quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef Falco het volgende:
Ik zal je iets verklappen. Joost is homoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe iddquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
Beauty & The Beastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* la.femme.nikita denkt ook dat hij BI isquote:Op maandag 19 september 2005 21:46 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat hij BI is. Hoe dan ook...Die blik in elkaars ogen toen ze "Ik heb je lief" van Paul de leeuw aan het zingen waren.
Ach ze heeft zelfs tegen hem toegegeven dat ie de perfecte man is, op af en toe zijn 'voelsprieten' na.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Madame Dido voelt zich veel te goed voor Joost.
Ze zegt wel meer. Als ze hem inderdaad zo bijna perfect vindt, laat ze dat in haar doen en laten niet merken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ach ze heeft zelfs tegen hem toegegeven dat ie de perfecte man is, op af en toe zijn 'voelsprieten' na.
Voelt ze zich dan te goed voor hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is idd wel waar. Ik heb echt een takkehekel aan Dido, maar met Joost samen is ze prima te pruimen. Die 2 samen zijn bijna altijd grappig.quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef Falco het volgende:
Maar ik gun het hem wel hoor. Joost kan van Dido weer een leuk mensen makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop