hahah ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Opperhoofd het volgende:
Braindead
Ginger Snaps
Eight Legged Freaks
Killer Tomatoes From Outer Space
Hackers (en dan vooral deel 2)
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
House of the dead vond ik opzich best leuk![]()
ik vond vooral die knipoog naar Jurgen Prognow cool ("who's the U-boat captain?")quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.![]()
Ik vond die film leuk omdat ie opzich leuk wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.![]()
idd daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Plan 9 from Outer Space natuurlijk. Maar pas nadat je Tim Burton's Ed Wood hebt gezien.
"They sucked out his brain"quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Starship Troopers, natuurlijk
Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Vreemde smaak heb jij. Maar het is je toegestaan.![]()
ja die bedoelde ik, haalde ze door de war met Killer Clowns From Outer Spacequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
the attack of the killer tomatoes
the return of the killer tomatoes
Station!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Bill & Ted's Excellent Adventure
Bill & Ted's Bogus Journey
Zo slecht... Zo briljant... Hun tijd ver vooruit !
[afbeelding]
Jaja, ik vond hem ook geweldig (anders zou ik hem hier niet noemen), maar juist omdat ie zo over-the-top overdreven was. Het is natuurlijk opgezet als een mix tussen horror en comedy, maar verandert dat er echt iets aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Drakul het volgende:
[..]
Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!![]()
Alleen als hij echt slecht is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:
the return of the killer tomatoes
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?quote:the Toxic Avenger
Wat een slap gelulquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
Een jaartje of 8 pasquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
10 voor een tientjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
Ja van een "B Movie snob" moet ik dat aanvaarden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul
Klemvast
jup - alleen niet in NL -kijk maar eens op www.play.com - 7.50 euroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
en persoonlijke favoriet; The blob ( http://www.imdb.com/title/tt0094761/ )
Kennelijk heb je niet zo veel horror gezien .. deze was weer is vrij beklemmend.quote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef Kevanovitch het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0303816/
Cabin Fever, zo slecht dat je er eigenlijk over mee moet kunnen praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |