Okee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Het gaat erom dat ze wel wat meer heeft gedaan als havo
Nou ja, "cursus".quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die communicatie cursus. Verder heeft ze niets afgemaakt. Dus om te spreken van "hoog opgeleid" gaat wel wat ver toch?
ja dit was best een bescheiden huilbui volgens mij.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef Gert het volgende:
Jahaaa... maar ik denk dat er ook niet al te hard moet worden ingezet op Ingrids Grote Onzekerheid. Ze zit in een absurde situatie momenteel. Afgesloten van familie en vrienden, In een huis vol mensen die ze voordien niet kende, vergeven van de camera's blablabla etcetera.
Ze gaan echt állemaal een keer voor de bijl.
Goh... en als 19 jarige Lieske een keer in stort is het een ontzettend onzeker meisje enz enz enzquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jahaaa... maar ik denk dat er ook niet al te hard moet worden ingezet op Ingrids Grote Onzekerheid. Ze zit in een absurde situatie momenteel. Afgesloten van familie en vrienden, In een huis vol mensen die ze voordien niet kende, vergeven van de camera's blablabla etcetera.
Neeeequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef Gert het volgende:
Ze gaan echt állemaal een keer voor de bijl.
ik hoorde alleen dat ze bakken vol met geld van haar ouders krijgt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Hmmm ik mis weer even de clou van Lieskes verhaal.
Nou.... ze was helemaal aan het snikken. Echt verdriet volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dit was best een bescheiden huilbui volgens mij.......
Ingrid was/is ook een onzeker meisje, werd net toch ook al gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh... en als 19 jarige Lieske een keer in stort is het een ontzettend onzeker meisje enz enz enz
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
Nou ja, "cursus".![]()
Een HBO-studie is wel wat meer dan een cursus.
Kan dat eigenlijk, na de HAVO via 'Social Pedagogische Hulpverlening' naar de universiteitquote:In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Social Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren.
Net als iedereen. Altijd. Bij elk verhaal. Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Hmmm ik mis weer even de clou van Lieskes verhaal.
jawel maar dat mag toch... geen 'ik wil naar huis' dramaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
Nou.... ze was helemaal aan het snikken. Echt verdriet volgens mij.
Ja dit kon ik heel goed verdragen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dit was best een bescheiden huilbui volgens mij.......
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En ik zei potverdikkie vanmiddag nog, nadat Joost van Naat op het dak stond, dat ik jou wel op het dak wilde tillen, om Ralph toe te gaan spreken, trut![]()
![]()
Is dat nou een bromflieg of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
PPPRRRRTTTTTTFFFFFRRRTT!!
Gaat weer lekker Talpa.
Dido moet ff zendercheck doen geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
PPPRRRRTTTTTTFFFFFRRRTT!!
Gaat weer lekker Talpa.
Yep, als je je propedeuse hebt, kan je door naar de uni. Hangt wel van de gekozen studie af, geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Kan dat eigenlijk, na de HAVO via 'Social Pedagogische Hulpverlening' naar de universiteit
Ze vertelde van meneer "P" en iets met aanbellen en ik zat nog te wachten op wat komen zou maar toen was het verhaal al afgelopen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoorde alleen dat ze bakken vol met geld van haar ouders krijgt....
Met een HBO-propedeuse mag je volgens mij naar de universiteit....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Kan dat eigenlijk, na de HAVO via 'Social Pedagogische Hulpverlening' naar de universiteit
Niet dus, of ze moet eerst een HBO prop. gehaald hebben dan kan het weer wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |