Woon er wel maar niet van oorsprong.quote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Jerry doe normaalquote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woon er wel maar niet van oorsprong.
In een vuilnisbakquote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Je moet je muil houwe helmjostiquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Doe ik. Doe jij dat eens een keer.![]()
![]()
Fwnk!, Fwnk!, Fwnk! eerderquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Nee ze is nu even voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bentquote:Op maandag 19 september 2005 13:15 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pfff. Woord heb je ook van Fok! of niet?
Kansloze aap.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg koters. Geef elkaar een kusje.
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bent
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.quote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Hoe was hij dan?quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.![]()
Haha, rustig maar hoor Ijsmeis. Zo doen we altijd hier in de klas.![]()
inderdaad, maar ik ben aan het afwassen nu, dus ik ben nog even druk, dus nu ben ik er ook halfquote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hallo.![]()
@RaymanNL
Dat er weer gepost wordt?
Ok cool.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.
Dat is dus niet cool. Het is hier veel te rustig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Gisterr was je toch ook al bezig?quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
Doe es vertellen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
tuurlijk, straks mis ik nog ietsquote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Nee? Niet dat ik weetquote:
Nou, ik moet 5 voorwerpen uit 5 verschillende stijlperiodes zoeken.quote:
quote!quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Fwnk het volgende:
jerry quote me!
Netjesquote:Op maandag 19 september 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
YES! MISSIE VOLTOOID!
De afwas is klaar
en dat in slecht een uur!
Nu maar aankleden en wachten tot me moeder thuis is met geld voor de kapper![]()
Hier staat geen deadline op.quote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
En dat moet voor wanneer af?
Ik zal er rekening mee houden dat je zo druk bentquote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En fwnk, houd het eens in 1 post alstublief. Dankuwel.
Succes.quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier staat geen deadline op.
Maar die lerares kennende zegt ze deze week ineens "Volgende week moeten jullie het inleveren! "
Maarja, ik maak vandaag gewoon ongeveer de helft af en dan ga ik verder met de andere opdrachten.
Want ik heb nog véééél meer huiswerk. *grmbl*
En fwnk, houd het eens in 1 post alstublief. Dankuwel.
Mits vrouwenquote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
Doen jullie mee met de Miss en Mr Pub verkiezing?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef MaRySe het volgende:
IK HEB MIJN 1E BAL GERAAKT MET SOFTBALLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn klas is er juist heel goed inquote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef brainster het volgende:
[..]
In de tweede kregen we een hele preek omdat we allemaal geen softbal konden spelen
Wij heerschen in unihockeyquote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn klas is er juist heel goed in![]()
![]()
we winnen ook altijd van de andere klassen![]()
Hoi!quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
Neen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
quote:
thanks, but no thanksquote:In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew ): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis.
Jij ook al niet vanwege de crew?quote:
Vanwege ijsmeis denk ik zoquote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ook al niet vanwege de crew?
Nah ik weet niet 't zijn wel dikke vrienden die crew.quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dikke vrienden met jou of dikke vrienden met elkaar?quote:Op maandag 19 september 2005 15:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nah ik weet niet 't zijn wel dikke vrienden die crew.
Maar ik zou sowieso al niet mee doen
Waar slaat dat op?quote:
Vanwege de crew?quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bewijzen danquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Renesite het volgende:
Ik doe sowiezo niet mee.
Ben al mooi van mezelf![]()
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 19 september 2005 15:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor maar het lijkt mij niet zo een partijdige jury
Ze doet zelf meequote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja gewoon een gevoelquote:
Had ik geen zin in eigelijk, en omdat ik misschien zelf ook wou meedoen en dan kan ik niet ook in de jury zitten. Maar dan moet ik eerst nog duidelijke foto maken.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja maar dan doen er haast niemand meer mee, nu al niet.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. De users mogen als eerste stemmen
!
Daarna gaat de crew om en om stemmen. En wie dán de meeste stemmen heeft wint.
En ik neem aan dat de crew niet zo erg afwijkt van de users!
Dus ik snap niet waarom mensen niet meedoen 'vanwege de crew'.
Ja die post was eerder dan dat ik het lasquote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik moet eerst nog een duidelijke MAKEN. :p
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?![]()
![]()
Daar kan ik écht niet meer tegen.
Daar zijn ze allang niet meer mee bezigquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan![]()
Het is nou wel "leuk" geweest, Ijsmeis bashen...
Lees je anders even in..quote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik bash nietquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekjequote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
Dan heb ik nu uitgelegd dat dat niet zo isquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekje
Uit alle crewleden moest nou juist tonks worden gekozen? Was er dan helemaal niemand anders meer?quote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |