Tssquote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist maar eens opgebeld naar mijn stageplek aangezien ze zelf niet terugbellen. Blijkt dat men nog iemand anders heeft uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ze komt woensdagmiddag en dan voor vijf uur word ik teruggebeld. Persoonlijk vind ik het een beetje een vreemde situatie dat er nu nog iemand wordt uitgenodigd terwijl ik de persoon ben met de kwaliteiten en dat ik eigenlijk afgelopen vrijdag al teruggebeld had moeten worden.
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plekquote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist maar eens opgebeld naar mijn stageplek aangezien ze zelf niet terugbellen. Blijkt dat men nog iemand anders heeft uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ze komt woensdagmiddag en dan voor vijf uur word ik teruggebeld. Persoonlijk vind ik het een beetje een vreemde situatie dat er nu nog iemand wordt uitgenodigd terwijl ik de persoon ben met de kwaliteiten en dat ik eigenlijk afgelopen vrijdag al teruggebeld had moeten worden.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plek![]()
Dat valt erg mee. Er waren 7 mensen voor mij en die waren allemaal al afgewezen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat te snel geoordeeld.
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Tssstelletje paupers
![]()
maar tis wel vaag ja![]()
Wacht maar tot jij later in de grote mensen wereld komt en moet gaan solliciteren, dan zet je er wel een andere smilie achter.quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plek![]()
Ik heb ook geen stage plek nodigquote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Valt wel mee ws, als jij idd de kwaliteiten hebt dan is er niets aan de jhand toch?
Ja dus? Daar heb ik toch niks aan?quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stage plek nodig(nog niet)
Maar de andere kandidaat is een vrouw...![]()
Grouphug!quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
boh, tis echt koud hier![]()
* Imberr doet brrr
Ik heb al genoeg gesolliciteerd om te weten dat het best klote is om zo'n plek te krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij later in de grote mensen wereld komt en moet gaan solliciteren, dan zet je er wel een andere smilie achter.![]()
![]()
Trek een trui aanquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
boh, tis echt koud hier![]()
* Imberr doet brrr
Dan weet je ook wel dat diequote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gesolliciteerd om te weten dat het best klote is om zo'n plek te krijgen![]()
ik heb al een vest aan en de zon schijnt hier ook maar nog is t koudquote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Trek een trui aan![]()
Hier schijnt de zon lekker![]()
Was ook niet voor/tegen jou bedoeldquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik toch niks aan?
quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel dat diesmilie echt helemaal nergens op slaat en mij niet bepaald vrolijker maakt.
Vroeger jongen, vroeger vulden we topics in 20 minutenquote:Op maandag 19 september 2005 16:43 schreef Ulreazj het volgende:
Hoe het topic staat hier in één keer al vol als je paar uur weg bent. :S
Niet ziek worden he?quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al een vest aan en de zon schijnt hier ook maar nog is t koud![]()
quote:
Heb net bosje bloemen gekocht moet nog iets echts kopen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Een dildo is zeker een te afgezaagde reply
Bosje bloemen ofzo, leuk boek, dunno
dat is iig wat ik mijn mams meestal geef
Wanneer is ze jarig?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heb net bosje bloemen gekocht moet nog iets echts kopen.
Wie is DP? Ik ken alleen DD, Dubbeldrank.quote:Op maandag 19 september 2005 16:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vroeger jongen, vroeger vulden we topics in 20 minuten
Dat was overingens nog met DP en zijn kliekje, dan hadden we tussen 00.00 en 0100 4 topics gemaakt ofzo
Dat is ook wel lekkerquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef Imberr het volgende:
[..]zei men moeder gister ook al
denk dat ik t wel maar ga worden, iig minstens 1 dag geen school
![]()
![]()
![]()
dd is ook deaddoll en duncandeathquote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie is DP? Ik ken alleen DD, Dubbeldrank.
Oh die.quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
dd is ook deaddoll en duncandeath![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |