Alleen als hij echt slecht is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:
the return of the killer tomatoes
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?quote:the Toxic Avenger
Wat een slap gelulquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
Een jaartje of 8 pasquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
10 voor een tientjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
Ja van een "B Movie snob" moet ik dat aanvaarden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul
Klemvast
jup - alleen niet in NL -kijk maar eens op www.play.com - 7.50 euroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
en persoonlijke favoriet; The blob ( http://www.imdb.com/title/tt0094761/ )
Kennelijk heb je niet zo veel horror gezien .. deze was weer is vrij beklemmend.quote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef Kevanovitch het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0303816/
Cabin Fever, zo slecht dat je er eigenlijk over mee moet kunnen praten
eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk okquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
dan ben ik gelukkig niet de enige die `m goed vond. Iedereen die ik ken en alles wat ik lees kraakt die film alleen maar afquote:
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk ok![]()
![]()
met zulke films verwacht ik niet veel. Ik vond LXG best aardig - maar door de matige SFX en vooral de matige actiescenes (rommelig en erg donker) is het geheel blijven steken op een middelmatig niveauquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.
- Sean Connery speelt erbarmelijk.
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet nog dat ik na LXG werkelijk de hele avond heb lopen-en.
Echt.
OK, ik was gewoon ziek die dag, maar het zijn toch slechte herinneringen.
Stuk voor stuk meesterlijke filmsquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef QuantumCat het volgende:
Hell Comes To FrogTown
The Phantom Of The Paradise
The Rocky Horror Picture Show
must see's maar dan niet uber slecht (maar gewoon "anders"):
Buckaroo Banzai
Zebraman
amen :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk meesterlijke films
![]()
Ja dies zo kut en vreselijk saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef Doff het volgende:
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.![]()
http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |