abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:28:49 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30964706
Dat vraag ik me af, zal hij echt niet op de hoogte zijn van dit soort topics?
Misschien leest hij ze niet, maar hij moet toch weten dat er op internet diverse 'haat'topics over hem zijn?

Nog een overweging: Heel kamp Zuid is anti-Esther. Niemand die als ze het al over Esther hebben tegen de camera-mensen ook maar iets positiefs weten te zeggen. Dan vraag je je toch af:
Laat ER wel de hele waarheid zien of hebben ze uit alle beelden een scenario afgesproken? Kwestie van beelden zo monteren dat wij alleen dat te zien krijgen wat ze willen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Misschien is Essiepessie wel helemaal niet zo'n lieverdje als de camera's niet draaien.
Hebben John en Carl de anderen zo geïndoctrineerd dat zij inderdaad allemaal denken dat Esther een vals en bitcherig kreng is? Of ligt de waarheid in de beelden die wij niet te zien krijgen?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30964708
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef DarkElf het volgende:
je zou idd haast zeggen dat het een acteur is, wie is er nou zo lomp dom onbeschoft hufterig en rancuneus leugenachtig en walgelijk zielig tegelijkertijd?
Ik vrees dat je daarmee John net hebt omschreven en geen acteur.

Ik was zo bang dat Esther dat kaarsenspel zou verliezen, want dan was het exit Esther geweest! Maar ik zag al:...volgende week weer een keer

En wat een verschil tussen de twee teams. Kamp Noord waar plezier is, waar iedereen leuk tegen elkaar is, waar men elkaar steunt tegenover Kamp Zuid waar alleen maar afgunst, agressie en domheid overheersen Ik hoop toch zo dat Esther gewoon de samensmelting haalt en dan wèl een leuke expeditie Robinson heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30964753
dutchie, het begon al in de eerste minuut dat zij leider werd gemaakt van Kamp Zuid. John was al direct anti-Esther (omdat hij als allerlaatste werd gekozen?) en liet dat ook direct heel goed weten en geloofde er geen moer van dat ze :uberhaupt met Marnix op een rotseilandje had gezeten Vanaf dat moment had ze ook niets goeds meer kunnen doen en alles wat maat mis ging is door hem en zijn gevolg gigantisch uitvergroot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30966114
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef Isabeau het volgende:
dutchie, het begon al in de eerste minuut dat zij leider werd gemaakt van Kamp Zuid. John was al direct anti-Esther (omdat hij als allerlaatste werd gekozen?) en liet dat ook direct heel goed weten en geloofde er geen moer van dat ze :uberhaupt met Marnix op een rotseilandje had gezeten Vanaf dat moment had ze ook niets goeds meer kunnen doen en alles wat maat mis ging is door hem en zijn gevolg gigantisch uitvergroot.
is wel zo, maar door het ongelofelijke hufterige gedrag van John zien wij Esther alleen nog maar als zielig hoewel zij ook tenenkrommend irritant kan zijn (denk aan het akkevietje met onze schipper, die moest stoppen met 'spelen' omdat zij wilde vissen etc.)
pi_30966706
Ja, Esther kan ook irritant zijn, klopt. Maar niet zo irritant dat ze dit walgelijke gedrag heeft verdiend.

Ik heb ook al gedacht: zien wij alles wel wat er gebeurd? Is de groep nu echt zo erg of heeft Esther het aan zichzelf te danken? Maar dan denk ik aan het leuke meisje in de grot en het feit dat zelfs de presentator het voor haar ging opnemen en dan vrees ik dat de groep waar ze in is gekomen mede onder invloed van John gewoon verschrikkelijk onsympathiek is.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:01:58 #156
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30968182
Ja Isabeau, dat klinkt wel als een bevestiging van hun irritante gedrag. Je hoopt toch nog een beetje op het goede in de mensch, maar zoals het er nu naar uit ziet moeten we de beelden gewoon geloven.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30970545
Dit ligt echt niet aan Esther hoor. Toen ze in die groep kwam werd ze meteen al uitgekotst. Als ze straks geen immuniteit meer heeft, is ze ten dode opgeschreven.
pi_30975715
quote:
Op zondag 25 september 2005 06:46 schreef StefanP het volgende:

[..]

Amen! Precies wat ik dacht. Wat een geniepig volk. Als je iets zegt dan ben je meteen 'veel te direct' en 'bot', maar ondertussen doen ze niets anders dan achter je rug over je lullen, je zo veel mogelijk negeren en onder elkaar huichelen. Wat een lui
Ik ben het echt helemaal zat.
Dit jaar is het top punt
Het schijnt zo te zijn dat wat wij nederlanders voor de Duitsers voelen, de belgen dat met ons hebben en dat is weer iedere keer te merken

Altijd zijn het de belgen die die strijd aangaan.

Ik moet zeggend at ik net de aflevering van gisteren heb gezien. en zit gewoon met tranen in mijn ogen. wat een vuile klootzakken daar in kamp zuid.
Dit is gewoon niet menselijk meer.
sorry
pi_31046267
Net heb ik met veel hangen en wurgen naar dat Thuis gekeken.

Je kunt niet doorspoelen, en dat is een kwelling. Sjonge wat zijn die presentatoren dom. En die dame die John ondervroeg is wel het allerergste. Mijn god, wat een ontiegelijk leeghoofd. Ze heeft de hele aflevering van ER niet gezien, daar ben ik van overtuigd met opmerkingen als 'Esther kwam ineens en zei ik ben de leider' ... yeah right. Alsof het zo ging. En maar knikken bij al zijn leugens. Ieks!

Kortom, het hele Thuis programma was al een drama, maar die Jóhn is in het echt, los van strand en verlaten eiland net zo'n tyfus eikel als tijdens de expeditie.
'ja ik heb haar zeker kansen gegeven'
Oja? WANEER DAN PRECIES OETLUL?

Dat iemand zó vol van zichzelf kan zijn terwijl heel Nederland en Belgie ziet dat hij een gigantische narcist is, een kakkerlak van (om met zijn woorden te spreken) het laagste soort. Iemand die schaamteloos Esther beschuldigt van complotten, terwijl zijn héle expeditie en zeker waar het Esther aangaat, éen grote samenzwering was!
Werkelijk ongelooflijk.

Het enige dat mij in mijn diepe afschuw sterkt is dat hij kennelijk eindelijk begint door te krijgen dankzij ladingen smsjes en mails naar Giel hoe gehaat hij is.

[ Bericht 3% gewijzigd door fayle op 30-09-2005 00:33:16 ]
pi_31046415

[ Bericht 100% gewijzigd door fayle op 30-09-2005 00:32:30 ]
pi_31048737
Toch even op de streams gekeken wat iedereen nou tegen die John had ineens. Die klote stream loopt nogal slecht, (met mijn snelle verbindeing .), zodat ik gelukkig om de vijf minuten even tot mezelf kan komen . Mijn mijn God, wat is dit voor een vent.
Helpt waar hij kan!
pi_31049545
Wanneer ondervraagt iemand met ballen (die ER ook daadwerkelijk gezien heeft) die John eens Iemand als Jensen die hem eens goed onderuit haalt en in de zeik zet of zo.
pi_31059152
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer ondervraagt iemand met ballen (die ER ook daadwerkelijk gezien heeft) die John eens Iemand als Jensen die hem eens goed onderuit haalt en in de zeik zet of zo.
Ja! Jensen moet hem eens uitnodigen.
pi_31059190
pfff wrs moet jensen er alleen maar om lachen, is zelf ook een eikel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31059486
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef DarkElf het volgende:
pfff wrs moet jensen er alleen maar om lachen, is zelf ook een eikel.
Ach, mensen die hij echt niet mag weet hij echt wel af te zeiken.
pi_31059510
geen idee ik kijk nooit naar zijn programma
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31059649
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef DarkElf het volgende:
geen idee ik kijk nooit naar zijn programma
Ik af en toe. Laatst had hij Wilders te gast, had hij en Jan paparazzi een witte pruik opgezet

Maar om weer ontopic te gaan: voor John.
pi_31155084
Robinson is weer begonnen!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31155661
Godver, die lul was toch weer ff in beeld.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31155763
John schijnt ook 'zomaar' vrouw en kinderen in de steek te hebben gelaten. Figures.
pi_31155817
Zou die op Esther lijken en dat hij daarom zo haatvol doet?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31155862
What's going on met het nr 8 ER topic?
pi_31155866
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
John schijnt ook 'zomaar' vrouw en kinderen in de steek te hebben gelaten. Figures.
Dat zal zijn vrouw wel "verdient" hebben in John zijn ogen. De eikel.
Dat is eens wat anders...
pi_31155890
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef caradoc het volgende:
Zou die op Esther lijken en dat hij daarom zo haatvol doet?
Wie weet
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:20:13 #175
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_31165884
Eikel en nou is Eshter er ook nog eens uit
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')