Dat lezen is gelukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ik zie ze hoor, het is je helemaal gelukt
met een beetje geluk leest 1-of-6 dit forum vandaag nog en heb je vanavond nog meer puntjes op te tellen
![]()
[blaat]
Ik weet het niet meer zo zeker. Eerst dacht ik dat hij een dag na onze vorige MF zou proberen een koppositie te pakken (wat hem misschien nog wel gelukt zou zijn ook). Misschien dat hij wat aan het sparen is voor de verjaardagsflush, maar ik denk niet de volle 3M per maand die hij zou kunnen halen. Ook heeft hij een aantal keer aangegeven in /5 dat mensen hem vooral niet moeten overschatten. Ik weet het dus niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:47 schreef Fjolle het volgende:
Ik vrees dat iffi nl. een behoorlijke flush gaat neerzetten en heb weinig zin om onze nummer 1 positie kwijt te raken.
Ik denk ook niet dat we ons zorgen hoeven te maken over iffy. Vergeet niet dat er nog aardig wat punten worden gedaan dagelijks. Dus tegen de tijd dat het de 11e is staan we weer zo'n 2-3 miljoen punten hoger.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo zeker. Eerst dacht ik dat hij een dag na onze vorige MF zou proberen een koppositie te pakken (wat hem misschien nog wel gelukt zou zijn ook). Misschien dat hij wat aan het sparen is voor de verjaardagsflush, maar ik denk niet de volle 3M per maand die hij zou kunnen halen. Ook heeft hij een aantal keer aangegeven in /5 dat mensen hem vooral niet moeten overschatten. Ik weet het dus niet.
en wat mijn sparen betreft, ik zou nu net een nieuw PR kunnen zetten, 'net' omdat ik laatst nog even 250K eruit poepte voor positie 1
Voor de algemene 1ste plaats hoeven we ook niet te vrezen; grofweg gezegd produceren we 2 a 3 keer zoveel als hij. Voor de mega-flush #1 kan hij natuurlijk wel een bedreiging vormen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk ook niet dat we ons zorgen hoeven te maken over iffy.
Hmm, persoonlijk verwacht ik een klein beetje dat wij een nieuwe nr. 1 gaan neerzetten... maar dat blijft afwachten, en houdt het spannendquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de algemene 1ste plaats hoeven we ook niet te vrezen; grofweg gezegd produceren we 2 a 3 keer zoveel als hij. Voor de mega-flush #1 kan hij natuurlijk wel een bedreiging vormen.
Ja dit ben ik helemaal met je eens, die verwacht ik ook, maar ik heb net even opgezocht dat Iffi voor het laatst geflushed heeft op 8-8. Dus dit kan dan toch een aardige score worden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, persoonlijk verwacht ik een klein beetje dat wij een nieuwe nr. 1 gaan neerzetten... maar dat blijft afwachten, en houdt het spannend
Donequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Verzoek:
Willen alle schapen die op de website http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/ zijn of haar gegevens om 21:00 "reloaden"?
Zo kan ik de allerlaatste scores bij elkaar optellen. Dank hiervoor
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Maffe tweakers
Forum crew gaat weekend weg, dus gooien ze het hele forum plat, of is dat een grap
Volgens mij mail-adres aanpassen en dan werkt het weer. Misschien komen er nog wat andere dingetjes, maar msn me of kom naar #fokschaap en we komen eruit. Onder welke nick sta je trouwens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef puss_in_boots het volgende:
Vraagje:ik heb op een andere computer ook FAD geïnstalleerd en met de setup ook goed gecontroleerd op de hoofdletters van de naam ´KEESsie´, maar heb stom genoeg het verkeerde mailadres ingevuld![]()
Er is 1 job geupload. Is het nu genoeg om het juiste mailadres in de setup te zetten, of moet ik FAD opnieuw installeren??
Als je alleen je email adres verandert krijg je een KEESsie;1 ongeacht of je het nu opnieuw installeert of niet. Je kunt wel een andere naam+email adres doen dan gaan ook de punten van je 1ste job naar je nieuwe nick.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef puss_in_boots het volgende:
Is het nu genoeg om het juiste mailadres in de setup te zetten, of moet ik FAD opnieuw installeren??
Was dus een grap, het stond er echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Maffe tweakers
Forum crew gaat weekend weg, dus gooien ze het hele forum plat, of is dat een grap
ff voor mijn ( onze ) beeldvorming? Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef devzero het volgende:
Voor alle stats geile mensen: [afbeelding]
Done is aantal jobs die klaar staan om verstuurd te worden. Estimate is aantal jobs * een gemiddelde per job. Gemiddelde aantal punten is genomen van mijn laatste 172 gesubmitte jobs waar ik een gemiddelde van 1750 punten per job voor kreeg, voor dit plaatje gebruik ik een lagere schatting van1650 punten per job. Heb geen zin om de logfiles van mn schaapjes door te spitten![]()
Ik update maar paar keer per dag, op f5 blijven rossen hoeft dus geen zin
Als je uiteindelijk 1 goede username overhoudt, komen je al je punten bij Fokschaap als je jointquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef puss_in_boots het volgende:
Dat betekent dan misschien wel dat deze 3 jobs niet bij fokschaap komen omdat ik niet in kan loggen en fokschaap als subteam kan kiezen.
KEESsie gaat nu eerst herkauwen en slapen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
KEESsie gaat nu eerst herkauwen en slapen.
1 2 3 4 5 | 19 september 2005 788.448 82.672 20 september 2005 833.588 49.221 21 september 2005 757.122 68.634 22 september 2005 935.703 224.731 23 september 2005 874.923 73.684 |
Sinds 2.5 week staan mijn schaapjes te sparen, alleen heb ik er vorige week nog een aantal leeg gerukt. Het gaat niet zo snel omdat colleges net zijn begonnen en mijn schaapjes niet zoveel kunnen grazen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ff voor mijn ( onze ) beeldvorming? Hoe lang heb je daar over gedaan?
op die pagina van jump staat ie nog verkeerderdeder hoor, als ik jou was zou ik de fok crew mailen of ze nog een bozerdeder gezichtje kunnen toevoegenquote:Op zaterdag 24 september 2005 07:56 schreef sk888er het volgende:
http://members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded/
Mijn naam staat er verkeerd![]()
En voor de bijdrage die ik lever eis ik dat dat veranderd word![]()
Loopt ie op stroom op op batterij? Als hij op batterij loopt gaat ie bij mij nl niet FaD-en.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm. Find-A-Drug op de laptop blijft telkens hangen op Snooze. Als ik hem van Snooze probeer af te halen, zet hij het automatisch terug.
Op batterij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Loopt ie op stroom op op batterij? Als hij op batterij loopt gaat ie bij mij nl niet FaD-en.
Dat is nou zo mooi van Fok! Op tweakers zou je door diverse mensen de term "RTFM" zijn toegebeten. Hier zijn we zo aardig om de relevante zin te quotenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Op batterij.
quote:think.exe and server.exe are no longer started when the PC is under battery power.
Voor mensen die de term RTFM niet kennen: Read The Fucking Manual.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Fok! Op tweakers zou je door diverse mensen de term "RTFM" zijn toegebeten. Hier zijn we zo aardig om de relevante zin te quoten![]()
[..]
Neej het was geen grap ze hadden problemen met een Bokkige MySQL server,quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Was dus een grap, het stond er echt
goed dat je me der op wijstquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
op die pagina van jump staat ie nog verkeerderdeder hoor, als ik jou was zou ik de fok crew mailen of ze nog een bozerdeder gezichtje kunnen toevoegen![]()
ps. komt vast goed met je naam, en je levert idd een behoorlijke bijdrage
Heb jij nou opeens je naam veranderd???quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef sk888er het volgende:
[..]
goed dat je me der op wijst![]()
verander mn naam of ik ga flushen![]()
![]()
![]()
Toch bedanktquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Fok! Op tweakers zou je door diverse mensen de term "RTFM" zijn toegebeten. Hier zijn we zo aardig om de relevante zin te quoten![]()
[..]
1 2 3 4 5 6 | 19 september 2005 788.448 82.672 20 september 2005 833.588 49.221 21 september 2005 757.122 68.634 22 september 2005 935.703 224.731 23 september 2005 874.923 73.684 24 september 2005 924.686 53.303 |
Fad-technisch gezien dan he... realistisch gezien zullen we er nog zo'n 100k-200k vanaf zitten...quote:Op zondag 25 september 2005 00:01 schreef Chris.nl het volgende:
morgen misschien de 1 miljoen
met z'n 10'n
met devzero er bij dus al 2M aan puntjesquote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Fad-technisch gezien dan he... realistisch gezien zullen we er nog zo'n 100k-200k vanaf zitten...
Maar dat miljoen gaan we wel halen met z'n 10-en hoor![]()
Ik heb geen idee hoeveel ik heb, maar de 100k ga ik zeker halen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Fad-technisch gezien dan he... realistisch gezien zullen we er nog zo'n 100k-200k vanaf zitten...
Mijn spaar-PC staat 24/7 aan. Het schijnt dan wel redelijk nauwkeurig te zijn. (En ik heb er ook >100kquote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |