Marktleider niet nee, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die oude spellen willen spelen, die ingebouwde spellen in joysticks doen het ook heel goed terwijl ze ook nog eens vrij duur zijn ook.quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans maar een heel klein beetje minder klein zou worden. Zoveel retro gamers zijn er niet hoor die er wel een andere console voor kopen, maar niet bereid zijn er een beetje voor te betalen.
kortom, de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Stel je eens voor dat je dit principe toepast op oude en nieuwe klassiekers:
Pong: Tafeltennis is nog nooit zo leuk geweest
Space Invaders: Point n Shoot the aliens!
Monkey Ball: rustig het level balanceren om het einddoel te halen
Sam'n'Max: Ideaal om een adventure op je TV te spelen toch?
Wordt je eigen Graffitti artiest met Mario Spray Painter
Wrecking Crew: Ram met je hamer de blokken aan gort!
Pak eens twee van die zappers en ga gewoon een Mechwarrior besturen
Tetris. Grijp de blokken en smijt ze naar hun plek
Mario Kart: Nu ook voor de mensen die altijd hun controller bewegen in de richting die ze willen
Paint: Maak 3d beelden door gewoon te beeldhouwen
Pizza Tycoon: beleg je eigen pizza, snij je eigen pepperoni's
Zorro: The game, need i say more?
Voer nu zelf de Windwaker muziek uit!
Operation: nu prima incissies maken met de Nintendo Revolution Scapel
Kijk deze man snapt hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Mario Kart: Nu ook voor de mensen die altijd hun controller bewegen in de richting die ze willen
oLD Sk00l GaM Yo !quote:
Daarom zeg ik toch dat he tniet zo heel veel uitmaakt of ze gratis worden of niet.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Marktleider niet nee, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die oude spellen willen spelen, die ingebouwde spellen in joysticks doen het ook heel goed terwijl ze ook nog eens vrij duur zijn ook.
quote:Wordt je eigen Graffitti artiest met Mario Spray Painter
Ga jij maar lekker met je amerikaanse rommel spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er maar mario inzit is het goed he
als er maar mario inzit is het fout hequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er maar mario inzit is het goed he
dit zijn allemaal minigames.. grote producers moeten nog wel aan de slag.. toch denk ik dat je alles wat je nu in je kast hebt staan aan games allemaal stuk voor stuk kunt spelen met deze controller..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Perfect Dark > Goldeneyequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef BroesWillems het volgende:
Kan niet wachten om weer te GoldenEye-en... heb nog spijt dat ik m'n N64 verkocht heb...
TVP dus...![]()
Ik heb genoeg Mario's overal gezien om het met hem eens te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
als er maar mario inzit is het fout he
Dat ze leuk zijn om te spelen okay, dat klopt. De besturing is ontzettend goed en kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Alleen het lijkt soms wel of Mario overal in moet zitten. Dat zei ik ook al in een eerdere post: het lijkt alsof Nintendo niet zoveel risico meer durft te nemen met nieuwe franchises of games zonder bekende franchises. Mario tennis bijvoorbeeld had best met een nieuwe cast gemaakt kunnen worden ipv de Mario cast.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Tennis, Golf, Kart, Voetbal, etc zijn wél gewoon leuk om allemaal te spelen. Ik hou persoonlijk helemaal niet zo van sportgames (alleen Fifa is wel tof) maar Mario sportgames vind ik juist wel leuk: niet realistisch en bekende characters.
Mwah, dat betwijfel ik. Nintendo fans (en daar zijn die games toch voor) willen gewoon Mario zien. Als Nintendo dezelfde game had gemaakt met andere characters was het minder verkocht denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat ze leuk zijn om te spelen okay, dat klopt. De besturing is ontzettend goed en kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Alleen het lijkt soms wel of Mario overal in moet zitten. Dat zei ik ook al in een eerdere post: het lijkt alsof Nintendo niet zoveel risico meer durft te nemen met nieuwe franchises of games zonder bekende franchises. Mario tennis bijvoorbeeld had best met een nieuwe cast gemaakt kunnen worden ipv de Mario cast.
Fifa is veel simpeler, daarom vind ik het leuker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
FIFA...........zwak excuus voor voetbalgame. Pro Evolution overtreft FIFA op alle fronten, behalve marketing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |