als in 'die heeft er een gehad' of als in 'die heeft er een nodig' ??quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef requiem4adream het volgende:
wat 'n nosejobkop
Het is toch al bekend dat ze die heeft gehad. Moet je die oude schoolfoto maar eens zienquote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef FlowKey het volgende:
[..]
als in 'die heeft er een gehad' of als in 'die heeft er een nodig' ??
okee ... ik hoop dat het veel en lang pijn deed ...quote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch al bekend dat ze die heeft gehad. Moet je die oude schoolfoto maar eens zien
Die neus heeft haar vele jaren lang vast wel heel veel (psychologische) pijn gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
okee ... ik hoop dat het veel en lang pijn deed ...
tja het werkt wel ... Dido is niet mijn favoriete bewoner, maar ik zou liegen als ik zei dat ze geen lekker ding isquote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die neus heeft haar vele jaren lang vast wel heel veel (psychologische) pijn gedaanToen kreeg ze vast geen aandacht van jongens. Dat is ze nu aan het inhalen.
Tegelijk met het verwijderen van haar mannelijkheid?quote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch al bekend dat ze die heeft gehad. Moet je die oude schoolfoto maar eens zien
idd ... toch ontgaat mij de ontwikkeling van je siggy nietquote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef BB-King het volgende:
Wat ziet Dido er weer leuk uit vandaag!
Haar hoofd is inderdaad wel vrij goed gelukt.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef BB-King het volgende:
Wat ziet Dido er weer leuk uit vandaag!
Lieske is ook leuk!quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
idd ... toch ontgaat mij de ontwikkeling van je siggy niet
Wat is het dan wat ze zelfs niet aan Menno zou vertellen? Heb ik even gemist.quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is slimmer dan menigéén denkt. Die laat zich maar zo niet uithoren.
Dat haar lichaam niet perfect is, neem ik voor lief...quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar hoofd is inderdaad wel vrij goed gelukt.
En ze is ook niet op haar mondje gevallen!quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar hoofd is inderdaad wel vrij goed gelukt.
En de nominaties?quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef MissHobje het volgende:
waar blijven die week opdrachten eigenlijk
Tanja was zaterdag nuchter he? EN die heeft zo goed als alles wel meegekregen, denk nog wel een beetje meer dan wij op de live-streams.quote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat is het dan wat ze zelfs niet aan Menno zou vertellen? Heb ik even gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |