abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 25 september 2005 @ 10:29:14 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30909966
quote:
Op zondag 25 september 2005 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, sorry...ik krijg wel wat meer sympathie voor Tanja, maar dat heeft ze meer aan de houdign van haar medebewoners te danken dan aan zichzelf.
Ze gaat nu ook met haar lekker geurende verse koffie buiten zitten , drinkt dit buiten op en gaat weer naar binnen.
De rokers houden geen rekening met haar (ze hadden Roel gevraagd of hij geen bezwaar maakte las ik net terwijl men Tanja niets vroeg, ook niet na deze mededeling)
  zondag 25 september 2005 @ 10:33:00 #102
242 Pinball
Electric Monk
pi_30910004
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:29 schreef Loedertje het volgende:

Ze gaat nu ook met haar lekker geurende verse koffie buiten zitten , drinkt dit buiten op en gaat weer naar binnen.
De rokers houden geen rekening met haar (ze hadden Roel gevraagd of hij geen bezwaar maakte las ik net terwijl men Tanja niets vroeg, ook niet na deze mededeling)
wtf?
Ik heb 4 streams op de slaapkamers, hoe zie jij dat?
En afgezien daarvan, iedereen slaapt, lekker sociaal dan om buiten te gaan zitten
Maakt toch geen ruk uit in een lege kamer
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30910219
Roken als je zwanger bent en als er niets te roken is maar een paar uit de asbak vissen? Nee ben er zelf niet echt van overtuigd dat Tanja helemaal oke is en dus ga ik ook zeker niet proberen om een ander dit aan te praten
  zondag 25 september 2005 @ 10:58:30 #104
130037 lisaatjuh
Als een man een gat ziet, heef
pi_30910347
aan de ene kant hoop ik echt dat Tanja het volhoud van de peukies af te blijven,aan de andere kant als ze weer zou beginnen moet Chantal (pokkuhwijf) stoppen,wil haar best zien zweten als Tanja dan rookt in HAAR bijzijn. Vind dat Chantal best wat meer solidair mag zijn aangezien ze door Tanja gewoon haar sigaretjes mag blijven roken.
  † In Memoriam † zondag 25 september 2005 @ 11:13:57 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30910640
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

wtf?

Dát was een reactie op het feit dat Tanja geen rekning met de andere bewoners zou houden.
Ging over gisteravond
  zondag 25 september 2005 @ 11:21:17 #106
242 Pinball
Electric Monk
pi_30910775
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:

Dát was een reactie op het feit dat Tanja geen rekning met de andere bewoners zou houden.
Ging over gisteravond
Ah. Ik vond het al vreemd. Dacht meteen dat mijn streams kapot waren ofzo
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30928712
Ja het is echt zo'n snolletje. vliegt van de een naar de andere vent. Die is zo geil als boter,moet gewoon een beurt hebben. Ik nomineer lieske, want ze pakt 5000 euro aan,terwijl de groep dan op rantsoen moet. Zomaar een greep uit de uitspraken van Tanja, je weet wel, de kettingrokende moeder die alleen het beste voor haar dochter wil, want een jongen valt me tegen, ik wil een meisje.Al die moeders die rond moeten komen van de bijstand, zijn grote egoisten, als je het beste voor je kind wil, ga je toch gewoon op de rug liggen... Tjongejonge wat een niveau heeft dit anticonceptierekenwonder. Veel succes met je rechtenstudie,gaat vast lukken met zo'n IQ......
zonder eten op het zand, loopt het gegarandeerd uit de hand....
pi_30933899
quote:
Op zondag 25 september 2005 09:12 schreef Pinball het volgende:

[..]

Zeg daar dan wél even bij dat Tanja zei: "Nee, dat is niet nodig", toen de anderen aanstalten maakten om hun sigaretten uit te maken. Anders komt het zo eenzijdig over, en dat zou je overige pro-Tanja verhalen alleen maar ongeloofwaardig kunnen maken.
Ze vertelde ook dat ze niet al te veel moeite had met het stoppen, behalve als ze de rook van anderen ruikt.
Een goed verstaander (menno in dit geval) heeft maar een half woord nodig.
Dat ze het subtiel brengt en haar mening niet wil opdringen vind ik alleen maar meer voor haar pleiten.
quote:
Overigens is het inderdaad asociaal van de doorrokers, maar op de één of andere manier sta ik daar niet van te kijken.
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken, want ze zijn erg bezig met hoe ze/alles op tv overkomen, en ik kan je vertellen dat dit niet echt lekker overkomt
Hummie een beetje kennende gaat ze de anderen hier volgens mij nog wel op afrekenen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30933938
quote:
Op zondag 25 september 2005 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, sorry...ik krijg wel wat meer sympathie voor Tanja,
quote:
maar dat heeft ze meer aan de houdign van haar medebewoners te danken dan aan zichzelf.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30934092
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef frijo het volgende:

Ja het is echt zo'n snolletje. vliegt van de een naar de andere vent. Die is zo geil als boter,moet gewoon een beurt hebben. Ik nomineer lieske, want ze pakt 5000 euro aan,terwijl de groep dan op rantsoen moet. Zomaar een greep uit de uitspraken van Tanja, je weet wel, de kettingrokende moeder die alleen het beste voor haar dochter wil, want een jongen valt me tegen, ik wil een meisje.Al die moeders die rond moeten komen van de bijstand, zijn grote egoisten, als je het beste voor je kind wil, ga je toch gewoon op de rug liggen... Tjongejonge wat een niveau heeft dit anticonceptierekenwonder. Veel succes met je rechtenstudie,gaat vast lukken met zo'n IQ......
Kortzichtigheid troef
Schaam me dan ook diep dat ik er toch ff een puntje uitpak
quote:
Ik nomineer lieske, want ze pakt 5000 euro aan,terwijl de groep dan op rantsoen moet.
Dat is juist sociaal toch? Helemaal als je bedenkt dat zij zelf het minst te lijden heeft van het op rantsoen zitten.
Ze denkt dus meer aan de groep en kan het niet hebben als mensen niet aan de groep denken maar aan hun eigen denken.
Ik denk dat dit te maken kan hebben met haar internaatverleden.
Overigens heeft Roel linda genomineerd ook omdat ze een opdracht verpestte, min of meer dezelfde reden dus, maar daar hoor ik niemand over (behalve Roel net die zei dat hij de nominatie reden van tanja niet kon vatten ).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30948125
Geen goed nieuws voor Tanja als ze weer terug wil naar haar oude beroep:

In bordelen in de noordelijke provincies van Nederland is het vaak niet pluis, zo meldt De Rode Draad, de vakbond voor prostituees. De bond zegt dat er veel wantoestanden voorkomen op het platteland in Groningen, Friesland in Drenthe en luidt de noodklok. De Rode Draad bezocht vele seksboerderijen en meldt een hoop "mensonterende" zaken te zijn tegengekomen. Zij sluiten hun ogen voor wat er achter de deuren van de seksboerderijen gebeurt", aldus woordvoerster M. Blaak van de bond.

Bron: Fok
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31078219
De Tanja haat wakkert aan, de mensen vallen over elkaar heen om het te spuien
Valt me wel op dat ze doelbewust de problemen die ze met de groep heeft en vice versa worden uitgespeeld door de redactie.
Zo geven ze haar magnetronmaaltijden terwijl ze (moeten) weten dat ze dit gaat afkeuren, daarna geven ze haar een overdaad aan eten waaronder veel spullen die de anderen hebben opgegeven als erg lekker.
En ook met die rookopdracht, het was toch zo dat chantal zou moeten overnemen als ze ging roken, waarom breken ze die afspraak?
Dat ze ging roken vond ik trouwens ook wel te begrijpen na die aanval van roel dat magnetronmaaltijden zijn erg gezond
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
Go Tanja
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31078234
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
De Tanja haat wakkert aan, de mensen vallen over elkaar heen om het te spuien
Valt me wel op dat ze doelbewust de problemen die ze met de groep heeft en vice versa worden uitgespeeld door de redactie.
ja dat doen ze goed, er wordt natuurlijk met Tanja gespeeld, niet geheel ten onrechte want ze daagt BB ook uit.
quote:
Zo geven ze haar magnetronmaaltijden terwijl ze (moeten) weten dat ze dit gaat afkeuren, daarna geven ze haar een overdaad aan eten waaronder veel spullen die de anderen hebben opgegeven als erg lekker.
die magnetronmaaltijden was mi. niet bewust maar als dat wel zo is geweest, slimme zet van BB. Tanja heeft een waanidee dat magnetronmaaltijden erg schadelijk zijn, maar krijgt dit niet uitgelegd. Dat wil ze ook niet uitleggen, het is schadelijk, basta
daarnaast maakt ze het zichzelf nog een stapje moeilijker door standaard bij alles wat ze haar aan eten geven te roepen dat het niet te vreten is.......
quote:
En ook met die rookopdracht, het was toch zo dat chantal zou moeten overnemen als ze ging roken, waarom breken ze die afspraak?
Dat ze ging roken vond ik trouwens ook wel te begrijpen na die aanval van roel dat magnetronmaaltijden zijn erg gezond
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
dat argument van Chantal is gewoon zwak omdat Tanja bewust de opdracht wilde laten mislukken. Het was een protestactie en niet de onbedwingbare behoefte aan nicotine.

wat loedertje hierboven stelt over de rokers die totaal geen rekening met Tanja hielden toen ze moest stoppen is heel erg waar, ze heeft het meerdere malen vrij vriendelijk doch dringend gevraagd en werd straal genegeerd .
Niemand vond het goed van haar dat ze - ondanks de uitweg die BB haar bood - de opdracht op zich nam, ik had eerder de idee dat ze het terecht vonden.
Toen ook nog eens Roel wel kon roken, en iedereen dat wist maar het goedkeurde, was voor haar de hele opdracht door BB verpest: niet eerlijk, bekijk het maar.

ook het feit dat ze haar kratje chips & chocolade weigerde aan te raken omdat ze solidiar probeerde te zijn tijdens de rantsoenweek werd door niemand opgemerkt. Ze zagen alleen maar wat Tanja wel en wat de rest niet kreeg.
Tanja denkt dat ze zich sociaal gedraagt en krijgt constant het tegenovergestelde te horen van haar medebewoners.......
quote:
Go Tanja
dat vind ik dan weer een kinderachtige reactie, ze maakt het zichzelf onnodig moeilijk ......
pi_31078434
quote:
Op maandag 26 september 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kortzichtigheid troef
Schaam me dan ook diep dat ik er toch ff een puntje uitpak
[..]

Dat is juist sociaal toch? Helemaal als je bedenkt dat zij zelf het minst te lijden heeft van het op rantsoen zitten.
Ze denkt dus meer aan de groep en kan het niet hebben als mensen niet aan de groep denken maar aan hun eigen denken.
Erg sociaal. Alleen jammer dat ze dan vervolgens zelf de weekopdracht verpest en ze dus nog
een week op noodrandsoen zet.
pi_31078460
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
De Tanja haat wakkert aan, de mensen vallen over elkaar heen om het te spuien
Valt me wel op dat ze doelbewust de problemen die ze met de groep heeft en vice versa worden uitgespeeld door de redactie.
Zo geven ze haar magnetronmaaltijden terwijl ze (moeten) weten dat ze dit gaat afkeuren, daarna geven ze haar een overdaad aan eten waaronder veel spullen die de anderen hebben opgegeven als erg lekker.
En ook met die rookopdracht, het was toch zo dat chantal zou moeten overnemen als ze ging roken, waarom breken ze die afspraak?
Ze moet het natuurlijk wel eerst melden he.
Het punt is, het maakte haar totaal niet uit dat de weekopdracht mislukt was. Heeft ze zelfs ook
gezegt. Aan de ene kant natuurlijk logisch want zij kan gewoon lekker eten.
En dan Lieske gaan nomineren omdat zij niet voor de groep koos maar voor het geld! Terwijl
ze zelf nog 2 keer zo erg is!
quote:
Dat ze ging roken vond ik trouwens ook wel te begrijpen na die aanval van roel dat magnetronmaaltijden zijn erg gezond
Ik vond het allemaal wel kloppen wat Roel zei. Misschien had hij die dingen wat minder
aanvallend kunnen brengen, maar wat hij zei was wel de waarheid.
Wat ik gewoon ook belachelijk vind is dat ze elk goed waar geen datum
op staat maar meteen als overdatum beschouwd. Rob zei toen ook dat dat onzin
was, want je kunt die producten onaangebroken vreselijk lang bewaren.
pi_31078486
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 05:54 schreef Wup het volgende:


ook het feit dat ze haar kratje chips & chocolade weigerde aan te raken omdat ze solidiar probeerde te zijn tijdens de rantsoenweek werd door niemand opgemerkt. Ze zagen alleen maar wat Tanja wel en wat de rest niet kreeg.
Tanja denkt dat ze zich sociaal gedraagt en krijgt constant het tegenovergestelde te horen van haar medebewoners.......
Yeah right. Maar ondertussen neemt ze wel vla met slagroom etc..
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:59:44 #117
242 Pinball
Electric Monk
pi_31081191
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
Zo geven ze haar magnetronmaaltijden terwijl ze (moeten) weten dat ze dit gaat afkeuren,
Kan BB helemaal niet weten. Tijdens het laatste 'exitgesprek' tussen Tanja en Chantal werd heel duidelijk dat ze snel het huis in is gegaan zonder dat soort dingen te bespreken. Stemmingmakerij
quote:
En ook met die rookopdracht, het was toch zo dat chantal zou moeten overnemen als ze ging roken, waarom breken ze die afspraak?
BB brak geen afspraak, Tanja brak een afspraak. Overigens denk ik wel dat dit Chantal ook aangerekend moet worden. Die had Tanja op de hoogte moeten brengen van die mogelijkheid.
Ik ben het met je eens dat het uitermate vreemd is dat BB dat niet heeft gemeld.
quote:
Dat ze ging roken vond ik trouwens ook wel te begrijpen na die aanval van roel dat magnetronmaaltijden zijn erg gezond
Aanval? Haal die geitenwollensok eens uit je oor. Roel was de redelijkheid zelve, zeker gezien de muur van stompzinnigheid waar hij tegenaan liep. Bovendien had hij gelijk. Ze ging gewoon roken om de groep (en Roel) te pesten.
quote:
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.
Inderdaad. Ze hoorde/begreep wat verkeerd en toen ging er een schakelaar om. Zelfs toen Roel zich daarna kwam verontschuldigen (wat dus compleet overbodig was, zij had iets verkeerd verstaan!) wilde ze niet luisteren. Koppigheid, verder niets.
quote:
Go Tanja
Niks ervan. Om de gevleugelde woorden van Mona even te misbruiken: "Se mot hierr blaaife".
Een week na de bevalling mag ze meteen een begeleid wonen project in, maar tot die tijd is ze een geweldige bron van irritatie.
Alleen al de bochten waarin sommige mensen hier zich wringen om wat positiefs over haar te kunnen schrijven zijn geweldig.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:13:15 #118
2018 PC eend
relativist
pi_31118662
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 05:54 schreef Wup het volgende:

[..]

ja dat doen ze goed, er wordt natuurlijk met Tanja gespeeld, niet geheel ten onrechte want ze daagt BB ook uit.
Ik zie niet erg waar ze BB dan mee uitdaagt?
Dat ze 2x weg wilde?
Volgens mij was dat zeer gemeend.
quote:
die magnetronmaaltijden was mi. niet bewust maar als dat wel zo is geweest, slimme zet van BB.
Ik denk weldegelijk dat dat bewust was, van tevoren zijn er met haar overal afspraken over gemaakt, zou mij zeer verbazen dat eten niet onder deze afspraken zou vallen.
Ze heeft zelf aangegeven dat vooral de verse groente zeer belangrijk voor haar zijn omdat ze al rookt en iig wel voor de nodige vitaminen wil zorgen omdat ze zwanger is.
Dat ze zelf geen ingevroren vlees wat over de datum is wil eten kon de redactie ook wijzen op het belang dat ze hecht aan 'verse' producten.
quote:
Tanja heeft een waanidee dat magnetronmaaltijden erg schadelijk zijn, maar krijgt dit niet uitgelegd. Dat wil ze ook niet uitleggen, het is schadelijk, basta
Zij handelt,volgens mij, ook sterk vanuit intuitie en dan helpt het meestal niet om door te drammen en te roepen dat je rationeel moet zijn en dat was niet de eerste keer, dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vond en dat je alles rationeel moet zien.
En zo koppig als wat je hier schetst is ze trouwens helemaal niet, ze wou gewoon van die discussie met roel af en zei zelfs ook nog dat als dat zo was wat Roel zei dat 'ze' dat dan maar moesten aantonen.
Het is zeer begrijpelijk dat zwangeren vrouwen extra op hun eten letten.
En ik denk helemaal niet dat het een waanidee is trouwens.
En het laatste onderzoek wat ik over magnetronmaaltijden gelezen heb is dat deze tegenwoordig wel vrij 'gezond' zijn, maar dat je (zeker als je dit meerdere malen per week eet) maar wel beter kan zorgen voor wat verse groente erbij (bv salade) voor de nodige vitaminen, ik kan me dus voorstellen dat dit nog exrta geld als je zwanger bent.
En dat was nou precies waar Tanja zo op hamerde, ze vertelde dat ze de verse groente zo belangrijk vond en snoep niet zo, daar wilde ze dan ook wel proberen vanaf te blijven als iedereen op rantsoen zat.
Dan vraag ik me af wie hier nou zo rationeel bezig is.
quote:
daarnaast maakt ze het zichzelf nog een stapje moeilijker door standaard bij alles wat ze haar aan eten geven te roepen dat het niet te vreten is.......
Dat heb ik dan, behalve met de magnetronmaaltijden niet meegekregen, kan me niet voorstellen dat als ze met de pot mee eet dat ze dan als enige gaat zitten klagen, maar wel dus?
quote:
dat argument van Chantal is gewoon zwak omdat Tanja bewust de opdracht wilde laten mislukken. Het was een protestactie en niet de onbedwingbare behoefte aan nicotine.
Dat geef ik ook juist aan, maar ik geef het ook aan als voorbeeld dat de redactie Tanja en de groep tegen elkaar aan het uitspelen is.
Die afspraak dat chantal het zou overnemen is toch gemaakt?
Ze hadden dus makkelijk kunnen zeggen dat er niks aan de hand was en dat chantal dus een dag (wat er nog resteerde dacht ik) niet mocht roken en zo dus de groep niet onder haar (protest)actie te laten lijden.
Waarom houden ze zich er dan niet aan (dan was er niks aan de hand), maar laten ze de groep juist wel lijden onder die actie van Tanja, want zo Drijf je Tanja en de groep juist verder uit elkaar.
quote:
wat loedertje hierboven stelt over de rokers die totaal geen rekening met Tanja hielden toen ze moest stoppen is heel erg waar, ze heeft het meerdere malen vrij vriendelijk doch dringend gevraagd en werd straal genegeerd .
Niemand vond het goed van haar dat ze - ondanks de uitweg die BB haar bood - de opdracht op zich nam, ik had eerder de idee dat ze het terecht vonden.
Toen ook nog eens Roel wel kon roken, en iedereen dat wist maar het goedkeurde, was voor haar de hele opdracht door BB verpest: niet eerlijk, bekijk het maar.
Voor een groot deel mee eens, maar ik denk dus ook dat het 'magnetronmaaltijden incident' met Roel er veel mee te maken had.
quote:
ook het feit dat ze haar kratje chips & chocolade weigerde aan te raken omdat ze solidiar probeerde te zijn tijdens de rantsoenweek werd door niemand opgemerkt. Ze zagen alleen maar wat Tanja wel en wat de rest niet kreeg.
Tanja denkt dat ze zich sociaal gedraagt en krijgt constant het tegenovergestelde te horen van haar medebewoners.......
Hier ben ik het helemaal mee eens
quote:
dat vind ik dan weer een kinderachtige reactie, ze maakt het zichzelf onnodig moeilijk ......
En ze maakt het zichzelf misschien wel moeilijk, maar ik probeer wel rekening te houden met de hele situatie, en die is op zich al verre van makkelijk.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:19:49 #119
2018 PC eend
relativist
pi_31118868
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Erg sociaal. Alleen jammer dat ze dan vervolgens zelf de weekopdracht verpest en ze dus nog
een week op noodrandsoen zet.
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.

Aktie/reactie dus en ik kan het nog begrijpen ook, ik heb nooit beweerd dat ze altruistische trekjes zou hebben.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:40:58 #120
2018 PC eend
relativist
pi_31119391
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze moet het natuurlijk wel eerst melden he.
Ik denk weldegelijk dat ze dit al wisten, van tevoren zijn er met haar overal afspraken over gemaakt, zou mij zeer verbazen dat eten niet onder deze afspraken zou vallen.
Ze heeft zelf aangegeven dat vooral de verse groente zeer belangrijk voor haar zijn omdat ze al rookt en iig wel voor de nodige vitaminen wil zorgen omdat ze zwanger is.
Dat ze zelfs geen ingevroren vlees wat over de datum is wil eten kon de redactie ook wijzen op het belang dat ze hecht aan 'verse' producten.
quote:
Het punt is, het maakte haar totaal niet uit dat de weekopdracht mislukt was. Heeft ze zelfs ook
gezegt. Aan de ene kant natuurlijk logisch want zij kan gewoon lekker eten.
En dan Lieske gaan nomineren omdat zij niet voor de groep koos maar voor het geld! Terwijl
ze zelf nog 2 keer zo erg is!
hoe ik daarover denk heb ik al beschreven:
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.

Aktie reactie dus en ik kan het nog begrijpen ook, ik heb nooit beweerd dat ze altruistisch is.
quote:
Ik vond het allemaal wel kloppen wat Roel zei. Misschien had hij die dingen wat minder
aanvallend kunnen brengen, maar wat hij zei was wel de waarheid.
Wat roel zei was de waarheid? Heb je daar wel wetenschappelijk bewijs voor (waar hij altijd zo prat op gaat)?
het laatste onderzoek wat ik over magnetronmaaltijden gelezen heb is dat deze tegenwoordig wel vrij 'gezond' zijn, maar dat je (zeker als je dit meerdere malen per week eet) maar wel beter kan zorgen voor wat extra verse groente erbij (bv salade/rauwkost) voor de nodige vitaminen, ik kan me dus voorstellen dat dit nog exrta geld als je zwanger bent.
En dat was nou precies waar Tanja zo op hamerde, ze vertelde dat ze de verse groente zo belangrijk vond en snoep niet zo, daar wilde ze dan ook wel proberen vanaf te blijven als iedereen op rantsoen zat.
Dan vraag ik me af wie hier nou zo rationeel bezig is.
quote:
Wat ik gewoon ook belachelijk vind is dat ze elk goed waar geen datum
op staat maar meteen als overdatum beschouwd.
De redactie ziet ook dat ze moeilijk is met eten dat over datum is en haalt daarom de data eraf.
Zij heeft dit wel door en zegt daarom dat ze weet dat alles waar de datum afgehaald is gewoon over de datum heen is, ik denk dat ze gelijk heeft want waarom staat het er anders niet op (dit is namelijk verplicht).
quote:
Rob zei toen ook dat dat onzin
was, want je kunt die producten onaangebroken vreselijk lang bewaren.
Rob zei ook dat ie een hele goeie voetballer was
Misschien neemt ze het zekere voor het onzekere en omdat ze zelf geen controle over het eten heeft, want als zij ingevroren vlees krijgt dat over de datum is, dan kan ze niet weten of wanneer het in de vriezer is gedaan, misschien wel toen het al over de datum was.
Vooral omdat ze nu zwanger is begrijp ik wel wat van dat gedrag, helemaal omdat ze ook met die data lopen te klooien (dat wekt bij haar alleen maar meer argwaan).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:32:14 #121
2018 PC eend
relativist
pi_31120865
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:59 schreef Pinball het volgende:

[..]

Kan BB helemaal niet weten. Tijdens het laatste 'exitgesprek' tussen Tanja en Chantal werd heel duidelijk dat ze snel het huis in is gegaan zonder dat soort dingen te bespreken. Stemmingmakerij
Ik denk weldegelijk dat ze dit al wisten, van tevoren zijn er met haar overal afspraken over gemaakt, zou mij zeer verbazen dat eten niet onder deze afspraken zou vallen.
Ze heeft zelf aangegeven dat vooral de verse groente zeer belangrijk voor haar zijn omdat ze al rookt en iig wel voor de nodige vitaminen wil zorgen omdat ze zwanger is.
Dat ze zelf geen ingevroren vlees wat over de datum is wil eten kon de redactie ook wijzen op het belang dat ze hecht aan 'verse' producten.
En dat je mij probeerd te beschuldigen van stemmingmakkerij lijkt mij de omgekeerde wereld.
quote:
BB brak geen afspraak, Tanja brak een afspraak. Overigens denk ik wel dat dit Chantal ook aangerekend moet worden. Die had Tanja op de hoogte moeten brengen van die mogelijkheid.
Ik ben het met je eens dat het uitermate vreemd is dat BB dat niet heeft gemeld.
Dus BB heeft die afspraak nooit gemaakt begrijp ik?
quote:
Aanval? Haal die geitenwollensok eens uit je oor. Roel was de redelijkheid zelve, zeker gezien de muur van stompzinnigheid waar hij tegenaan liep.
Wat roel zei was redelijkheid zelve?
Tanja handelt,volgens mij, ook sterk vanuit intuitie en dan helpt het meestal niet om door te drammen en te roepen dat je alles rationeel moet zien, en dat was niet de eerste keer, dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vind en dat je alles rationeel moet zien.
Dan vraag ik me af wie hier nou zo stompzinnig bezig is.
quote:
Bovendien had hij gelijk.
Heb je daar wel wetenschappelijk bewijs voor (waar hij altijd zo prat op gaat)?
Het laatste onderzoek wat ik over kant en klare magnetronmaaltijden gelezen heb is dat deze tegenwoordig wel vrij 'gezond' zijn, maar dat je (zeker als je dit meerdere malen per week eet) maar wel beter kan zorgen voor wat extra verse groente erbij (bv salade/rauwkost) voor de nodige vitaminen, ik kan me dus goed voorstellen dat dit nog exrta geld als je zwanger bent.
En dat was nou precies waar Tanja zo op hamerde, ze vertelde dat ze de verse groente zo belangrijk vond en snoep niet zo, daar wilde ze dan ook wel proberen vanaf te blijven als iedereen op rantsoen zat.
Volgens mij ga je een beetje te gemakkelijk van zijn gelijk uit.
quote:
Ze ging gewoon roken om de groep (en Roel) te pesten.
Dat denk ik ook ja, maar niet zonder aanleiding.
quote:
Inderdaad. Ze hoorde/begreep wat verkeerd en toen ging er een schakelaar om. Zelfs toen Roel zich daarna kwam verontschuldigen (wat dus compleet overbodig was, zij had iets verkeerd verstaan!) wilde ze niet luisteren. Koppigheid, verder niets.
Roel zei dat hij haar totaal niet boeiend vind voor de groep (wat ik overigens voor roel vind pleiten, want zo denken er meer maar hij zegt het tenminste in haar gezicht), terwijl ze zijn rookopdracht wilde overnemen, ik vind een excuus wel op z'n plaats dan.
Terwijl ze ook wel wist dat hij stiekum te roken zat, ik kan me wel voortellen dat ze ging roken om te laten zien hoe ze op dat moment over de groep dacht (helemaal omdat ze het ook nog eens verkeerd verstaan had, wat ik ook begrijpelijk vond want zo duidelijk was Roel niet toen hij dit vertelde).
quote:
Alleen al de bochten waarin sommige mensen hier zich wringen om wat positiefs over haar te kunnen schrijven zijn geweldig.
Dank je
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31123685
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk weldegelijk dat ze dit al wisten, van tevoren zijn er met haar overal afspraken over gemaakt, zou mij zeer verbazen dat eten niet onder deze afspraken zou vallen.
Ze heeft zelf aangegeven dat vooral de verse groente zeer belangrijk voor haar zijn omdat ze al rookt en iig wel voor de nodige vitaminen wil zorgen omdat ze zwanger is.
Dat ze zelfs geen ingevroren vlees wat over de datum is wil eten kon de redactie ook wijzen op het belang dat ze hecht aan 'verse' producten.
[..]
Je begrijpt me verkeert. Ik had het erover dat ze eerst moest melden dat ze weer ging roken, en dat
daarna Chantal het pas kon overnemen van haar.
quote:
hoe ik daarover denk heb ik al beschreven:
Roel vertelde haar ook dat ze voor hem helemaal niet boeiend was voor de groep, terwijl ze nota bene zijn plaats wilde innemen met die rookopdracht.
Tanja dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond (wat ze van veel bewoners ook wel weet dat ze dat denken) en toen ging de kont tegen de krib, volgens mij om duidelijk te maken dat de gevoelens die de groep voor haar heeft op dat moment geheel wederzijds waren.

Aktie reactie dus en ik kan het nog begrijpen ook, ik heb nooit beweerd dat ze altruistisch is.
[..]
Roel zegt tenminste wel hoe hij erover denkt. Hij kan het beter recht in haar gezicht zeggen dan
gaan roddelen toch? OK, misschien als Tanja zoiets had gezegt tegen een andere bewoner had ik haar ook wel onredelijk gevonden, dus dan ben ik het wel een beetje met je eens dat het lullig was van Roel. Als het zo is dat ze dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond, kan ik het misschien ook enigsinds begrijpen, maar als ze het wel goed verstaan had vind ik het wel lullig dat ze het dan voor de hele groep verpest. Laat haar dan gewoon kwaat worden op Roel.
quote:
En dat was nou precies waar Tanja zo op hamerde, ze vertelde dat ze de verse groente zo belangrijk vond en snoep niet zo, daar wilde ze dan ook wel proberen vanaf te blijven als iedereen op rantsoen zat.
[..]
Ik dacht toch werkelijk dat ik enkele groenten op haar bord zag liggen, maar vervolgens gooit ze dan toch de helft in de prullenbak, zelfs het eten dat Linda voor haar had klaargemaakt.
Ik vind dat als ze het eten niet op kan, ze daarna dan ook niet een lekker toetje moet nemen met slagroom!
quote:
De redactie ziet ook dat ze moeilijk is met eten dat over datum is en haalt daarom de data eraf.
Zij heeft dit wel door en zegt daarom dat ze weet dat alles waar de datum afgehaald is gewoon over de datum heen is, ik denk dat ze gelijk heeft want waarom staat het er anders niet op (dit is namelijk verplicht).
[..]
Denk je dat werkelijk? BB die zo graag wil zorgen dat alles in orde is met de baby gaat haar heus
geen eten voorschotelen dat overdatum is. Zeker niet als de kans erin zit dat ze ziek wordt!
Haar eten lag trouwens ook in de diepvries, waardoor het niet uitmaakt dat het over datum is want in de diepvries blijft het langer goed. Als het open is moet je het inderdaad snel opeten.
Je hebt wel gelijk dat ze niet weet wanneer het in de diepvries is gedaan, maar heeft ze dan
geen enkel vertrouwen in BB? Ik zou er niet aan twijfelen dat BB mij goed te eten geeft als ik zwanger ben.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 04:14:38 #123
2018 PC eend
relativist
pi_31165715
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeert. Ik had het erover dat ze eerst moest melden dat ze weer ging roken, en dat
daarna Chantal het pas kon overnemen van haar.
Ik heb gelezen dat Tanja juist acuut weer kon gaan roken en dat chantal het dan over MOEST nemen.
quote:
Roel zegt tenminste wel hoe hij erover denkt. Hij kan het beter recht in haar gezicht zeggen dan
gaan roddelen toch? OK, misschien als Tanja zoiets had gezegt tegen een andere bewoner had ik haar ook wel onredelijk gevonden, dus dan ben ik het wel een beetje met je eens dat het lullig was van Roel. Als het zo is dat ze dacht dat hij bedoelde dat de groep haar niet boeiend vond, kan ik het misschien ook enigsinds begrijpen, maar als ze het wel goed verstaan had vind ik het wel lullig dat ze het dan voor de hele groep verpest. Laat haar dan gewoon kwaat worden op Roel.
Ik vond dat ook pleiten voor Roel.
Ze had het echt verkeerd begrepen heeft ze meermalen gezegd, zelfs toen ze het zaterdag nog met Roel besprak, ze zei: "zand erover, maar ik blijf erbij dat je zei dat ik niet boeiend genoeg was voor de groep".
quote:
Ik dacht toch werkelijk dat ik enkele groenten op haar bord zag liggen, maar vervolgens gooit ze dan toch de helft in de prullenbak, zelfs het eten dat Linda voor haar had klaargemaakt.
Ik vind dat als ze het eten niet op kan, ze daarna dan ook niet een lekker toetje moet nemen met slagroom!
Dat zijn van die plosteling opkomende vreetbuien weer zwangere vrouwen wel vaker last van hebben.
quote:
Denk je dat werkelijk? BB die zo graag wil zorgen dat alles in orde is met de baby gaat haar heus
geen eten voorschotelen dat overdatum is. Zeker niet als de kans erin zit dat ze ziek wordt!
Haar eten lag trouwens ook in de diepvries, waardoor het niet uitmaakt dat het over datum is want in de diepvries blijft het langer goed. Als het open is moet je het inderdaad snel opeten.
Je hebt wel gelijk dat ze niet weet wanneer het in de diepvries is gedaan, maar heeft ze dan
geen enkel vertrouwen in BB? Ik zou er niet aan twijfelen dat BB mij goed te eten geeft als ik zwanger ben.
Het was toch bekend dat ze eten kreeg dat over de datum was?
Dat het was ingevroren ok, maar zoals ik zei ik denk dat ze het zekere voor het onzekere neemt.
Ik denk dat sinds ze haar bekend maakte wat het geslacht van de baby zou worden, haar vertrouwen in BB tot een minimum is gedaald.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')