Bewijzen danquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Renesite het volgende:
Ik doe sowiezo niet mee.
Ben al mooi van mezelf![]()
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 19 september 2005 15:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor maar het lijkt mij niet zo een partijdige jury
Ze doet zelf meequote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja gewoon een gevoelquote:
Had ik geen zin in eigelijk, en omdat ik misschien zelf ook wou meedoen en dan kan ik niet ook in de jury zitten. Maar dan moet ik eerst nog duidelijke foto maken.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja maar dan doen er haast niemand meer mee, nu al niet.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. De users mogen als eerste stemmen
!
Daarna gaat de crew om en om stemmen. En wie dán de meeste stemmen heeft wint.
En ik neem aan dat de crew niet zo erg afwijkt van de users!
Dus ik snap niet waarom mensen niet meedoen 'vanwege de crew'.
Ja die post was eerder dan dat ik het lasquote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik moet eerst nog een duidelijke MAKEN. :p
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?![]()
![]()
Daar kan ik écht niet meer tegen.
Daar zijn ze allang niet meer mee bezigquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan![]()
Het is nou wel "leuk" geweest, Ijsmeis bashen...
Lees je anders even in..quote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik bash nietquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekjequote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
Dan heb ik nu uitgelegd dat dat niet zo isquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekje
Uit alle crewleden moest nou juist tonks worden gekozen? Was er dan helemaal niemand anders meer?quote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |