Wat is ze soms ook een simpel mens zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's definitie van "eerste grote liefde" is iemand waar je heel erg verliefd op bent geweest
het is de leeftijd (en de haarkleur)quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's definitie van "eerste grote liefde" is iemand waar je heel erg verliefd op bent geweest
Wat is daar mis mee?!quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Ab Normaal?quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid heeft bij dat roze konijn in het programma gezeten, waarom verbaasd me dat dan weer niet.
Past precies bij die anita's, johnnies en zonnebankgebruinde woonwagenkamptypes
Soms?quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is ze soms ook een simpel mens zeg.
ah, ok, da n voldoe ik ook aangezien ik na vandaag de rest van de week vrij hebquote:Op maandag 19 september 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nu een week vakantie... (Linda had het slechts over een week)
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
meestal is de verliefdheid bij een grote liefde op z'n minst wederzijds(denk ik dan
)
Eigenlijk diep triest... Ik heb 2 weken vakantie. Daar is nu één week van voorbij. We hebben bewust niets gepland omdat we een keer écht de batterij op wilden laden en uitrusten... Ontspannen enzo...quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, ok, da n voldoe ik ook aangezien ik na vandaag de rest van de week vrij heb
ja zo kun je het ook zeggen, het is in ieder geval niet zoals lieske zegtquote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.
Niet je eerste verliefdheid, daar heb je er als kind wel 20 van toch.![]()
Kennelijk hebben mensen verschillende definities van 'grote liefde'.quote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.
Niet je eerste verliefdheid, daar heb je er als kind wel 20 van toch.![]()
Dingen zijn nooit zoals Lieske zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zo kun je het ook zeggen, het is in ieder geval niet zoals lieske zegt![]()
Lieske is al heel snel in de benjaminrol geduwd door de bewoners in het huis. Je krijgt dan als toeschouwer ook de neiging haar minder serieus te nemen, doen ze in het huis immers ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dingen zijn nooit zoals Lieske zegt.![]()
Maar goed, ze bedoelt het wel altijd goed, dan is dat wel ergens weer schattig.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk diep triest... Ik heb 2 weken vakantie. Daar is nu één week van voorbij. We hebben bewust niets gepland omdat we een keer écht de batterij op wilden laden en uitrusten... Ontspannen enzo...
Gevolg is dat ik dus de hele dag BB zit te volgen en nog mínder slaap krijg dan als ik moet werken![]()
Ik denk dat ik gék wordt volgende week als ik weer moet werken. Moet dan ook op gaan passen dat ik het internet op m'n werk met rust laat. Anders denk ik dat op den duur voor onbepaalde tijd vakantie krijg van m'n baas....quote:Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
En?? Ga je het missen als je weer moet werken of heb je de kans om nog iets mee te pikken van het BB gebeuren
![]()
Ben blij dat ik tot december heb vrij genomen![]()
![]()
Mensen thuis zien zelf gewoon dat het een jong en naïef ding is, heeft niks met de bewoners te maken, iedereen vormt z'n eigen mening wel.quote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Je krijgt dan als toeschouwer ook de neiging haar minder serieus te nemen, doen ze in het huis immers ook niet.
Misschien heb je wel gelijk en is ze gewoon wat naief... Ik kan mezelf er echter niet aan storen om dezelfde reden als jij aangeeft. Ze is gewoon oprecht en dat ze nog jong is kun je haar niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen thuis zien zelf gewoon dat het een jong en naïef ding is, heeft niks met de bewoners te maken, iedereen vormt z'n eigen mening wel.
Ralph zei net toch ook niks lulligs tegen haar, nam haar gewoon serieus, ik vind het alleen weer zoals gewoonlijk weer van die kinder uitspraken.
Maar gun haar veel langer een plek in het huis dan bv Tanja.
Lieske is/lijkt iig oprecht en probeert gewoon altijd gezellig mee te doen.![]()
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...quote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal: "en borst is gewoon vlees"
Roel: "Waarom heb je dan een BH om?..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |