Hij is heerlijk hé? Het is m'n favoriete zeepje samen met HIWTK tot nu toe. Ben benieuwd wat je van de andere vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Lotjeb het volgende:
Net in de douche geweest met een proefje Snowcake..... en nu zit ik ook met smart te wachten tot ie weer terug komt
ligt er in covent garden ook een disney store? Ik ben nl ook in een disney store geweest maar die lag aan oxford street (nog een mooie cheshire cat knuffel gekochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef CherryLips het volgende:
London gaat in februari zo evil worden, en vooral Covent Garden met een zowel Lush als een Disney store.
Ik ben nu al aan 't sparen
Cheshire Cat knuffels!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
ligt er in covent garden ook een disney store? Ik ben nl ook in een disney store geweest maar die lag aan oxford street (nog een mooie cheshire cat knuffel gekocht) of valt dat ook onder covent garden?
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Anitra het volgende:
Aventura jouw Fuel gaat donderdag op de bus gelijk met die van Vava en nog andere dingen.
Graag gedaan meid. Ben blij dat deze goed bevaltquote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Nugget het volgende:
Ymme, mijn proefje van Aquamarina bevalt me heel erg! Ik ga zeker het potje halen als ik weer eens bij Lush ben! Hartstikke mooie huid krijg ik er van. Dankjewel nog!
Wat zat er in jou pakketje dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef Klare het volgende:
Ymme, dank je wel voor je pakketje. Super die proefjes zeg
. Moet nog even kiezen welke het eerst gebruikt gaat worden, maaar denk de coconut and almond smoothie.
Mijn pakketje heb ik heel snel ingepakt, vandaar geen briefje erbij! En van bij de Lush geweest en heb me op de Karma gestort. Heb gekocht: Karma Kream, Karma Bruisbal, Karma Bubble Bar slice en een heel klein flesje Karma Parfum. Oja en nog een Bathos Bubble Bar slice. En zag nog veel meer wat ik wilde hebben..... de verslaving is begonnen
. En kreeg er nog een gratis Hybrid bij, die pas beter voor mijn haar verteld ze. Dus de gratis actie loopt nog!
Lekker he, die creamed almond & coconut smoothiequote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Klare het volgende:
Proefje Angels on Bare Skin, proefje Waylander Rhassoul (die echt heerlijk ruikt!) en een proefje Creamed Almond & Coconut Smoothie.
*zit nu de hele tijd aan m`n arm te ruiken, zit Karma Kream op!*
Die is van het weekend op de bus gegaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef morgaine21 het volgende:
Zit daar toevallig mijn herkansing van de celestial bij?
Done...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand mij misschien de laatste nieuwsbrief doorsturen?
Thnx!
Thnx!quote:
You're welcomequote:Op woensdag 21 september 2005 18:22 schreef Vava het volgende:
Heel fijn om te lezen dat mijn envelopjes goed zijn aangekomen
En ymme en XcUZ_Me heeeeeeeel erg bedankt voor jullie verrassingsenvelopjes![]()
Ik heb van een collega een Italiaans Lushkrantje gekregen, ze was daar afgelopen 3 weken op vakantie, kwam een Lushwinkel tegen en heeft toen dus een krantje voor me meegenomenik helemaal blij
hahaha
Ik welquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef ymme het volgende:
Nog in de aanbieding: The soft touch..
Wie wil deze hebben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |