abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30746343
alleen al omdat lieske er in zit, vind ik dit zeker NIET de saaiste groep ever.

maar er zitten ook wel wat figuren tussen die van mij zo snel mogelijk eruit mogen, ik noem een rob maar ook die giechelkutten van een nathalie en dido.. die laatste kan niet eens een puntje zuigen aan lieske maar ze doet alsof ze de mooiste van de wereld is, de kaktrut.
vandaag is vandaag, morgen is morgen
ik leef de dag, morgen de zorgen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:50:56 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30746425
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef APK het volgende:

[..]

Dan blijft er ook weer een braaf groepje over.

Ik vind het ergeren juist een belangrijk onderdeel van een geslaagde BB.
Niet alle irritante figuren weg, maar een paar. Er zijn er twee of drie die het streamen echt tot een hel kunnen maken. Dat zal toch ook niet de bedoeling zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:54:04 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_30746481
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef sportvlek het volgende:
alleen al omdat lieske er in zit, vind ik dit zeker NIET de saaiste groep ever.
En wat is er dan zo spectaculair aan Lieske
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:55:03 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_30746496
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:

Er zijn er twee of drie die het streamen echt tot een hel kunnen maken.
Nathalie.
Plastic not-fantastic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30746837
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:

[..]

En wat is er dan zo spectaculair aan Lieske
het tegenovergestelde van saai is niet: spectaculair.
lieske is zeker niet spectaculair, maar wel een interessante, jonge en mooie vrouw die een hele ontwikkeling door zal gaan maken in dit huis.
bijzonder interessant om dat te volgen.
vandaag is vandaag, morgen is morgen
ik leef de dag, morgen de zorgen.
pi_30747001
Ik denk dat ik me maar ff ga opgeven voor het volgende seizoen...

De persoon die op mij lijkt moet nog geboren worden...
pi_30747086
Niet eens, maar ook te vroeg nog om dit te stellen.
Denk dat er van deze groep zeker nog wel een paar doorflippen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30747501
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Balzakastanova het volgende:
Ik denk dat ik me maar ff ga opgeven voor het volgende seizoen...
Ja, moet je doen. Maandenlang zonder computer ik ben benieuwd wat dat met je doet tiktiktik
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:52:47 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_30747527
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, moet je doen. Maandenlang zonder computer ik ben benieuwd wat dat met je doet tiktiktik
Hij klimt na drie dagen over de schutting om extra bier te halen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30747544
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, moet je doen. Maandenlang zonder computer ik ben benieuwd wat dat met je doet tiktiktik
Dan ga ik medebewoners in elkaar hoeken...

Met als resultaat: Sensatie > kijkcijfers omhoog > kijkers vinden mij tof > BB-redactie vindt mij tof > ik word er dus niet uitgestemd > ik win de hoofdprijs...

Oftewel: volgend jaar ben ik rijk .
pi_30748058
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Falco het volgende:
Allochtoon: baby van Tanja Roel
Dik viswijf: Chantal (haar stem )
Superknap: Dido en Ingrid
Oerlelijk: Tanja
Ondergetattoode: Linda
Commercieel type: Menno
Oproerkraaier: Rob
Rustige type: Rikkert
Gek: Joost
pi_30748763
Die Chantal is zzooooooooooooooooo vreselijk!
pi_30748794
BB5 is de minst saaiste tot nu toe.
Er is al veel gebeurd in het huis, en er gaat nog veel meer komen.
Alleen die geheime opdrachten vind ik irrie

[ Bericht 1% gewijzigd door regenworm op 20-09-2005 15:04:31 ]
pi_30748807
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 is de minst saaiste tot nu toe.
Het is al veel gebeurd in het huis, en er gaat nog veel meer komen.
Alleen die geheime opdrachten vind ik irrie
Dit is de BB van de geheimen... Nou leuk hoor. Ik dacht dat elke bewoner iets zou hebben. De ene mist een been, de ander is pot, weer een ander is omgebouwd of een tweeling. Wat was Rikkert zijn geheim? Hij was de loser?
Lieske the best!
pi_30751581
Had Hummie niet ergens gezegd dat ze nu vooral hadden geselecteerd op vriendschap en romantiek? Dat vind ik gelijk ook een beetje het saaie. Een keer per week dronken in het bubbelbad en allemaal met elkaar zoenen is wel lollig, maar elke avond weer dan gaat de sjeu er een beetje af. Eerlijk gezegd interesseert het me al nauwelijks wie met wie in bed heeft gelegen. Die werkweek-verwikkelingen kunnen me gewoon niet zo lang blijven boeien.

Waarom komt er niet veel meer intrige? Het zijn allemaal mensen die op eieren lopen om elkaar tevreden te houden. In die zin is Tanja dan nog wel een leuke toevoeging want die doet (deed?) dat in ieder geval niet. Het is een groep die veel te veel zijn best doet om sociaal naar elkaar te zijn. Dat roddelen achter elkaars rug is dan wel leuk, maar ik sta ook op punt van afhaken moet ik eerlijk zeggen.

BB4, was dat niet met die enorm gestoorde Judith? Die zich steeds meer als psychopaat ontwikkelde? Dat vond ik nog wel wat hebben hoor. En dat meisje dat steeds moest huilen als er gluten in haar eten zaten of iets dergelijks. Ze waren in ieder geval wel lekker gestoord allemaal.
mooi he, alles
pi_30751721
Echt die namen die nu voorbij komen uit eerder BB's, de meeste zeggen me totaaaaaaaaaaaal niets meer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 20 september 2005 @ 10:54:59 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30751812
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:45 schreef phileine het volgende:
BB4, was dat niet met die enorm gestoorde Judith? Die zich steeds meer als psychopaat ontwikkelde? Dat vond ik nog wel wat hebben hoor. En dat meisje dat steeds moest huilen als er gluten in haar eten zaten of iets dergelijks. Ze waren in ieder geval wel lekker gestoord allemaal.
Je moet het even de tijd geven. Dat huis doet zijn werk wel.
Ze zitten er net drie weken in, er is nog maar één iemand weggestemd.
De grote ruzies en intriges komen echt nog wel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 11:08:55 #43
43556 miss_dynastie
pi_30752137
Mwoa, ik vond dat deel 1 en 2 nou ook niet heel mega-spectaculair begonnen hoor
pi_30752219
Nee maar 1 had wat geen enkele andere big brother ooit meer zal hebben, namelijk het was de 1e. En dat maakte het instantboeiend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30752223
Zelfs in het saaie BB-2 draaide keurige moeder en huisvrouw Hieke helemaal door omdat ze verliefd op een paar jaar jongere student.

Dat komt wel goed straks
  Moderator dinsdag 20 september 2005 @ 11:20:26 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30752377
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Zelfs in het saaie BB-2 draaide keurige moeder en huisvrouw Hieke helemaal door omdat ze verliefd op een paar jaar jongere student.

Dat komt wel goed straks
14.gif
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:39:50 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30752866
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Mwoa, ik vond dat deel 1 en 2 nou ook niet heel mega-spectaculair begonnen hoor
Nee, maar vooral deel 1 was nieuw natuurlijk. Het was Fok-frontpage-nieuws als er iemand uit het huis ging, als karin maurice afgezogen zou hebben achter de gordijnen, rondborstige tara die al gelijk het huis verliet en de playboy binnenstapte, bart en sabine die onder de dekens lagen te krikken, mona die haar enkel zowat brak, ruud die aan het knuffelen sloeg, en willen die graag mocht matennaaien
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_30753080
Het is een fout idee om te denken dat de 'bewoners' een BB saai of spannend maken ... feitelijk zijn de bewoners een soort van figuranten, die behoorlijk inwisselbaar zijn ... het is geen geschreven soap, waarbij spannende zaken voorkomen, omdat de scriptschrijvers deze bedacht hebben, normale mensen zijn altijd een beetje 'saai'...

Maar uiteindelijk zijn het de kijkers die een serie 'spannend' gaan vinden, domweg omdat ze iets heel erg volgen... omdat ze zich gaan opwinden over bepaalde zaken, gaan meevoelen met één bepaalde bewoner of juist een duidelijke hekel krijgen aan een andere ....

Ik heb het idee dat de huidige bewoners wel een zekere geschiktheid hebben om ofwel een erge hekel aan hen te krijgen (Tanja, Rob, Chantal, Dido, Nathalie) of juist heel erg met hen mee te gaan voelen (Roel, Lieske, Ingrid, Ralph).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:00:57 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30753445
Ben het tot nu toe wel met de TS eens, van het diverse moeten we het niet hebben
't is allemaal 1 pot nat & ze hebben het veel te leuk met elkaar
daar gaat uiteraard verandering in komen, maar als ze deze lijn voortzetten zonder enige inhoud
het beetje strijd dat er nu is gaat om wie met wie mag vozen en dat vind ik totaal niet boeiend.
Stelletjes zouden uberhaupt vermoeden moeten zijn in dat huis...

Ik kijk niet dagelijks en ook geen streams, dus heb vast belangrijke details gemist,
maar tot nu toe vind ik Ralph één van de weinige normale daar.
en Nathalie kan ik - volgens mij als één van de weinige - ook wel waarderen
[haar expresie is erg amusant soms]

de rest hangt de hele dag de bink uit en daar is geen kunst aan
en Tanja is op de verkeerde manier chagrijnig, dus ook niet lollig
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:23:22 #50
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30754009
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef APK het volgende:

[..]

En veertigers. GNA GNA GNA GNA GNA.

Ach, ze zitten er pas iets meer dan 3 weken, BB moet niet meteen al het kuit verschieten, er gaan écht nog wel een paar flippen.
Zo is dat. En het tij begint al langzaam te keren; de aanvankelijke 'leuken' worden al minder leuk, en de 'vervelenden' worden langzaamaan interessanter. Heel goed!
Hadden we dat maar in BB4 gehad! Met afstand de saaiste editie (al vond ik BB2 ook beroerd).
...BB1 valt niet te vergelijken met de andere (nieuw, historie, en daarom alleen al onovertroffen). BB3 was ongeëvenaard, zeg nou zelf! Tot dusver vind ik BB5 zeker interessanter dan 4 of 2. En vlgs. mij wordt het alleen maar leuker...
'Beam me up Scotty'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')