hahaquote:Op maandag 19 september 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Nathalie heeft alle microfoontjes naar God gegild.
Geef alle bewoners een videoboodschap van thuis en verbied ze om te huilen...quote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
ik hoop een zware weekopdracht voor 50 000 eurodie bijna niet te halen is. Maar omdat het weer voor 50 000 euro is gaan ze er helemaal voor en gaat iedereen elkaar verwijten lopen maken
Ja dan gaat Roel weer lekker fanatiek doen tegen Linda en komen er misschien nog meer nominaties voor Roelquote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
ik hoop een zware weekopdracht voor 50 000 eurodie bijna niet te halen is. Maar omdat het weer voor 50 000 euro is gaan ze er helemaal voor en gaat iedereen elkaar verwijten lopen maken
Welk nieuws?quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
Hebben die mensen echt niks anders om over te praten? Het nieuws ofzo?
quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
Hebben die mensen echt niks anders om over te praten? Het nieuws ofzo?
Dat heb ik hier dagen geleden al gepost, dat ik het daar nog wel van zie komen, dat die 2 3 dagen komen logeren.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus. Zou natuurlijk wel een stunt zijn om die twee een paar dagen in het huis te zetten....
sigaretten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef MissX het volgende:
het is maandag en ze zitten nu al te zeuren dat ze niet genoeg hebben
Ze hadden het over het vlees volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten?
gaat leuk weekje worden dan....
eten, maar volgens mij moeten die sigaretten ondertussen ook al bijna op zijn. Met de hoeveelheid die er zaterdag is gerookt.quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten?
gaat leuk weekje worden dan....
Ja zoiets zag ik ookquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Hey mensen, kijken jullie nu toevallig ook naar de tv-uitzending?
Het lijkt erop dat Roel en Lieske toch hebben gezoend, hoor!
was nu beter te zien dat op de streams idd.... ben benieuwd wat ze nog meer uitzendenquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Tanja zinspeelde er ook op gisteren, tegen Roel en Lies, die allebei driftig ontkende.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Oh ik krijg ineens een enorme deja-vu!quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
Nou, ik geloof Lies wel, hoor, want ze zoekt in Roel echt alleen een maatje![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh ik krijg ineens een enorme deja-vu!Iets met BB2 en Hieke en dinges
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |