quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef kepler het volgende:
tering, wat is die John een arrogante klootzak![]()
![]()
Hij heet William hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... ik had net Cho aan de telefoon en we wilden hem allebei doden!!!
Wat een ongenadig TERING ventje
Ik zag PGR2 en Halo2 er niet tussen staan.quote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef Bastard het volgende:
Nou ja 21 xbox spellen komt aardig in de buurt.
Lekker werkenquote:
serieus, het is maar een tv-programma maar ik kreeg echt moordneigingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik had net Cho aan de telefoon en we wilden hem allebei doden!!!
Wat een ongenadig TERING ventje
John, Carl, Esther... Je kent ze allemaal persoonlijk?quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus, het is maar een tv-programma maar ik kreeg echt moordneigingen![]()
Wat een ontzettende eikels zeg die John en Carl, en de rest er maar achteraan hobbelen. Je zou bijna gaan geloven dat hij is ingehuurd, want zulke mensen bestaan toch niet
Het ergste is dat John nu met heel zijn familie heeft zitten kijken, wat een schaamte
Ik kan er echt niet bij met mn hoofd dat zulke mensen echt bestaan. Als ik Esther was had ik allang gezegd dat ze allemaal dood konden vallen, mijn immuniteit houden en vervolgens elke proef verliezen zodat iedereen er uit moet behalve zij
gast je moet deze aflevering serieus kijken, ik weet dat het moeilijk is omdat er geen Mario in voorkomt, maar deze aflevering is echt geniaalquote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
John, Carl, Esther... Je kent ze allemaal persoonlijk?![]()
Serieus, dat inleven![]()
![]()
Expeditie robinsonquote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is het uberhaupt?
die gast met de lange blonde harenquote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, dat kijk ik in het weekend, maar ik volg geen namenIk kijk puur op gezicht
SLaap lekker schoonheidquote:
Nee?quote:
Ik ga stoppen met mn blog denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Alle blogs gelezen, niets nieuws
Mwhahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef kepler het volgende:
ik heb van de belasting een formulier gekregen, dit betekent dat ik minstens 200 euro moet gaan betalen![]()
![]()
ik heb al 300 euro aan de gemeente moeten betalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwhahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahaha
eindelijk
Gijs, dat betaal ik in 1 maand aan belastingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb al 300 euro aan de gemeente moeten betalen
500 euro belasting is dus echt veel voor een student
jij verdiend ook veel meer dan ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, dat betaal ik in 1 maand aan belasting
nog niks gehoord, ik zal hem van de week ff bellenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Steef had trouwens vrij aangevraagd voor CP he, al iets van gehoord ?
Heb over hem gedroomd vannachtquote:
Nou das ook wat overdreven, maar een flinke knal voor zijn wannabee-indianenhoofd zal ook wel al een opluchting geven.quote:
Dat lezen van jou van allesquote:Op maandag 19 september 2005 22:30 schreef -Struikrover- het volgende:
hap·to·no·mie (de ~ (v.))
1 leer van het gevoel en het gevoelsleven die de aspecten van het nabijheids-, aanrakings- en gevoelscontact van menselijke relaties bestudeert, beschrijft en leert beleven
Word es volwassen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil CoD2.... op mijn wishlist gezet als eerste MP game![]()
Ik heb er nog een paar over, spellen die ik wel speel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:36 schreef Chocobo het volgende:
B... doe je alle Xbox games weg![]()
Stop je met de Xbox of bewaar je er nog een paar !
Nee,......... alsjeblieft niet !quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,......... alsjeblieft niet !
Link naar Marktplaats! ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar over, spellen die ik wel speel.
PGR2, HALO2, GTA, Outlaw Golf 2.
Reactie intypen, koffie halen, op invoeren duwen.quote:
Omdat hier kinderen lezen die moeten rondkomen van een zakcentje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat je er een mooi bedrag voor krijgt. Waarom zet je ze ook niet in V&A?
Ja, maar je vraagt ook zakgeldbedragen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:55 schreef Bastard het volgende:
Omdat hier kinderen lezen die moeten rondkomen van een zakcentje.
Dat bod van Struik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:48 schreef Bastard het volgende:
1067 Gijsjes trekken sentimentele films niet...
Hier staan de links..
Krijg allemaalmail van mensen die de spellen door elkaar willen afnemen ook he
quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag ook maar weer eens een blog schrijven, is weer een tijdje geleden.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met mn blog denk ikTeveel werk
en volwassenen die 500 eur aan belasting per maand moeten betalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat hier kinderen lezen die moeten rondkomen van een zakcentje.
Typhoon Gijs bestaat vast nog niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_bijna__op_.html
Dan verzin je toch gewoon nieuwe
Tropische storm, "Balkenende" jaagt ook wel schrik aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typhoon Gijs bestaat vast nog niet.
quote:
Johnquote:
Ik heb de aflevering niet gezien dammitquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Geweldige tv... had het een paar seizoenen geleden al moeten gaan kijken eigenlijk.
Je eerste post buiten de Gijsjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Geweldige tv... had het een paar seizoenen geleden al moeten gaan kijken eigenlijk.
Ik ga m niet wissen nee, maar ik zoek het gewoon niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Gewoon laten staan en over een paar weken / maanden weer wat schrijven. Zoveel werk is het ook weer niet !
Zal jou eens opzoeken !quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga m niet wissen nee, maar ik zoek het gewoon niet eigenlijk.
Jaquote:
Ja daar heb ik ook eens een stukje van gezien...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien dammit
Maar als je dit mooi vind, van de week komt "groeten uit de rimboe" er weer op![]()
Das lang geleden jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je eerste post buiten de Gijsjes
Vorige week was leuk, op de Vinkenslag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond eerst Joling en Gordon![]()
Die heb ik gemist, had wel die vand aarvoor gezien. In een parenclubquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vorige week was leuk, op de Vinkenslag.
Oh ja die zijn ook leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook eens een stukje van gezien...
Ook wel een leuk programma!! Die negers daar
Vanavond eerst Joling en Gordon![]()
Forbiddenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /wsnm/uploads/dickkie0.jpg on this server.
je kunt de uitzending via internet kijken op www.talpa.nlquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien dammit
Ja die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, had wel die vand aarvoor gezien. In een parenclubHeerlijk om te zien hoe die twee pisnichten reageren op dingen die ze niet kennen
laat maar is eenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
deze dan??
http://www.stuntcook.com/index.php?i=11480
quote:
Nee dat kan nog niet hoor......quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
Zo even naar de markt geweest een weekendtasje kopen en een nieuwe pyjama. Moet van Sjo mijn tas al in gaan pakken, want volgens hem gaat het volgende week al gebeuren
Ken je dat.... zo'n eng voorgevoelquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee dat kan nog niet hoor......![]()
Na de 30ste mag het oke![]()
Dat heb ik bij mijn GSM abonnement verlenging met gratis PSPquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken je dat.... zo'n eng voorgevoel
Dat heb ik met jou avatar... ik voorspel een pak slaag op de volgende meetquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn GSM abonnement verlenging met gratis PSPTotaaaaaaal niet in vergelijking met de geboorte van een kindje, maar ik heb wel een eng voorgevoel... De deal is eigenlijk té goed
I'll give you an asswhooping like you've never experienced beforequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik met jou avatar... ik voorspel een pak slaag op de volgende meet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende maand komt hij uit. Heb hem gepreordered bij Lik_Sang.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken je dat.... zo'n eng voorgevoel
Ik zal je volgende maand eens likken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dan ben ik er meteen als je me belt
quote:
Briljant, ik hoop een pakkend virus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:09 schreef Chocobo het volgende:
Toch briljant hoor die WoW game... nog steeds coole patches... nu hebben ze een besmettelijke ziekte in het land verspreidt
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6401
Ongeneeslijk ook als het kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Briljant, ik hoop een pakkend virus.
awwwquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
En iedere keer als Daan Kep zijn icoon ziet zegt die ietuih
wanneer in Europa?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je opblaaspop zal niet lukken nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
awww![]()
later als ik groot ben en afgestudeert ben wil ik ook wel kinderen
Wel eerst een vriendin zoeken dan
ik zal jou eens opblazenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je opblaaspop zal niet lukken nee.
aha cool, net voor de 360quote:
Vanwege het nieuwe zorgstelsel, woon je onder een steen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef kepler het volgende:
trouwens weer een brief van de belasting, ik krijg zorgtoeslag![]()
Geen idee hoeveel, maar als ik het krijg vind ik alles prima
+10, goeie comebackquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanwege het nieuwe zorgstelsel, woon je onder een steen?
whahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ja weet ik veel onder welke voorwaarden je die zorgtoeslag krijgt. Ik dacht namelijk dat je die alleen kreeg als je een uitkering krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat noem jij studiefinanciering dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef kepler het volgende:
ja weet ik veel onder welke voorwaarden je die zorgtoeslag krijgt. Ik dacht namelijk dat je die alleen kreeg als je een uitkering krijgt
een leningquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat noem jij studiefinanciering dan?
CDA kiezers (Gezinnetjes en oudjes) gaan er iets op voorruit. De rest gaat er gewoon op achteruit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik snap dat ook niet helemaal hoor. Zorgverzekering word veel duurder voor mij en m`n vrouw en toch gaan we er allemaal op vooruit volgend jaar volgens ons lieve kabinet ?
Het is op het moment het verhaal van "het glas is halfvol of halfleeg"quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik snap dat ook niet helemaal hoor. Zorgverzekering word veel duurder voor mij en m`n vrouw en toch gaan we er allemaal op vooruit volgend jaar volgens ons lieve kabinet ?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb m`n hele Xbox hebben en houden op Marktplaats, Ebay, Speurders en V&A gezet
Weet je zeker dat je niet deze krijgt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat heb ik bij mijn GSM abonnement verlenging met gratis PSPTotaaaaaaal niet in vergelijking met de geboorte van een kindje, maar ik heb wel een eng voorgevoel... De deal is eigenlijk té goed
En ZO hoort hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
Jezus zeg
http://www.dumpalink.com/media/1127206495
PAT BOEM HIIIIIER !quote:
Hij trapte misquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PAT BOEM HIIIIIER !
Echter had die na schop niet gehoeven !
Welquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
Echter had die na schop niet gehoeven !
Verkopers met humorquote:You are a golden God, enveloped in a veil of excellence
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahaha...positieve feedback wat ik zojuist kreeg op eBay.![]()
![]()
[..]
Verkopers met humor
Ga eens een thermometer in wat asfalt steken.quote:
![]()
[..]
Verkopers met humor
![]()
[..]
Verkopers met humor
Ik zal jou eensquote:
Stap in dan joh flutloze pannenkoekquote:
Whahahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stap in dan joh flutloze pannenkoek
Gijs, als ik instap wordt je alleen al door de luchtverplaatsing omver geblazen.quote:
Zelfkennisquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als ik instap wordt je alleen al door de luchtverplaatsing omver geblazen.
Erg lekker Gijs, beste griek waar ik tot nu toe ben geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe vond je het nu eigenlijk bij de Griek ?
Heh lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Erg lekker Gijs, beste griek waar ik tot nu toe ben geweest.
Beetje veel alleen.
Is het van hout? Gewoon licht schuren, grondverf en rode verf lijkt me.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef -Struikrover- het volgende:
We hebben een badkamermeubel gezien met een los kastje. Wit en creme zijn ze in de aanbieding. De rode versie die wij mooi vinden is 900 euro duurder alleen vanwege die kleur. Dacht mischien kun je dat voor een paar 100 euro laten spuiten ofzo
Ik geloof nooit dat het verschil 800 euro aan rode verf is.. echt niet gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef -Struikrover- het volgende:
We hebben een badkamermeubel gezien met een los kastje. Wit en creme zijn ze in de aanbieding. De rode versie die wij mooi vinden is 900 euro duurder alleen vanwege die kleur. Dacht mischien kun je dat voor een paar 100 euro laten spuiten ofzo
quote:
Die heeft wel genoeg geld voor een badkamer.quote:
IK moet nu aan de tante van Mark denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand hier ooit meubels laten spuiten (verfen) ?
Verschil is de rode heeft al een meerprijs. En de witte en creme waren nu ook nog eens een aanbieding vanuit de fabrikant. Zal wel een overschot zijn ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het verschil 800 euro aan rode verf is.. echt niet gewoon
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Toadette het volgende:
[..]
IK moet nu aan de tante van Mark denken.
Zij heeft bijna alles in haar huis in dezelfde kleur.
Zelfs de tv moest in hetzelfde kleurtje gespoten worden.
ik vind het wel een groot prijsverschil als het verder hetzelde model is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verschil is de rode heeft al een meerprijs. En de witte en creme waren nu ook nog eens een aanbieding vanuit de fabrikant. Zal wel een overschot zijn ofzo
Dan nog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verschil is de rode heeft al een meerprijs. En de witte en creme waren nu ook nog eens een aanbieding vanuit de fabrikant. Zal wel een overschot zijn ofzo
hoihoiquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
quote:
Geloof me, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik vind het wel een groot prijsverschil als het verder hetzelde model is.
Weet je zeker dat de witte niet van plastic is?
verven lijkt me een goede optie dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik weet het zeker
alles wat afwijk van normaal ( lees wit of creme) is kassa.
halfhoog kastje wit 379 nu aanbieding 239
halfhoog kastje rood 529
wasbakmeubel zit een verschil in van bijna 700 euro
Dikke vinger voor jequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik weet het zeker
alles wat afwijk van normaal ( lees wit of creme) is kassa.
halfhoog kastje wit 379 nu aanbieding 239
halfhoog kastje rood 529
wasbakmeubel zit een verschil in van bijna 700 euro
het zal wel een fineer zijn, en als je dat eerst met een grondlak voor plastic bewerkt kan je het daarna gewoon lakken. Heb het zelf ooit met keukenkastjes gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten sucken
Ik heb een vriendin die me begrijptquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef kepler het volgende:
je hebt iemand nodig
die stil en oprecht
met je lacht en je begrijpt
pas als je iemand hebt
die met je lacht en je pijpt
dan kun je zeggen
ik heb een vriendin die me begrijpt
Gaat het nog een beetje jongen ?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef kepler het volgende:
je hebt iemand nodig
die stil en oprecht
pas als je iemand hebt
dan kun je zeggen
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die me begrijpt
bier is lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat het nog een beetje jongen ?
ik heb ooit een keer ergens de detectoren van het alarm moeten vervangen omdat er een nieuwe verflaag op moest van de binnenhuis architect, de oude met vlammetjes voldeed niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Toadette het volgende:
[..]
IK moet nu aan de tante van Mark denken.
Zij heeft bijna alles in haar huis in dezelfde kleur.
Zelfs de tv moest in hetzelfde kleurtje gespoten worden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef kepler het volgende:
je hebt iemand nodig
die stil en oprecht
pas als je iemand hebt
dan kun je zeggen
Ja weet ikquote:
Succes vandaag he poekiequote:Op woensdag 21 september 2005 08:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Maar als ik dat zeg pep ik mezelf even op.....![]()
Zo geen zin meer![]()
Ga nou geen eisen stellen gijsquote:Op woensdag 21 september 2005 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Die lekkere arrogante hier op de afdeling ziet er vandaag wel weer erg geil uit. Kort rokje en zwarte laarzen. Ze doet het er echt om.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga nou geen eisen stellen gijs
Prachtig woord gijsquote:
,..... en nog maar 9quote:
scheldt je mijn vriendin nou uit klootzak!!!!!quote:
J,...ja.... en en hij liet een nootje vallen laatst Gijsquote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
scheldt je mijn vriendin nou uit klootzak!!!!!![]()
Maar uit jou mond klinkt het vies en realistisch Gijsquote:Op woensdag 21 september 2005 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prachtig woord gijs... dat verhaal van Nero
![]()
Ach daar heb je oom Tom ook weer hoor... met zijn grote bek ...quote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
scheldt je mijn vriendin nou uit klootzak!!!!!![]()
Ga je hem eens schoonmakenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef QueenR het volgende:
moggeh gijsjes![]()
mooi badkamer klusdagje weer![]()
Ja he!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar uit jou mond klinkt het vies en realistisch Gijs![]()
was toch aan het verbouwen gijs? Al het oude eruitgesloopt, betegeld, nieuwe douchecabine (zo'n massage van alle kanten schiet gevalquote:
de lul!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
J,...ja.... en en hij liet een nootje vallen laatst Gijs
zwak zwak..... iets langer nadenken over een post dikke.... misschien is je comeback dan wel leukquote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach daar heb je oom Tom ook weer hoor... met zijn grote bek ...
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
J,...ja.... en en hij liet een nootje vallen laatst Gijs
Garfieldquote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
enneh ik heb Nero's verhaal gemist, iemand zin in kleine toelichting geven? Voor mij is Pookie de beer van garfieldmaar aangezien het voor jullie vies klinkt moet het in zijn verhaal toch over heel iets anders gaan.
Zo'n slappe reactie heb je wel vaker de laatste tijd he... je bent je scherpte kwijt... of nee.. heb je die ooit wel gehad eigenlijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zwak zwak..... iets langer nadenken over een post dikke.... misschien is je comeback dan wel leuk![]()
quote:
Tiggyquote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
was toch aan het verbouwen gijs? Al het oude eruitgesloopt, betegeld, nieuwe douchecabine (zo'n massage van alle kanten schiet geval) vandaag nog wat voegen en dan kan ik het badmeubel gaan plaatsen
daarna alleen nog wat afwerking. gaat lekker.
enneh ik heb Nero's verhaal gemist, iemand zin in kleine toelichting geven? Voor mij is Pookie de beer van garfieldmaar aangezien het voor jullie vies klinkt moet het in zijn verhaal toch over heel iets anders gaan.
2 homo's die boven hem wonen had ooit eens ruzie... en toe riepen ze naar elkaar: "Laat me los poekie, raak me niet aan" Poekiee....quote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
quote:
nope nog nietquote:Op woensdag 21 september 2005 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo'n slappe reactie heb je wel vaker de laatste tijd he... je bent je scherpte kwijt... of nee.. heb je die ooit wel gehad eigenlijk?
ja lachen man....quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
2 homo's die boven hem wonen had ooit eens ruzie... en toe riepen ze naar elkaar: "Laat me los poekie, raak me niet aan" Poekiee....
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
2 homo's die boven hem wonen had ooit eens ruzie... en toe riepen ze naar elkaar: "Laat me los poekie, raak me niet aan" Poekiee....
Goh, ja joh?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
Als Nero het verteld is het wel leuk iddquote:Op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
zie het voor me hoe Nero het verteld.... hij en verhalen vertellen
geweldig!
quote:
wie is het beste vriendje van jou pookie??quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
en pookie is zijn beste vriendje
[afbeelding]
Dat leunen op andermans verhalenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kheb al zijn pocketsquote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
en pookie is zijn beste vriendje
[afbeelding]
mijn zoontje..quote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wie is het beste vriendje van jou pookie??
Ja als die dikke het probeert dan lijkt het nergens op, maar fantasie is alles he... gewoon Nero's hoofd en bewegingen voor je zien en voila! superverhaal!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Als Nero het verteld is het wel leuk idd
Tja... negers zijn nogal snel onder de indruk van hun prestaties he..quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja als die dikke het probeert dan lijkt het nergens op
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al zijn pockets
Deel 47 sinds vorige week.
Jij krijgt een flink pak slaag als ik je zie volgende keer!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat leunen op andermans verhalen
ok ok... hou nou maar opquote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tja... negers zijn nogal snel onder de indruk van hun prestaties he..
Neem ff een bakkie nu... denk ook aan je rust he..
Ik ben van jou ook nog niet echt onder de indruk vandaag bolle monster truckquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok ok... hou nou maar op.... anders ga ik mezelf gaan kietelen voor een glimlach
*voor zich ziet*quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Jij krijgt een flink pak slaag als ik je zie volgende keer!!!![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ook!! mijn omgeving vind het heel irritant als ik het lees omdat ik dan de hele tijd zit te grinneken
![]()
Hahahahahaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij krijgt een flink pak slaag als ik je zie volgende keer!!!![]()
bolle monster truckquote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben van jou ook nog niet echt onder de indruk vandaag bolle monster truck
Gijs... jij bent beidenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Dan ben ik die linkse![]()
Er vallen nu wel hele slechte grappenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bolle monster truckhou nou op man
Garfield heeeeeeeerssssttttt echtquote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat heb ik ook.. en Tamara die snapt Garfield niet, die heeft een keer een pocket doorgebladerd, zo van "is dat alles"
Maar het is alles bij elkaar, die spin die steeds terug komt, john en zn afspraakjes, Maandagen
jaaaaaaaaa!!! dat maakt het, die terugkerende minigrapjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat heb ik ook.. en Tamara die snapt Garfield niet, die heeft een keer een pocket doorgebladerd, zo van "is dat alles"
Maar het is alles bij elkaar, die spin die steeds terug komt, john en zn afspraakjes, Maandagen
yepquote:Op woensdag 21 september 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er vallen nu wel hele slechte grappen
het heerlijke sadistische... De film suckte dan wel weer heel ergquote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Garfield heeeeeeeerssssttttt echt![]()
![]()
![]()
dat droge van die kat......
ik kan echt genieten van die pockets.... en dan helemaal niet meer bijkomen.... tot tranen
![]()
Garfield is geweldig!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ja![]()
En elk jaar zijn verjaardagquote:Op woensdag 21 september 2005 09:17 schreef QueenR het volgende:
jaaaaaaaaa!!! dat maakt het, die terugkerende minigrapjes.![]()
goh wat zijn we het allemaal eens vanochtend, das ook erg uniekquote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En elk jaar zijn verjaardag![]()
![]()
Over ouder worden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Garfield is geweldig!Ik lees hem elke dag op Internet!
![]()
Mooiste strip blijft nog als John helemaal verkreukelt en onder de aarde thuiskomt. Blijkt Garfield een papiertje met "begraaf me levend" op zijn rug te hebben geplakt.
Ik poep op jouquote:
Stront in je ogen?quote:
quote:
quote:
douchen?quote:
Wat is er goed aan?quote:
Dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 10:40 schreef QueenR het volgende:
ps cho, je blog gaf me een brok in de keelzoooo mooi. snappen alleen ouders denk ik, maar was het helemaal met je eens.
Ik ben wakker gepijpt, heb ontbijt op bed gekregen en we hebben lekker samen gedouchedquote:
Oh? Doe dan meteen even de groetjes aan Kepler van me.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wakker gepijpt, heb ontbijt op bed gekregen en we hebben lekker samen gedouched
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh? Doe dan meteen even de groetjes aan Kepler van me.
Ja je hebt het een keer meegemaakt, maar toch is het helemaal anders.. misschien ander geslacht, de kinderen verschillen van uiterlijk van gedrag, de reactie van daan op de baby (wat waarschijnlijk heeeeeel vertederend is) misschien gaat de bevalling veel makkelijker, misschien ook helemaal niet. Je verwacht misschien iets en dat gebeurd helemaal niet, dan ben je helemaal op het verkeerde spoor etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dankje![]()
mooi moment.....
Daarom ben ik ook nerveus over de 2e zo... geen idee hoe ik ga reageren,.... standaard spanningen zeg maar maar toch net wat anders omdat je het al eens meegemaakt hebt....
Deze in je dromen misschien?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je gelooft niet dat het een lekker blond wijf was
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze in je dromen misschien?
[afbeelding]
Het is een slet Gijs, ze gaat aan de lopende band mannen af. Ze schijnt het zelf met de loodgieter te doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:! Ik wist helemaal niet dat er al foto's van haar waren op internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |