abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:20:57 #151
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30859256
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:54:35 #152
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_30860414
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Chris.nl het volgende:

[..]

ik zie ze hoor, het is je helemaal gelukt met een beetje geluk leest 1-of-6 dit forum vandaag nog en heb je vanavond nog meer puntjes op te tellen
[blaat]
Dat lezen is gelukt.
Of ik het vandaag nog aangepast krijg, durf ik niet te beloven...
Je staat er bij!

[ Bericht 8% gewijzigd door 1-of-6Billion op 23-09-2005 16:22:47 ]
I follow you......but not on Twitter
pi_30861584
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:47 schreef Fjolle het volgende:
Ik vrees dat iffi nl. een behoorlijke flush gaat neerzetten en heb weinig zin om onze nummer 1 positie kwijt te raken.
Ik weet het niet meer zo zeker. Eerst dacht ik dat hij een dag na onze vorige MF zou proberen een koppositie te pakken (wat hem misschien nog wel gelukt zou zijn ook). Misschien dat hij wat aan het sparen is voor de verjaardagsflush, maar ik denk niet de volle 3M per maand die hij zou kunnen halen. Ook heeft hij een aantal keer aangegeven in /5 dat mensen hem vooral niet moeten overschatten. Ik weet het dus niet.

en wat mijn sparen betreft, ik zou nu net een nieuw PR kunnen zetten, 'net' omdat ik laatst nog even 250K eruit poepte voor positie 1
pi_30861909
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer zo zeker. Eerst dacht ik dat hij een dag na onze vorige MF zou proberen een koppositie te pakken (wat hem misschien nog wel gelukt zou zijn ook). Misschien dat hij wat aan het sparen is voor de verjaardagsflush, maar ik denk niet de volle 3M per maand die hij zou kunnen halen. Ook heeft hij een aantal keer aangegeven in /5 dat mensen hem vooral niet moeten overschatten. Ik weet het dus niet.

en wat mijn sparen betreft, ik zou nu net een nieuw PR kunnen zetten, 'net' omdat ik laatst nog even 250K eruit poepte voor positie 1
Ik denk ook niet dat we ons zorgen hoeven te maken over iffy. Vergeet niet dat er nog aardig wat punten worden gedaan dagelijks. Dus tegen de tijd dat het de 11e is staan we weer zo'n 2-3 miljoen punten hoger.

Ik ben wel benieuwd hoeveel/of ie punten gaat flushen de 11e
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_30862210
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk ook niet dat we ons zorgen hoeven te maken over iffy.
Voor de algemene 1ste plaats hoeven we ook niet te vrezen; grofweg gezegd produceren we 2 a 3 keer zoveel als hij. Voor de mega-flush #1 kan hij natuurlijk wel een bedreiging vormen.
pi_30862449
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef devzero het volgende:

[..]

Voor de algemene 1ste plaats hoeven we ook niet te vrezen; grofweg gezegd produceren we 2 a 3 keer zoveel als hij. Voor de mega-flush #1 kan hij natuurlijk wel een bedreiging vormen.
Hmm, persoonlijk verwacht ik een klein beetje dat wij een nieuwe nr. 1 gaan neerzetten... maar dat blijft afwachten, en houdt het spannend
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:15:45 #157
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_30863056
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hmm, persoonlijk verwacht ik een klein beetje dat wij een nieuwe nr. 1 gaan neerzetten... maar dat blijft afwachten, en houdt het spannend
Ja dit ben ik helemaal met je eens, die verwacht ik ook, maar ik heb net even opgezocht dat Iffi voor het laatst geflushed heeft op 8-8. Dus dit kan dan toch een aardige score worden.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_30864335
De statistieken voor vandaag plaats ik rond de nacht.

En bedankt 1-of-6billion
pi_30865058
Ik denk dat iffy's reputatie hoger is dan zijn toekomstige prestaties, ergens hoop ik wel dat het flushrecord wordt verbroken, kunnen wij ook weer een keer.
pi_30865212
Verzoek:

Willen alle schapen die op de website http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/ zijn of haar gegevens om 21:00 "reloaden"?

Zo kan ik de allerlaatste scores bij elkaar optellen. Dank hiervoor
pi_30866405
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Verzoek:

Willen alle schapen die op de website http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/ zijn of haar gegevens om 21:00 "reloaden"?

Zo kan ik de allerlaatste scores bij elkaar optellen. Dank hiervoor
Done
pi_30866567
Maffe tweakers

Forum crew gaat weekend weg, dus gooien ze het hele forum plat, of is dat een grap
pi_30866588
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Maffe tweakers

Forum crew gaat weekend weg, dus gooien ze het hele forum plat, of is dat een grap
! Bron?
pi_30867415
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

! Bron?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5
pi_30873191
Voor alle stats geile mensen:

Done is aantal jobs die klaar staan om verstuurd te worden. Estimate is aantal jobs * een gemiddelde per job. Gemiddelde aantal punten is genomen van mijn laatste 172 gesubmitte jobs waar ik een gemiddelde van 1750 punten per job voor kreeg, voor dit plaatje gebruik ik een lagere schatting van1650 punten per job. Heb geen zin om de logfiles van mn schaapjes door te spitten

Ik update maar paar keer per dag, op f5 blijven rossen hoeft dus geen zin
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:25:15 #166
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_30874208
Vraagje:ik heb op een andere computer ook FAD geïnstalleerd en met de setup ook goed gecontroleerd op de hoofdletters van de naam ´KEESsie´, maar heb stom genoeg het verkeerde mailadres ingevuld Er is 1 job geupload. Is het nu genoeg om het juiste mailadres in de setup te zetten, of moet ik FAD opnieuw installeren??
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:30:04 #167
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_30874342
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef puss_in_boots het volgende:
Vraagje:ik heb op een andere computer ook FAD geïnstalleerd en met de setup ook goed gecontroleerd op de hoofdletters van de naam ´KEESsie´, maar heb stom genoeg het verkeerde mailadres ingevuld Er is 1 job geupload. Is het nu genoeg om het juiste mailadres in de setup te zetten, of moet ik FAD opnieuw installeren??
Volgens mij mail-adres aanpassen en dan werkt het weer. Misschien komen er nog wat andere dingetjes, maar msn me of kom naar #fokschaap en we komen eruit. Onder welke nick sta je trouwens?
pi_30874412
Je was me net voor fjolle, maar toch maar even gepost
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef puss_in_boots het volgende:
Is het nu genoeg om het juiste mailadres in de setup te zetten, of moet ik FAD opnieuw installeren??
Als je alleen je email adres verandert krijg je een KEESsie;1 ongeacht of je het nu opnieuw installeert of niet. Je kunt wel een andere naam+email adres doen dan gaan ook de punten van je 1ste job naar je nieuwe nick.

En verder welkom bij de club
pi_30874596
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Maffe tweakers

Was dus een grap, het stond er echt
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:47:07 #170
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_30874854
Ik heb het emailadres nu goed ingevuld en zal even afwachten of het met de volgende job goedkomt, dit stond er in de mail van FAD:
´The username you specified has been previously registered with a different e-mail address. This may be because you have previously registered. If this is the case then with a different e-mail addresses your contributions will be reported on the Stats pages in separate lines whereas with the same e-mail address these are merged into a single line.
You will need to register with the bulletin board with a different username and a password of your choice.´
´k heb nu 2 jobs op ongeveer 55%, als deze klaar zijn zal ik voor de zekerheid FAD wel opnieuw installeren en proberen goed te registreren. Dat betekent dan misschien wel dat deze 3 jobs niet bij fokschaap komen omdat ik niet in kan loggen en fokschaap als subteam kan kiezen.

sorry devzero, ik reageerde alleen op Fjolle, in dat geval zal ik FAD morgen gelijk opnieuw installeren, dan weet ik (bijna) zeker dat het dan wel weer goed komt. Jammer van die 2 jobs, maar ´t is dan niet anders.

Bedankt voor de info

[ Bericht 11% gewijzigd door puss_in_boots op 23-09-2005 23:55:09 ]
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
pi_30874862
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef devzero het volgende:
Voor alle stats geile mensen: [afbeelding]

Done is aantal jobs die klaar staan om verstuurd te worden. Estimate is aantal jobs * een gemiddelde per job. Gemiddelde aantal punten is genomen van mijn laatste 172 gesubmitte jobs waar ik een gemiddelde van 1750 punten per job voor kreeg, voor dit plaatje gebruik ik een lagere schatting van1650 punten per job. Heb geen zin om de logfiles van mn schaapjes door te spitten

Ik update maar paar keer per dag, op f5 blijven rossen hoeft dus geen zin
ff voor mijn ( onze ) beeldvorming? Hoe lang heb je daar over gedaan?
pi_30874906
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef puss_in_boots het volgende:
Dat betekent dan misschien wel dat deze 3 jobs niet bij fokschaap komen omdat ik niet in kan loggen en fokschaap als subteam kan kiezen.

KEESsie gaat nu eerst herkauwen en slapen.
Als je uiteindelijk 1 goede username overhoudt, komen je al je punten bij Fokschaap als je joint

G'night
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:54:34 #173
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_30875073
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]

KEESsie gaat nu eerst herkauwen en slapen.
Nouja we zullen het er maar op houden dat het al laat is.
pi_30877748
Sorry dat het zo lang duurde

...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
1
2
3
4
5
19 september 2005     788.448              82.672
20 september 2005     833.588              49.221
21 september 2005     757.122              68.634
22 september 2005     935.703             224.731
23 september 2005     874.923              73.684
pi_30879443
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef mcintosh het volgende:

[..]

ff voor mijn ( onze ) beeldvorming? Hoe lang heb je daar over gedaan?
Sinds 2.5 week staan mijn schaapjes te sparen, alleen heb ik er vorige week nog een aantal leeg gerukt. Het gaat niet zo snel omdat colleges net zijn begonnen en mijn schaapjes niet zoveel kunnen grazen.

of het je het over het scriptje om die nummertjes te produceren: dat was minder dan 15 minuten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')