Jij bent ook een enorme josti geworden sinds je van je ban af bent, is het niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snakey een zij? Een wijf met een grote smoel.
Kan zeker goed pijpen.
Geef me een triangel en ik geef je de avond van je levenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent ook een enorme josti geworden sinds je van je ban af bent, is het niet?
Ooit zo'n toffe user en nu de zoveelste mier op deze baggerhoop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef me een triangel en ik geef je de avond van je leven.
Ik heb nog wel een grote piemelquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ooit zo'n toffe user en nu de zoveelste mier op deze baggerhoop.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grote piemel.
Je bent toch niet cynisch hequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Stofje het volgende:
Maar ik wil vanaf deze plaats Renmaestro en Snakey van harte feliciteren met het modschap. Het was een harde strijd, ik zat er zelf dichtbij, maar ik denk dat ik trots moet zijn dat ik van deze twee geweldenaren heb verloren. Deze twee superhelden, deze twee briljante FOK!kers gaan nu mijn ONZ beheren. En dat dat in goede handen is. Geweldig, fantastisch. Wat zullen wij een toffe tijd tegemoet gaan.
De ene Fok!homo is eruit en de andere komt er al aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Stofje het volgende:
ik zat er zelf dichtbij
quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
stinkie, VAC, Laffer, en een heel klein beetje Shaolin
Dat lijkt me wel boeiend om te zienquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
stinkie, VAC, Laffer, en een heel klein beetje Shaolin
Ze willen me niet meer hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:37 schreef Silmarwen het volgende:
Dirk lul wanneer ga jij nou weer modden![]()
Die factor speelde ook mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook nóoit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |