abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30725064
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als je een beetje na had gedacht, zie je dat de camera ACHTER het doel staat.
Ook zie je dat als je WEL op een lijn had gestaan, de bal no way in z'n geheel over de lijn was......
Whehe

Dat die camera achter de lijn staat is in het voordeel van de verdedigende partij...
Dusss als de camera op de lijn had gestaan had je gezien dat de bal wel helemaal erover heen was..
  maandag 19 september 2005 @ 16:19:17 #27
82589 S-Two
barba macacu
pi_30729214
Vond de aflevering weer zeer matig
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 september 2005 @ 16:23:58 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30729384
Wilfred
RUUD

zegt genoeg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30730452
Rekkie moet vaker een reactie plaatsen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30730494
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wilfred .
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30731252
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het allergrootste gedeelte van de bal is dus over de lijn.
En hij moet in z'n geheel over de lijn, zoals Golfer in het vorige deel al een quote uit het KNVB handboek postte .
Dus geen goal....
-
pi_30731605
gewoon een doelpunt
pi_30731683
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Geef je ongelijk nou eens toe Daggla,

wanneer je een verticale lijn trekt van de achterkant van de doellijn tussen de palen van de doellijn naar de lat (symmetrisch aan de doelpalen), dan zul je zien dat er misschien een centimeter van de bal door de lijn wordt afgesneden (irl). Het allergrootste gedeelte van de bal is dus over de lijn.

Komt bij dat de fotograaf nooit op het moment supreme het juiste shot op de juiste plaats en tijd heeft kunnen maken, dus moet je er rekening meehouden dat de bal nog wel iets verder over de lijn was.

Conclusie: gewoon een doelpunt en Blind mag z'n excuses gaan aanbieden aan Luinge.
Die vrije trap waar de corner uitkomt is nog steeds schandalig hoor. Dus excuses zijn nergens voor nodig. Als je daar al voor gaat fluiten.
pi_30731843
Hij telde wel, maar zat er niet in.
Deze foto zegt helemaal niks, want dit beeld vertekend omdat je het bekijkt van achter de goal.
Alleen als de fotograaf op de achterlijn had gezeten had je een objectief beeld gehad.

Ik sluit me aan bij Dr.Daggla (alleen op dit punt )
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30731880
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hij telde wel, maar zat er niet in.
Deze foto zegt helemaal niks, want dit beeld vertekend omdat je het bekijkt van achter de goal.
Alleen als de fotograaf op de achterlijn had gezeten had je een objectief beeld gehad.

Ik sluit me aan bij Dr.Daggla (alleen op dit punt )
Als de fotograaf OP de lijn zou hebben gestaan, zou dat jullie standpunt juist verzwakt hebben....
pi_30732155
Blind riep zelfs dat de bal niet eens in de buurt was gekomen van de doellijn. Dat had hij goed gezien vanaf zijn stoel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30732289
Gullit gisteren: ... zoals ik ook al in Sportweek heb geschreven...

pi_30732771
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind riep zelfs dat de bal niet eens in de buurt was gekomen van de doellijn. Dat had hij goed gezien vanaf zijn stoel.
Opletten.. .
Dat zei Blind niet, maar van der Lem, .
-
pi_30732789
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Opletten.. .
Dat zei Blind niet, maar van der Lem, .
Ok, die zat niet ver van Blind vandaan, dus het komt op hetzelfde neer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30732822
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ok, die zat niet ver van Blind vandaan, dus het komt op hetzelfde neer.
Ja, tuurlijk.
Maar het is ook niet zo gek hoor, een andere coach had wsl precies hetzelfde gedaan.
Feit blijft dat het natuurlijk absoluut geen overtreding was.. Daar had Blind WEL gelijk in.
-
pi_30732950
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
Maar het is ook niet zo gek hoor, een andere coach had wsl precies hetzelfde gedaan.
Feit blijft dat het natuurlijk absoluut geen overtreding was.. Daar had Blind WEL gelijk in.
Een overtreding was het zeker niet. Die AZ-speler (Van Galen?) was gewoon uitgegleden, dat bleek duidelijk uit de beelden. Alleen die goal die werd betwist, dat konden Blind en v/d Lem nooit gezien hebben vanaf hun positie.
pi_30733103
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Alleen die goal die werd betwist, dat konden Blind en v/d Lem nooit gezien hebben vanaf hun positie.
Nee, idd.
Niemand eigenlijk.. Zelfs de grensrechter had nooit niet 100% zeker kunnen zijn..
-
pi_30733284
Genee moet weer eens een sportjournalist worden en Gullit flink aanpakken in plaats van dat goed nieuws gebeuren..lachwekkend gisteren: "daarover zou ik nog zoveel willen vragen, maar de tijd is op"

Dan maar een reclameblokje Versatel minder...
pi_30733638
De vrije trap waar vervolgens een corner uit kwam waar vervolgens een scrimmage uit kwam die uiteindelijk een doelpunt opleverde was eigenlijk geen overtreding, nee.

Maar ik heb ook begrepen dat er al een verkeerde inworp in de 6e minuut was gegeven. Als die nu aan het goede team was toegewezen, hadden we een héél andere wedstrijd gehad. Luinge heeft het dus weer helemaal verpest!

Niemand trouwens opgevallen dat die vrije trap waar Sneijder (direct) uit scoorde ook vrij discutabel was? Als AZ die op dat moment had gekregen voor zo'n schouderduwtje, en 3-1 had gescoord.......

En ja, de 1-1 was over de lijn. Voor de figuren die maar niet snappen hoe het toch kan dat die achterste paal nog een klein beetje achter de bal zit, heb ik even in 5 seconden een idioot filmpje gemaakt. Twee batterijen en een snoepje doen dienst als doelpalen resp. bal:

LINK
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_30733999
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De vrije trap waar vervolgens een corner uit kwam waar vervolgens een scrimmage uit kwam die uiteindelijk een doelpunt opleverde was eigenlijk geen overtreding, nee.

Maar ik heb ook begrepen dat er al een verkeerde inworp in de 6e minuut was gegeven. Als die nu aan het goede team was toegewezen, hadden we een héél andere wedstrijd gehad. Luinge heeft het dus weer helemaal verpest!

Niemand trouwens opgevallen dat die vrije trap waar Sneijder (direct) uit scoorde ook vrij discutabel was? Als AZ die op dat moment had gekregen voor zo'n schouderduwtje, en 3-1 had gescoord.......

En ja, de 1-1 was over de lijn. Voor de figuren die maar niet snappen hoe het toch kan dat die achterste paal nog een klein beetje achter de bal zit, heb ik even in 5 seconden een idioot filmpje gemaakt. Twee batterijen en een snoepje doen dienst als doelpalen resp. bal:

LINK

Dr_Strangelove, de zesde man....
pi_30734260
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:

LINK
Toch knap als het filmpje 11 seconden duurt
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  maandag 19 september 2005 @ 19:10:26 #47
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30734504
Compleet kansloos een Ruud Gullit die Feyenoord analyseert!

Ik zet 'm ergens anders op als hij begint te blaten!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30734661
Vorig jaar werd hij nog als held binnen gehaald.........
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30736171
Die Gullit ja, prachtig. Nog even zichzelf een schouderklopje geven omtrent Kuijt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30739110
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef diamant het volgende:

[..]

Dr_Strangelove, de zesde man....
Inderdaad. Dat filmpje, verhelderend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')