Woon er wel maar niet van oorsprong.quote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Jerry doe normaalquote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woon er wel maar niet van oorsprong.
In een vuilnisbakquote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Je moet je muil houwe helmjostiquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Doe ik. Doe jij dat eens een keer.![]()
![]()
Fwnk!, Fwnk!, Fwnk! eerderquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Nee ze is nu even voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bentquote:Op maandag 19 september 2005 13:15 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pfff. Woord heb je ook van Fok! of niet?
Kansloze aap.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg koters. Geef elkaar een kusje.
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bent
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.quote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Hoe was hij dan?quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.![]()
Haha, rustig maar hoor Ijsmeis. Zo doen we altijd hier in de klas.![]()
inderdaad, maar ik ben aan het afwassen nu, dus ik ben nog even druk, dus nu ben ik er ook halfquote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hallo.![]()
@RaymanNL
Dat er weer gepost wordt?
Ok cool.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.
Dat is dus niet cool. Het is hier veel te rustig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Gisterr was je toch ook al bezig?quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
Doe es vertellen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
tuurlijk, straks mis ik nog ietsquote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |