Dat is het bewijs ze is toch een kerel die voeren nooit een reet uitquote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.
Ja, dat moet per se weerquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.
Chantal: ze gaat wel érg ver in haar stoken vind ik, en die lach trek ik niet.
En die 'buitenlander': wat bedoel je daar eigenlijk mee? Allochtoon? Kleurtje?
Er zit een mooi pindajongetje in en wat Chantal is weet ik niet precies, maar die is ook niet blank. Of moet het per se weer een moslim zijn?
Nou als dat zo gaat, als ik haar 1 keer de afwas heb zien doen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Tanja was een zaterdag het aanrecht aan het schoonmaken. Echt waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar zeg ik dat er iets mis is.quote:
laten we hier niet weer over beginnen..quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat moet per se weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Want Moslims en Autochtonen hebben over 't algemeen vrij tegenstrijdige leefgewoonten en meningen, en dat is dus leuk in 'n programma als Big Brother.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik nu 'n gevoelige snaar geraakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou humor zijnquote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja als beloning voor het poetsen staan straks die 5 kratten bier in het washok. Die kratten bier die de mutsen hun hebben afgpakt
Ja maar als ze niet de hele dag kan snacken en snoepen, dan kan (lees: mag) je haar niks kwalijk nemen hoor, dat ze cranky isquote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja je hebt zoveel vrouwen die zwanger hun gezin met kleine kinderen onderhouden!
quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Tanja was een zaterdag het aanrecht aan het schoonmaken. Echt waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen klaagt altijd over Rob, maar hij doet wel veel iig en probeert dingen wel te regelen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
ah, kom op, met uitzondering van Rob & Ralph doet niemand iets
de afwas een keer of stofzuigen & dat was het weer voor een week
Daar kan zij toch niks aan doen? Dat moet van BB. Volgens mij wilde ze wel heel graag meedoen aan de fietsopdracht. Ei-opdracht weet ik niet zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit is nou al de derde 'waarTanjanietaanmeekandoen' opdrachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle tienermeisjes van 16 schrijven nu massaal naar de Hitkrant, dat ze allemaal net zo als Natte Naat willen zijn. De love factoryquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil nog even aan haar momentje denken.
"Het is zoooo iets moois gewoon... Ik maak het gewoon mee. Het is er gewoon. Echt gewoon. Het is echte liefde gewoon. Het is er echt. Het is zo fantastisch gewoon. Maar ik voel me soms lullig gewoon. Er zijn een aantal die gunnen het je wel, maar die hebben toch gewoon .... Maar ik ben gewoon zo dat ik gewoon blij ben als iemand zoiets meemaakt. Daar ben ik dan soooo blij mee gewoon!"
(btw, dit was niet overdreven met de 'gewoons')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop