vervelend voor jequote:Op dinsdag 20 september 2005 09:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Eerst 2 uur uitval.
Niets bijzondersquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:58 schreef Imberr het volgende:
heey
heb nu pauzedalijk frans en dan project a en tijdens dat project kom ik weer online
nog wat gebeurt hier?
Helaas niet neequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Imberr het volgende:lekker druk hier
nja.. ik ga ff men frans boeken halen en rond kwart over 11 ben ik er weer![]()
![]()
Goed bezig, ik niet meer, ik ben dr mee gestopt en ik hoef nog maar 2 uur te wachten op de volgende lesquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
We zijn hier zelfs iets aan het doen voor school.![]()
Jullie wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
We zijn hier zelfs iets aan het doen voor school.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Volgende TT ?
Brechtje en Ijsmeis zijn geil!![]()
![]()
Als jij ook in de TT komt, zeg je dit dan nog steedsquote:
www.google.nlquote:
wie weet een site over de biologische wapens van tegenwoordig?
jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als jij ook in de TT komt, zeg je dit dan nog steeds![]()
[..]
www.google.nl![]()
Stiekem vind je het wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:20 schreef Imberr het volgende:
oversexte jongetjes hier
wie weet een site over de biologische wapens van tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk.![]()
Hier een website.
http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/23/5.shtml
Eerste hit bij googlequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk.![]()
Hier een website.
http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/23/5.shtml
had ik al.. maar t ligt eraan waar je op zoekt.. biologische wapens of biowapens ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:25 schreef Lizz-n het volgende:
Nog een site:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_wapens
Je vertelt de waarheid, wat een domme lul.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
had ik al.. maar t ligt eraan waar je op zoekt.. biologische wapens of biowapens ofzo![]()
oeh, ventje van de mediatheek zit te zeuren dat ik dit in mijn eigen tijd moet doen (fok!ken dus)
ik: maar meneer, ze zijn me aan t helpen![]()
![]()
Hij mag het zelfs nalezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
had ik al.. maar t ligt eraan waar je op zoekt.. biologische wapens of biowapens ofzo![]()
oeh, ventje van de mediatheek zit te zeuren dat ik dit in mijn eigen tijd moet doen (fok!ken dus)
ik: maar meneer, ze zijn me aan t helpen![]()
![]()
hm jah.. en ik heb voor de rest nog 4 schermen openstaan die wél met de les te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je vertelt de waarheid, wat een domme lul.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm jah.. en ik heb voor de rest nog 4 schermen openstaan die wél met de les te maken hebben
me mentor staat nu vlakbijmaar die zag dit niet
Hehe, hoe blind sommige mensen ook kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm jah.. en ik heb voor de rest nog 4 schermen openstaan die wél met de les te maken hebben
me mentor staat nu vlakbijmaar die zag dit niet
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, hoe blind sommige mensen ook kunnen zijn.Je blijft hier wel posten he, ondanks je schoolwerk? Is wel verplicht.
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja tuurlijkik ga wat alleen t schoolwerk doen
ze mogen blij zijn dat ik iig íets doe hier in de mediatheek.. normaal zit ik ook maar beetje op links te klikken
![]()
Respect. Ik doe ook nog iets hier. We schieten zelfs op met het project.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja tuurlijkik ga wat alleen t schoolwerk doen
ze mogen blij zijn dat ik iig íets doe hier in de mediatheek.. normaal zit ik ook maar beetje op links te klikken
![]()
wat goed van julliequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Respect. Ik doe ook nog iets hier. We schieten zelfs op met het project.![]()
Wat voor project ist precies? Wij hebben het plan van aanpak af en nu zijn we nog lekker aan het uitrustenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Respect. Ik doe ook nog iets hier. We schieten zelfs op met het project.![]()
hard gewerkt enzeau he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wat voor project ist precies? Wij hebben het plan van aanpak af en nu zijn we nog lekker aan het uitrusten![]()
Succes, ik ga rond 1 uur weg en dan ben ik al om 9 uur vanavond thuisquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
ik moet weer gaan... les is voorbij
nu pauze en dan nog 3 uur les
tot straks![]()
(rond 4 uur
)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef Fwnk het volgende:
Ja wat voor project is het eigenlijk jerry? ik zit er ook niet echt diep in
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef Fwnk het volgende:
Ja wat voor project is het eigenlijk jerry? ik zit er ook niet echt diep in
Doeggggquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
ik moet weer gaan... les is voorbij
nu pauze en dan nog 3 uur les
tot straks![]()
(rond 4 uur
)
Jaquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Mijn moeder kwam mij ook nog eens wakker maken! Anders was ik nog wat langer blijven liggen.
What the neuk? Moet je niet na school ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Mijn moeder kwam mij ook nog eens wakker maken! Anders was ik nog wat langer blijven liggen.
Ik ben aan het uitziekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
What the neuk? Moet je niet na school ofzo?![]()
En als je op een stoel kunt zitten kun je ook in een leslokaal zittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik in bed kan liggen, kan ik ook wel in een stoel zitten!
Ik helemaal niet.quote:
Ja, we hadden al een nieuwe TT verzonnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, het aftellen is weer begonnen zie ik?
Net wakker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nu al uit school... of net wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |