Nu maar wachten. De site ziet mij namelijk niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nope... alleen maar handig joh... van telkens link'ss/ url's veranderen krijgen 1-0f-6 en jump alleen maar het heen en weer heenweer weer heen weer![]()
Precies, en dan gaan er dooien vallen!quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nope... alleen maar handig joh... van telkens link's / url's veranderen krijgen 1-0f-6 en jump alleen maar het heen en weer heenweer weer heen weer![]()
[edit]
heen weer
quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Welkom FrankW in onze gezellige wei. Je bent schaapje 109.
(joost;2 en joost:2 inmiddels maar weer als 2 schapen tellen, aangezien dit waarschijnlijk zo blijft.)
welkomquote:
Heb je de knop uitgeprobeerd? Die alle leden in 1 keer toevoegd?quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Welkom FrankW in onze gezellige wei. Je bent schaapje 109.
(joost;2 en joost:2 inmiddels maar weer als 2 schapen tellen, aangezien dit waarschijnlijk zo blijft.)
Ik denk dat dat wel gebeurd jahquote:Op maandag 26 september 2005 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien een wat naive vraag, maar tel je echt alles met de hand op?
quote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gebeurd jah![]()
Zie jij een mogelijkheid om zoiets te automatiseren?
Wacht.... * kijkt naar avatar![]()
zou je zoiets kunnen maken?
waiting for valing.superihost.com....quote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef valing het volgende:
[..]
zoiets?
http://valing.superihost.com/Testtelschaap.php
Ja en hij deed het nog niet in your sub-team page, dus wat ik eigenlijk doe dan is op die knop duwen in your page, kijken of er iemand bijkomt en dan pas door die lijst scrollen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je de knop uitgeprobeerd? Die alle leden in 1 keer toevoegd?
hier werkt iequote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef valing het volgende:
[..]
zoiets?
http://valing.superihost.com/Testtelschaap.php
quote:Op maandag 26 september 2005 17:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
waiting for valing.superihost.com....![]()
Euhj Valing. Dat ziet er puik uitquote:Op maandag 26 september 2005 17:36 schreef valing het volgende:
[..]
hij is nog niet helemaal bug vrij
quote:Op maandag 26 september 2005 17:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja en hij deed het nog niet in your sub-team page, dus wat ik eigenlijk doe dan is op die knop duwen in your page, kijken of er iemand bijkomt en dan pas door die lijst scrollen.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik zal je trouwens bij de "Live"-schapen zetten!![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo. Word ik overgeslagen?
[..]Vind ik dat goed?
![]()
![]()
Op het moment 184, het hoogste wat ik tot nu toe heb gehadquote:Op maandag 26 september 2005 14:29 schreef azaroth het volgende:
[..]
welkom
wat voor cpu rating heb je?
nee dat is juist waarom mijn script het niet doetquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Chris.nl het volgende:
http://xthost.info/ is volgens mij ook even down... dus zijn de stats van wiqu2 en azaroth even niet te bekijken... 't lijkt wel internationale webspace klooidag vandaag![]()
![]()
tjah..quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef valing het volgende:
[..]
nee dat is juist waarom mijn script het niet doet
hij loopt vast op die 3 pagina's
daarom juist dat subtotaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |