Nieuwe seizoen zal wel draaien om Octavian die de toekomstige Augustus wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven ja.
[..]
Er komt trouwens een tweede seizoen van Rome
[..]
Duurt nog even maar dan heb je ook wat
De HDTV xvid rips zijn gewoon gedownscaled naar dvd resolutie, dus eigenlijk zie je dan dus nog lang niet wat HDTV echt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef popolon het volgende:
Rome wordt (ook) in HD uitgezonden.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag, kun je de gedownloade series (in HDTV formaat) op een monitor ook echt in HD formaat afspelen?
Hey! Geen spoilers hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen zal wel draaien om Octavian die de toekomstige Augustus wordt.
Maar haalt een monitor die beeldkwaliteit wel? Op een tv scherm haal je er toch veel meer uit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:26 schreef k00s het volgende:
[..]
De HDTV xvid rips zijn gewoon gedownscaled naar dvd resolutie, dus eigenlijk zie je dan dus nog lang niet wat HDTV echt is
Waarschijnlijk zullen er ook wel HDTV stream-rips op usenet circuleren, maar die zijn dan wel enkele gigabytes per aflevering. Deze kan je overigens wel op je pc monitor gewoon kijken.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Wuder het volgende:
Nieuwe seizoen zal wel draaien om Octavian die de toekomstige Augustus wordt.
Begin van het einde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Dat levert mooie machtspelletjes op![]()
En is meteen het begin van het einde voor het Romeinse Rijk![]()
De zelf bekroning van Octavianus (Augustus) leidt toch een nieuw tijdperk in waarbij het een keizerrijk wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef Wuder het volgende:
Begin van het einde?
Door historici wordt toch de periode na Marcus Aurelius in 117 AD ofzo als begin van het einde gezien? De tijdperk daarvoor is opbouw naar een hoogtepunt!
Interessant. Alleen zie ik het bij bol.com niet staan. Waar heb je het gekocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
Ik raad overigens de mensen die verder willen lezen het boek "Het dagelijks leven in het Romeinse Rijk" aan. Het leest heerlijk weg en het gaat over het naar school gaan, hun visie op gezondheid, trouwens, seksualiteit, puberteit etc etc. Erg leuk!
Kalm.Hij loopt hier netjes binnen van het gebruikersnetwerk...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Where is it? Where is it?! *trillende handjes*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helpt waar hij kan!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef NoSigar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer.Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik dit moet geloven:quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef slindenau het volgende:
Is er al iets bekend over het uitzenden door de BBC?
kan je het ook op Canvas bekijkenquote:268/9 tt-EEN 268 di 11 okt 11:22:32
canvas 9/10
HET VERNIEUWDE CANVAS
15.Geslaagde fictie
15a.Detective
Messiah: 'whydunit' over serie-
moordenaar(s) met Bijbelse motieven
Wire in the blood: harde detective
met een psycholoog als hoofd-
personage
Verder ook nog Inspector Lynley,
Dalziel & Pascoe, Silent Witness
15b.Drama & Dramady
Rome: superproductie over 2 gewone
soldaten in het Rome ten tijde van
Julius Caesar
Blackpool: originele combinatie van
thriller, drama en musical in de
Britse badplaats Blackpool
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:03 schreef Blazkowich het volgende:
[..]Ach,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helpt waar hij kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW, als je veldslagen wilt zien moet je maar Gladiator of Lord of the Rings gaan kijkenEcht een prima serie dit. Titus en Lucius heerschen!
[ Bericht 8% gewijzigd door Jantjeuh op 18-10-2005 03:07:59 ]
[ Bericht 15% gewijzigd door Jantjeuh op 18-10-2005 22:17:38 ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Jantjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk bijna elke aflevering wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoi, ik ken deze serie niet. Vanaf welke episode wordt er extreem geweld gebruikt?
Onthoofdingen, het opensnijden van borstkassen en daarna de uiteinden uit elkaar trekken zodat de longen naar voren komen, mensen levend villen, net zolang met een zwaard op een gezicht inhakken totdat er gehakt over is en dergelijke.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Wat versta je onder extreem geweld?
quote:Ik vind niet dat er extreem geweld aan te pas komt.
Ik denk eerlijk gezegd dat Rome dan niets voor je is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onthoofdingen, het opensnijden van borstkassen en daarna de uiteinden uit elkaar trekken zodat de longen naar voren komen, mensen levend villen, net zolang met een zwaard op een gezicht inhakken totdat er gehakt over is en dergelijke.
Dat is ook wel leukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Rome dan niets voor je is.
Rome gaat meer om de politieke ontwikkelingen en het leven van alle dag ten tijden van het Romeinse Rijk.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens al bevestigd dat er een tweede seizoen komt?
[ Bericht 5% gewijzigd door Jantjeuh op 19-10-2005 17:22:51 ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:17 schreef Jantjeuh het volgende:Ja er komt een tweede seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens al bevestigd dat er een tweede seizoen komt?
http://www.hbo.com/rome/news/Vooraf dacht ik dat een gebrek aan een goede battle een minpuntje zou zijn maar eerlijk gezegd mis ik het totaal niet. Ik vind deze insteek eigenlijk ook erg leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:21 schreef Chewie het volgende:
Is het ook maar daarom was de battle in Griekenland nog wel teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |