Ik vrees dat je daarmee John net hebt omschreven en geen acteur.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef DarkElf het volgende:
je zou idd haast zeggen dat het een acteur is, wie is er nou zo lomp dom onbeschoft hufterig en rancuneus leugenachtig en walgelijk zielig tegelijkertijd?
is wel zo, maar door het ongelofelijke hufterige gedrag van John zien wij Esther alleen nog maar als zielig hoewel zij ook tenenkrommend irritant kan zijn (denk aan het akkevietje met onze schipper, die moest stoppen met 'spelen' omdat zij wilde vissen etc.)quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef Isabeau het volgende:
dutchie, het begon al in de eerste minuut dat zij leider werd gemaakt van Kamp Zuid. John was al direct anti-Esther (omdat hij als allerlaatste werd gekozen?) en liet dat ook direct heel goed weten en geloofde er geen moer van dat ze :uberhaupt met Marnix op een rotseilandje had gezeten Vanaf dat moment had ze ook niets goeds meer kunnen doen en alles wat maat mis ging is door hem en zijn gevolg gigantisch uitvergroot.
Ik ben het echt helemaal zat.quote:Op zondag 25 september 2005 06:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Amen! Precies wat ik dacht. Wat een geniepig volk. Als je iets zegt dan ben je meteen 'veel te direct' en 'bot', maar ondertussen doen ze niets anders dan achter je rug over je lullen, je zo veel mogelijk negeren en onder elkaar huichelen. Wat een lui
Ja! Jensen moet hem eens uitnodigen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer ondervraagt iemand met ballen (die ER ook daadwerkelijk gezien heeft) die John eensIemand als Jensen die hem eens goed onderuit haalt en in de zeik zet of zo.
Ach, mensen die hij echt niet mag weet hij echt wel af te zeiken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef DarkElf het volgende:
pfff wrs moet jensen er alleen maar om lachen, is zelf ook een eikel.
Ik af en toe. Laatst had hij Wilders te gast, had hij en Jan paparazzi een witte pruik opgezetquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef DarkElf het volgende:
geen idee ik kijk nooit naar zijn programma
Dat zal zijn vrouw wel "verdient" hebben in John zijn ogen. De eikel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
John schijnt ook 'zomaar' vrouw en kinderen in de steek te hebben gelaten. Figures.
Wie weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef caradoc het volgende:
Zou die op Esther lijken en dat hij daarom zo haatvol doet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |