

Frans Bauer

En zie daar: het bewijs dat je Frans Bauer niet bent. Frans is momenteel namelijk aan het optreden.
pi_14790743
Frans is gewoon een topper in z'n genre!!!

www.fransbauerfansite.nl

pi_14790835
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:35 schreef fransbauer het volgende:
Frans is gewoon een topper in z'n genre!!!

www.fransbauerfansite.nl

Ik vond het al opvallend dat mijn naam niet meer te registreren was op dit forum, maar nu zie ik dat jij de gebruiker bent!

Ik vind het fijn om te zien dat je zo'n grote fan bent dat je zelfs mijn naam wilt hebben, maar gelieve geen gebruik meer te maken van je account om vergissingen te voorkomen. Alvast bedankt voor je medewerking.

Gegroet,

Frans Bauer

pi_14791774
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:38 schreef FransB het volgende:

[..]

Ik vond het al opvallend dat mijn naam niet meer te registreren was op dit forum, maar nu zie ik dat jij de gebruiker bent!

Ik vind het fijn om te zien dat je zo'n grote fan bent dat je zelfs mijn naam wilt hebben, maar gelieve geen gebruik meer te maken van je account om vergissingen te voorkomen. Alvast bedankt voor je medewerking.

Gegroet,

Frans Bauer

wanne gek zeg
.
pi_14999222
quote:
Frans Bauer verslaat voetbal
Gepubliceerd op vrijdag 28 november 2003

HILVERSUM (ANP) - De RTL4-uitzending van Frans Bauer trok donderdagavond meer kijkers dan de wedstrijden van Feyenoord en FC Utrecht op Nederland 2, uitgezonden door de NOS. Dat blijkt uit vrijdag gepresenteerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.

RTL bracht een anderhalf uur durende show op het scherm van de volkszanger onder de noemer 'Frans Bauer live in Ahoy'. Er keken gemiddeld 1.986.000 mensen naar. De wedstrijden Teplice-Feyenoord en Auxerre-FC Utrecht hadden het nakijken, want daar waren respectievelijk 1.894.000 en 1.202.000 liefhebbers in geïnteresseerd.

Opmerkelijk

De opmars van Frans Bauer is opmerkelijk en knap. Op de radio worden zijn plaatjes nog steeds niet zo vaak gedraaid als andere hits. Zijn nummer 'Heb je even voor mij' staat op de achtste plaats in de Mega Chart. Het is de titelsong van zijn realitysoap die de afgelopen weken op RTL4 eveneens hoge ogen gooide. De tv-serie heeft Bauers muzikale succes naar een hoger plan getild.

Door die hoge notering in de hitlijst is de zanger zondag bijvoorbeeld te gast in het BNN-programma Top of the Pops. Het is de eerste keer dat Bauer te gast is in de Nederlandse versie van het van oorsprong Britse programma. De BNN-show staat ook niet bekend om het laten zien van artiesten die het levenslied vertolken.

Gegroet, Frans Bauer
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:41:02 #138
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14999572
Hij woont vlakbij hier in Dinteloord
quote:
Op vrijdag 2 november 2001 17:57 schreef Zapper het volgende:
Die muziek, het is zo, zo, geweldig!
Hm, ik had hem gisteren gezien op TV. Dat was in Ahoy ofzo, ik moet wel zeggen dat hij live ook erg goed kan zingen. Klonk gewoon hetzelfde als op het album.
quote:
Erg flauw dat de fans van Frans Bauer als asociale types worden afgeschilderd. En er zijn natuurlijke altijd weer van die elitaire types, die even bepalen dat Frans Bauer een slecht artiest is, en tot het afvoerputje van de Nederlandse muziek behoort.
Ja echt complete bullshit. Volgens mij zijn de meeste fans van Frans bouwer vrouwen van tussen de 35 en 60 ofzo. De moeder van een vriend van mij is ook helemaal Frans Bauer fan, sinds 1999 ofzo. Niets mis mee.
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:10:07 #139
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15001974
Frans Bauer in Top of the Pops

28 november 2003, 12:05 uur

Frans Bauer.
Frans Bauer is zondag te zien in Top of the Pops. Het is voor het eerst dat de volkszanger de kans krijgt om in het populaire BNN-programma op te treden.

Bauer zal zijn hit Heb je even voor mij zingen in de Top of the Pops-studio. De presentatie is in handen van Bridget Maasland. De uitzending start om 18:00 uur en duurt tot 18.55 uur.

Het is de eerste keer dat de Nederlandse zanger te gast is bij de chart show. "Ontzettend leuk om hier een keer te gast te zijn," zegt Bauer. "Ik vind het echt helemaal fantastisch. Het jonge publiek reageert erg enthousiast en dat is als zanger natuurlijk geweldig".

Op dit moment staat de hit Heb je even voor mij op nummer 8 in de Mega Chart.

Bron: BNN/Sterrenbeurs

Hehe werd weleens tijd dat Frans werd uitgenodigt. Al jaren zag je bij hem alleen een fotootje staan als hij in de lijst bij Top of the Pops stond. Maar mag die eens langskomen!

Free Your Mind
pi_15040472
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:10 schreef Demol het volgende:
Frans Bauer is zondag te zien in Top of the Pops!
Het is voor het eerst dat de volkszanger de kans krijgt om in het populaire BNN-programma op te treden.

Bauer zal zijn hit Heb je even voor mij zingen in de Top of the Pops-studio.
De uitzending start om 18:10 uur op Ned.2

Allemaal kijken dus!
pi_15040528
Over een minuut of 10 is het inderdaad zover, mijn grote debuut bij Top of the Pops! Ik ben erg blij dat nu ook de eerdere haters nu van mijn muziek beginnen te houden. Hopelijk zullen er nog vele optredens van mij in TotP volgen!

Gegroet, Frans Bauer

zondag 30 november 2003 @ 18:02:40 #142
75735 Teah
Get over it and move on
pi_15040618
zegguh, komt die knakker nou vanavond nog op tv of hoe zit dat?
die herhaling van dat programma is toch vanavond?
ik kan het niet vinden in het veronica-magazine, die lettertjes doen pijn aan mn hoofd
pi_15040667
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:02 schreef Teah het volgende:
zegguh, komt die knakker nou vanavond nog op tv of hoe zit dat?
die herhaling van dat programma is toch vanavond?
ik kan het niet vinden in het veronica-magazine, die lettertjes doen pijn aan mn hoofd
Hij komt om 18.09 op Ned 2.
  zondag 30 november 2003 @ 18:08:17 #144
75735 Teah
Get over it and move on
pi_15040715
ik bedoel meer die eehm hoe heet dat programma,
de herhaling van 'de bauers'
ik wacht wel even op reactie, iedereen zit waarschijnlijk voor de tv nu.. ben te lui om er naar toe te lopen
  zondag 30 november 2003 @ 18:33:40 #145
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15041162
* Demol wacht op Frans bij Top of the Pops
Free Your Mind
  zondag 30 november 2003 @ 18:47:41 #146
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15041432
En daar was die dan! Ik heb nog nooit het Top of the Pops-publiek zo zien swingen!
Free Your Mind
  zondag 30 november 2003 @ 18:48:42 #147
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15041454
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:47 schreef Demol het volgende:
En daar was die dan! Ik heb nog nooit het Top of the Pops-publiek zo zien swingen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15041483
Jammer genoeg deed mijn microfoon het niet, waardoor het leek alsof ik playbackte. Uiteraard was dit zeer zeker niet het geval, al hadden de echte fans dat natuurlijk allang gezien!

Gegroet, Frans Bauer

pi_15041933
ik kan nu wel kotssmileys gaan plaatsen maar das ook zo voorspelbaar
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  maandag 1 december 2003 @ 13:58:45 #150
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15059455
Tweede nummer-1-hit voor Frans Bauer

Uitgegeven: 1 december 2003 12:46

RIJSWIJK - Volkszanger Frans Bauer heeft voor de tweede keer in zijn carrière een nummer-1-hit te pakken. Deze week stijgt zijn single 'Heb je even voor mij' naar de eerste plaats in zowel de Mega Top 50 als de Top 40, zo stelden beide hitlijsten maandag vast.

In 1997 was Bauer voor de eerste keer lijstaanvoerder met het nummer 'De Regenboog'. Het nummer waarmee hij nu hoge ogen gooit, was vorig jaar oktober al een bescheiden hit, maar kwam opnieuw in de belangstelling omdat het als beginmuziek werd gebruikt in de realitysoap De Bauers op RTL4. Daarop werd de single voor de tweede keer uitgebracht.

Bron: nu.nl

Gefeliciteerd Frans!!!

Free Your Mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')