Ik ga niet kiezen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uit alle crewleden moest je nou juist tonks kiezen? Was er dan helemaal niemand anders meer?
Ja weet ik.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb ik nu uitgelegd dat dat niet zo is.
Ik had mijn reactie ook al gewijzigd in "tonks gekozen moest worden" dus niet specifiek gericht op jou.quote:Op maandag 19 september 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga niet kiezen.
Ik pakte de eerste 4 mensen die zich vrijwillig meldden.
En daar zat tonks ook bij.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had mijn reactie ook al gewijzigd in "tonks gekozen moest worden" dus niet specifiek gericht op jou.Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat tonks het doet omdat het hem zo leuk lijkt.
welgeteld 0.quote:Op maandag 19 september 2005 15:43 schreef brainster het volgende:
Zijn er al veel mensen die hun foto's hebben ingestuurd?
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
moet even cadeautje halen voor mijn mama
Veel plezierquote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
moet even cadeautje halen voor mijn mama
Ehh, een sjaal?quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
Dank je
Was een "verkapte-weten-jullie-soms-iets-post"
Een dildo is zeker een te afgezaagde replyquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
Dank je
Was een "verkapte-weten-jullie-soms-iets-post"
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef brainster het volgende:
Of net dat ene wat ze altijd al had willen hebben.
Daar dacht ik niet eens aanquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |