Parklaan volgens mij, zijn wel aardige huisjes.quote:
Ik heb het idee dat ze er iets anders mee bedoelen dan jij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar een goed teken!
Dat zou jammer zijn, dan pakken ze de verkeerde mensen op hier...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er iets anders mee bedoelen dan jij.
In de metro/tram heb ik dat ook altijd. Maar lijkt me geen reden om je onveilig te voelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef ozzyat105 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat als ik s'avonds in de metro zit er vrijwel alleen allochtonen in de metro zitten...veel negers ,soms ben ik echt de enige blanke.
Toch heb ik daar in principe geen slecht gevoel bij....alleen waneer er mensen tussen zitten die overduidelijk asociaal zijn of een agressieve uitstraling dan voel ik me niet prettig.
Moah,ik woon zelf op de hoek van de Witte de With straat,en qua herrie valt het best mee,wel eens wat herrie van dronken mensen maar daar word ik niet wakker vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik heb vaak het idee dat mensen in de binnenstad of in uitgaansgebieden wel makkelijk kunnen stappen maar toch ook vaak overlast ondervinden van uitgaanspubliek, altijd drukte om je heen ook op zondag tegenwoordig....e.d.
. je hebt tenslotte ook je rust nodig!?
Hoogvliet ging 15 jaar geleden al richting ghetto volgens mij....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoogvliet en Spijk verpauperen inderdaad in een rap tempo...
Millinxbuurt was dramatisch inderdaad, maar nu gaat het wel. Mijnsherenlaan is nu prut aan het worden, daar moeten ze nou aan de slag. Ook in Pendrecht is het nog niet alles, maar voor de rest gaat het wel.
Die buurt is toch nooit wat mis mee geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
Verder kom ik ook wel is bij toaster aan de pannekoek straat vlakbij de Blaak. Die laatste buurt gaat met sprongen vooruit vanwege de vele leuke cafe's en leuke winkeltjes
zo zit daar een zaak die heet Urban photo's met grote oude foto's van het rotterdams stadsleven.
Jij woont zeker in de buurt van van de Kobelaan? Als ik het goed begrijp uit je post?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef ozzyat105 het volgende:
De discussie over dat de een een buurt wel veilig vind en de ander weer niet is natuurlijk wel grappig...want het is iets heel persoonlijks...
Volgens mij zegt het meer over de persoon dan over de buurt.
Ik voel me in rotterdam zuid iig minder op mijn gemak over het algemeen maar het hangt heel erg af van de situatie.
Wat me ook opvalt is dat als ik s'avonds in de metro zit er vrijwel alleen allochtonen in de metro zitten...veel negers ,soms ben ik echt de enige blanke.
Toch heb ik daar in principe geen slecht gevoel bij....alleen waneer er mensen tussen zitten die overduidelijk asociaal zijn of een agressieve uitstraling dan voel ik me niet prettig.
En wat je ook niet moet vergeten is dat in zelfs de allerslechtste buurten toch nog meer dan 70% van de inwoners gewoon normale mensen zijn die waarschijnlijk geen vlieg kwaad doen.
Alleen zijn er altijd een paar klootzakken die zo'n buurt terroriseren!
Rotterdam en Nederland in het algemeen zou er dan ook goed aan doen dat soort tuig LANG en vooral HARD te straffen!!
Ja dat is niet ver van hier ....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij woont zeker in de buurt van van de Kobelaan? Als ik het goed begrijp uit je post?
Hét nadeel van Rotterdam-Alexander.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
En er zitten ook helemaal geen coffeeshops in de buurt![]()
Ja met de metro is zo kut, want vaak moet je dan ook nog een stuk lopen, ligt er natuurlijk aan, naar welke shop je gaat. Maar met de auto is het nog wel te doen.. alleen dan krijg je het parkeer gezeik weer.. tijdje terug nog een boete gehad voor de deur van de Lachende Paus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hét nadeel van Rotterdam-Alexander..
man!? de lachende paus ligt op kruipafstand van metrohalte dijkzicht!?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ja met de metro is zo kut, want vaak moet je dan ook nog een stuk lopen, ligt er natuurlijk aan, naar welke shop je gaat. Maar met de auto is het nog wel te doen.. alleen dan krijg je het parkeer gezeik weer.. tijdje terug nog een boete gehad voor de deur van de Lachende Paus.
Ja maar dan zit je weer een uur in de metro..quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:26 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
man!? de lachende paus ligt op kruipafstand van metrohalte dijkzicht!?![]()
Ik zou zeggen: begin er één! Ook goed vooral die bejaarde reumapatienten in Alexander...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef Soul_Survivor het volgende:
Mja ze moeten gewoon bij Alexanderium een shop plaatsen ofzo![]()
Duh.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:28 schreef SHE het volgende:
Had ik al gezegd dat Rotterdam heel hard heerst ??![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef SHE het volgende:
Hey Jeaust!
Slinger msn ff vanavond aan, dan gaan we deze week ff de stad in voor een borrel ( cola light 4 me :' )
Ff bijkletsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |