Ik zou me heel goed met hem kunnen vermakenquote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik een dag met Joost op zou trekken, heb ik s'avonds buikpijn van het lachen, geweldig vind ik het, hoe irritant en druk hij soms lijkt, ik kan er altijd om lachen
![]()
en wat is daar mis mee....quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Ik begrijp de reactie van Roel wel een beetje. De vrouwen steken al een maand geen klauw uit in het huis. De mannen (roel bijv.) ook niet allemaal maar een aantal iig wel.
Big Brother probeerd duidelijk de boel op scherp te zetten.
Boodschappen en nu dit weer.
3 dagen non stop schoonmaken (BB weekopdracht is 3 dagen)quote:
Ik verwacht morgen een dames-opdracht, die dan zó erg is, dat de jongens ze echt vierkant uitlachenquote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Day het volgende:
De dames komen ook aan de beurt, hoor!
(Dat zou wel eerlijk zijn)
Zo, die is oud!quote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
Waarom helpt Ingrid niet mee??Ze heeft toch nog een plasser
![]()
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.![]()
Ik stoor me helemaal niet aan Chantal en ik vind iedereen hier wel heel erg hard.
En nog 'n puntje van kritiek voor Big Brother: Veel te veel van hetzelfde soort.. ik vind echt 'n stuk of 7 mensen exact 't zelfde.
In de andere BB's zat veel meer varieteit, en inderdaad, waar is de buitenlander??![]()
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Ik begrijp de reactie van Roel wel een beetje. De vrouwen steken al een maand geen klauw uit in het huis. De mannen (roel bijv.) ook niet allemaal maar een aantal iig wel.
Ze hadden het er toch over dat BB dit jaar gemener en erger zou worden ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef PID61 het volgende:
Chantal is half (dacht ik?) Surinaams, kwart kan ook.quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel tussen de 20 en 30 gecast ja.
Chantal: ze gaat wel érg ver in haar stoken vind ik, en die lach trek ik niet.
En die 'buitenlander': wat bedoel je daar eigenlijk mee? Allochtoon? Kleurtje?
Er zit een mooi pindajongetje in en wat Chantal is weet ik niet precies, maar die is ook niet blank. Of moet het per se weer een moslim zijn?
*kuch*quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was Ingrid de vaat nog aan het wassen met Menno. Er is maar eigenlijk een vrouw die geen donder uitvoert. Dat is Dido.
Dat wel maar dacht: Gooi hem er nog maar is inquote:
Ja als beloning voor het poetsen staan straks die 5 kratten bier in het washok. Die kratten bier die de mutsen hun hebben afgpaktquote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef Zody het volgende:
ik verwacht ook nog wel een staartje... of een addertje....
Ja je hebt zoveel vrouwen die zwanger hun gezin met kleine kinderen onderhouden!quote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*kuch*
Alleen Dido?
Doet Tanja meer dan?![]()
Ja die is zwanger, ik weet het, en toch kunnen zwangeren makkelijk kleine huishoudelijke taakjes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |