Ik ook niet, ik denk dat Roel iets met Lieske heeft gedaan...quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef sannuh het volgende:
ik geloof niet dat lieske iets met roel heeft gedaan...
Welnee. Al lijkt iedereen inmiddels op springen te staan.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef sannuh het volgende:
ik geloof niet dat lieske iets met roel heeft gedaan...
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Falco het volgende:
Van dat feestje zal vast maar 3 minuten uitgezonden worden dus.
vind je?quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Teamlead, jammer dat je Tan de hele tijd loopt af te zeiken.![]()
Ze ontwikkelt zich juist hartstikke leuk de laatste dagen![]()
Als ze zo doorgaat is ze haar ontwikkelingsachterstand in 2067 ingelopen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Uiteindelijk gaan ze allemaal voor de bijl.quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef strandgast het volgende:
Dido en Lieske pakken roel op zn zwakke punt en dat zal hem straks nog opbreken
quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat is ze haar ontwikkelingsachterstand in 2067 ingelopen.
Ontwikkeling? Meen je dat nou??quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Als iets uitgezonden moet wordenquote:Op maandag 19 september 2005 19:50 schreef Falco het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de regie van BB en de Fokkers niet op één lijn zitten wat nou interessant is om uit te zenden. Dat doorgezaag over driehoeksverhoudingen is nou ook weer niet zo interessant. Liever zie ik een paar leuke rake opmerkingen van Linda of Ralph. Het zal mij bijvoorbeeld benieuwen of die actie van Ralph (plantjes naar de douchen brengen en hen besproeien) nog uitgezonden wordt...
De baby is het enige wat zich ontwikkelt....quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ontwikkeling? Meen je dat nou??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |