quote:Het kan aan mij liggen, maar ik snap je verhaal niet.
Op woensdag 4 februari 2004 03:00 schreef Blixar het volgende:
mijn zusje woont ook op het kamp.
frans bauer was ook zoeen 3 jaar geleden op mijn vorig bedrijf geweest.
gehele werkplaats opgeruimd, werkte toen bij de firma die de parfum maakt.
... geen frans bauwer.!.. achteraf was het niet frans zijn fout maar de baas was het, hij dacht dat de td bij de inpak was...
gehele dag werkplaats opruimen was dus eigenlijk voor niks....
maarja frans had wel een paar foto's gemaakt met de mooie inpakmeiden!
ik heb die hele frans niet gezien!
quote:Je bent niet de enigste
Op woensdag 4 februari 2004 08:06 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik snap je verhaal niet.
Ben het helemaal met je eens. Ik ben zelf ook 21 jaar en al jaren fan van Frans. Frans is tenminste een normale man die normaal blijft ondanks dat hij succes heeft. Het is zo ie zo al super knap dat hij 10 x een uitverkocht ahoy had. Ik denk dat als hij er nog 4 had gepland die ook alle 4 uitverkocht waren geweest. Want het concert was super geweldig. Frans Bauer is gewoon een super vent.quote:Op zondag 4 januari 2004 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Nope, ben 21 en ik vind dat ie supermuziek maakt. Lekker in het oorliggende melodiën.
Zoals het onvergetelijke "Jou hart is net als chocolade"
Ik eis een beetje respect voor Frans. Hij staat altijd klaar voor zijn fans, ook voordat ie superpopulair werd.
bevestigend vooroordeel over FB fansquote:Op donderdag 8 april 2004 13:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Ik ben zelf ook 21 jaar en al jaren fan van Frans. Frans is tenminste een normale man die normaal blijft ondanks dat hij succes heeft. Het is zo ie zo al super knap dat hij 10 x een uitverkocht ahoy had. Ik denk dat als hij er nog 4 had gepland die ook alle 4 uitverkocht waren geweest. Want het concert was super geweldig. Frans Bauer is gewoon een super vent.
Ik niet hoor, mijn shuffle-functie zorgt dat die nog minstens twee keer per dag langskomt, en ik draai hem altijd helemaal af, en zing uit volle mond mee!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:17 schreef Frenkie het volgende:
Na drie-en-een-halve maand iedere dag minstens twee maal per dag "heb je even voor mij" aangehoord te hebben (zelfs oostenrijkers kunnen het meezingen), heb ik even genoeg van Frans' meesterwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |