Ik zou me heel goed met hem kunnen vermakenquote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik een dag met Joost op zou trekken, heb ik s'avonds buikpijn van het lachen, geweldig vind ik het, hoe irritant en druk hij soms lijkt, ik kan er altijd om lachen
![]()
en wat is daar mis mee....quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Ik begrijp de reactie van Roel wel een beetje. De vrouwen steken al een maand geen klauw uit in het huis. De mannen (roel bijv.) ook niet allemaal maar een aantal iig wel.
Big Brother probeerd duidelijk de boel op scherp te zetten.
Boodschappen en nu dit weer.
3 dagen non stop schoonmaken (BB weekopdracht is 3 dagen)quote:
Ik verwacht morgen een dames-opdracht, die dan zó erg is, dat de jongens ze echt vierkant uitlachenquote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Day het volgende:
De dames komen ook aan de beurt, hoor!
(Dat zou wel eerlijk zijn)
Zo, die is oud!quote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
Waarom helpt Ingrid niet mee??Ze heeft toch nog een plasser
![]()
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.![]()
Ik stoor me helemaal niet aan Chantal en ik vind iedereen hier wel heel erg hard.
En nog 'n puntje van kritiek voor Big Brother: Veel te veel van hetzelfde soort.. ik vind echt 'n stuk of 7 mensen exact 't zelfde.
In de andere BB's zat veel meer varieteit, en inderdaad, waar is de buitenlander??![]()
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Ik begrijp de reactie van Roel wel een beetje. De vrouwen steken al een maand geen klauw uit in het huis. De mannen (roel bijv.) ook niet allemaal maar een aantal iig wel.
Ze hadden het er toch over dat BB dit jaar gemener en erger zou worden ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Chantal is half (dacht ik?) Surinaams, kwart kan ook.quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.
Chantal: ze gaat wel érg ver in haar stoken vind ik, en die lach trek ik niet.
En die 'buitenlander': wat bedoel je daar eigenlijk mee? Allochtoon? Kleurtje?
Er zit een mooi pindajongetje in en wat Chantal is weet ik niet precies, maar die is ook niet blank. Of moet het per se weer een moslim zijn?
*kuch*quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.
Dat wel maar dacht: Gooi hem er nog maar is inquote:
Ja als beloning voor het poetsen staan straks die 5 kratten bier in het washok. Die kratten bier die de mutsen hun hebben afgpaktquote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef Zody het volgende:
ik verwacht ook nog wel een staartje... of een addertje....
Ja je hebt zoveel vrouwen die zwanger hun gezin met kleine kinderen onderhouden!quote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*kuch*
Alleen Dido?
Doet Tanja meer dan?![]()
Ja die is zwanger, ik weet het, en toch kunnen zwangeren makkelijk kleine huishoudelijke taakjes doen.
Dat is het bewijs ze is toch een kerel die voeren nooit een reet uitquote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.
Ja, dat moet per se weerquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.
Chantal: ze gaat wel érg ver in haar stoken vind ik, en die lach trek ik niet.
En die 'buitenlander': wat bedoel je daar eigenlijk mee? Allochtoon? Kleurtje?
Er zit een mooi pindajongetje in en wat Chantal is weet ik niet precies, maar die is ook niet blank. Of moet het per se weer een moslim zijn?
Nou als dat zo gaat, als ik haar 1 keer de afwas heb zien doen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Tanja was een zaterdag het aanrecht aan het schoonmaken. Echt waar![]()
.
laten we hier niet weer over beginnen..quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat moet per se weerWant Moslims en Autochtonen hebben over 't algemeen vrij tegenstrijdige leefgewoonten en meningen, en dat is dus leuk in 'n programma als Big Brother.
Heb ik nu 'n gevoelige snaar geraakt?![]()
Dat zou humor zijnquote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja als beloning voor het poetsen staan straks die 5 kratten bier in het washok. Die kratten bier die de mutsen hun hebben afgpakt
Ja maar als ze niet de hele dag kan snacken en snoepen, dan kan (lees: mag) je haar niks kwalijk nemen hoor, dat ze cranky isquote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja je hebt zoveel vrouwen die zwanger hun gezin met kleine kinderen onderhouden!
quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Tanja was een zaterdag het aanrecht aan het schoonmaken. Echt waar![]()
.
Iedereen klaagt altijd over Rob, maar hij doet wel veel iig en probeert dingen wel te regelen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
ah, kom op, met uitzondering van Rob & Ralph doet niemand iets
de afwas een keer of stofzuigen & dat was het weer voor een week
Daar kan zij toch niks aan doen? Dat moet van BB. Volgens mij wilde ze wel heel graag meedoen aan de fietsopdracht. Ei-opdracht weet ik niet zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit is nou al de derde 'waarTanjanietaanmeekandoen' opdracht
Alle tienermeisjes van 16 schrijven nu massaal naar de Hitkrant, dat ze allemaal net zo als Natte Naat willen zijn. De love factoryquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil nog even aan haar momentje denken.
"Het is zoooo iets moois gewoon... Ik maak het gewoon mee. Het is er gewoon. Echt gewoon. Het is echte liefde gewoon. Het is er echt. Het is zo fantastisch gewoon. Maar ik voel me soms lullig gewoon. Er zijn een aantal die gunnen het je wel, maar die hebben toch gewoon .... Maar ik ben gewoon zo dat ik gewoon blij ben als iemand zoiets meemaakt. Daar ben ik dan soooo blij mee gewoon!"
(btw, dit was niet overdreven met de 'gewoons')
Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dat zo gaat, als ik haar 1 keer de afwas heb zien doen...![]()
Ze sopte de boel nog niet eens goed af, lapje en dan op het aanrecht zetten, ik zou er geen hap van nemen![]()
Ja en dan wel het begin vertellen en later "ja verder kan ik het niet delen hoor".quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Wie bedoeld Nathalie nou? Toen Lieske om een voorbeeld vroeg wilde ze en kon ze dit niet. Vreselijk vind ik dat als mensen iets vinden maar er verder niks over kunnen vertellen.
Daar heb je dan gelijk in ja.quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.
Als we toch gaan streiden dan:quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |