game, set and match....quote:
stinkie, VAC, Laffer, en een heel klein beetje Shaolinquote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]. Jij bent echt een moeilijk persoon joh
Wie had jij dan graag als mod gezien? Of ga je me nu weer doorverwijzen naar die topics die er al zijn en waar je het al gezegd hebt..
lafferquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
stinkie, VAC, Laffer, en een heel klein beetje Shaolin
De rest rent voor me uit naar veiligheid, dat maakt mij kanonnenvoer inderdaad. Ik trap er weer in.quote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Achterhoede, mocht je willen. Kanonnenvoer, dat ben je
ach ja kijken of je de vorige keer kan overtreffenquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit te trillen achter m'n computer man.![]()
![]()
Ach, geef ons een dag, of twee!quote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit te trillen achter m'n computer man.![]()
![]()
Lafferquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh er zijn er wel meer hoor, maar ik ga maar even verbitterd zitten zijn, dat staat me beter.quote:Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laffer
Dat had ik niet verwacht.
Absoluut, nu alleen dat kuttagje nog weg en je bent weer okay.quote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh er zijn er wel meer hoor, maar ik ga maar even verbitterd zitten zijn, dat staat me beter.
Die wilde ik al veel eerder weg hebben, maar zit er een half jaar aan vast.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Absoluut, nu alleen dat kuttagje nog weg en je bent weer okay.
Ze nueckt nog steeds met me.quote:Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
bij deze ben je niet meer de p3etV4DuR van m'n kind![]()
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, iemand die niet op zijn muil is gevallen, niks mis mee.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik je account allang door de shredder heen gehaald.quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die wilde ik al veel eerder weg hebben, maar zit er een half jaar aan vast.
Ik heb nog een relletje met hem gehad.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
laffer is echt biek![]()
supervent voor zover ik m ken dan iig
heee pssst, het gaat er niet om wie leuk is, of met wie je een geschiedenis hebt. Het gaat er om wie onzin kan modden, en als dat iemand is die je niet mag, maar het wel kan/wil dan is die persoon de juiste kandidaat.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb nog een relletje met hem gehad.Maar ook die is nu dus wel okee.
Je zit eraan vast tot er een nieuwe mr crew is. Dan maken we er wel mr ex-crew van.quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die wilde ik al veel eerder weg hebben, maar zit er een half jaar aan vast.
Ow, waarom ben ik het dan niet geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
heee pssst, het gaat er niet om wie leuk is, of met wie je een geschiedenis hebt. Het gaat er om wie onzin kan modden, en als dat iemand is die je niet mag, maar het wel kan/wil dan is die persoon de juiste kandidaat.
Je laat het....quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zit eraan vast tot er een nieuwe mr crew is. Dan maken we er wel mr ex-crew van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |