Gisteren toen Ralph met een groen kussen op zijn hoofd een wortel uitbeeldde, was ook leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg meteen kerstfeeling, door Lieske's rood met groene combi![]()
![]()
Ze hebben gezopen dus?quote:
Is waar. En als hij er niet was, zou het huis 1 grote puinzooi zijn en zouden ze alleen rotzooi eten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind Rob lief, ook al is het een zeur en dominante regelneef, hij kan soms gewoon lief zijn en voor mensen klaar staan.
Da's heel normaal hoor, ik ben een nog veel grotere klootzak, maar ik help ook wel eens een een oud wijf als ze van haar fiets flikkert oid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind Rob lief, ook al is het een zeur en dominante regelneef, hij kan soms gewoon lief zijn en voor mensen klaar staan.
ja dat zou het n=bij mij iig erger maken ja. Het is allemaal net iets te nep wat Rob doet, iets te gespeelde interresse als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Rica het volgende:
Kweet niet hoor, zo'n hulpverlener-Rob. Volgens mij gaat hij het alleen maar erger maken.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moeten hun zender afdoen in de DBK, toch
Dat is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar. En als hij er niet was, zou het huis 1 grote puinzooi zijn en zouden ze alleen rotzooi eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |