Daar moet je 'schijt' aan hebbenquote:Op maandag 19 september 2005 16:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Met die rode bieten van gister zeker
Morgenquote:Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef Miepje01 het volgende:
Is er al een weekopdracht?
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?quote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef Marrije het volgende:
Naat weer met d'r Cash & Carlo verhaal...
Mijn droom is uitgekomenquote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voelde dat er een bepaalde spanning tussen jullie hing.
Arme babyquote:
Misschien ;'Hoe bak is mezelf bruin?' Nee, helaas nog niet!quote:Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef Miepje01 het volgende:
Is er al een weekopdracht?
Ze lijkt nu wel heel erg op Jay van Jay and Silent Bob vind ik.quote:
TVPquote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?
edit: laat maar, ik lees het al
Daar was ze assistent cq babe, met d'r a-cup, zoals ze zelf zegt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?
edit: laat maar, ik lees het al
Aaahh ik zat me er juist zo op te verheugenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry dude.
Doe mij maar zoenende/zoenen met vrouwen.
Heb weleens een jongen geprobeerd hoor, maare..
Misschien dat er in het blote boys topis nog wat users zitten die je van dienst kunnen zijn.![]()
Chantal: ik denk dat alle b-sterren zo zijnquote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Carlo wordt effe afgezeken
[afbeelding]
En weer zit ze weer "even" alleenquote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Even roken....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chantal ;Mijn nichtje is getrouwd met Jimmie Geduld!quote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Nu dissen ze de soapsterren met mooie koppies even.
Volgens Chantal is alleen Katja goed terecht gekomen
Ze weet duidelijk niet waar ze over lult.
Ingridquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Wie zit Menno nu weer aan de kont te voelen?
[afbeelding]
Die rok is van Ingrid dus als ze geen kleding hebben verwisseld....................quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Toch wel? Ik dacht zwart haar te zien, maar blijkbaar niet dus.quote:
Nee....ze heeft en of andere doek om d'r hoofd.quote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht zwart haar te zien, maar blijkbaar niet dus.
Hoeveel van die theedoeken heeft ze meegenomen het huis inquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Bergie het volgende:
[..]
Nee....ze heeft en of andere doek om d'r hoofd.
Ze richtte zich net op en toen zag ik haar gezicht!
denk ingrid didoquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Menno voor zijn rug (hij moet zich drukken voor de weekopdrachtquote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef wickie het volgende:
Ik schakel net in en zie dat er echt weer helemaal niks gebeurd!
Wie heeft er trouwens een dokter nodig?
Ze zou er gewoon uit moeten worden verbannen door alle zwangere vrouwen (die niet roken dan) gadverde gadverquote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Even roken....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, veel te mooi weer om te werkenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu eigenlijk uberhaubt al met poetsen begonnen??
Met het poetsen van de plaat wel jaquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu eigenlijk uberhaubt al met poetsen begonnen??
Niet om het één of ander hoor, maar was het niet een directe opdracht van BB?? Zou Hummie dit gaan pikken?quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, veel te mooi weer om te werken
ik vind dat toch ook wel erg knap steeds.... ik snap niet dat die lui niet alle idee van tijd helemaal kwijt zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef Zody het volgende:
de tijd word weer eens met 2 min verschil geraden! top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |