Omdat je kans hebt dat ze de stroom van die boxen lager hebben gezekerd ..maar zou het echt maar 200 watt zijn? ik kan me herinneren van vroeger dat je altijd even je licht iieetsje ziet dimmel als dat ding aanslaat..quote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
in je huis gaat het toch ook altijd goed?
waarom dan daar niet?
Meestal is de kelderbox niet apart gezekerd, maar is het onderdeel van een bestaand circuit van je huis.quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef xon het volgende:
[..]
Omdat je kans hebt dat ze de stroom van die boxen lager hebben gezekerd ..maar zou het echt maar 200 watt zijn? ik kan me herinneren van vroeger dat je altijd even je licht iieetsje ziet dimmel als dat ding aanslaat..
Mijn boor is 700 Watt, dus als je kan boren,...........quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef xon het volgende:
[..]
Omdat je kans hebt dat ze de stroom van die boxen lager hebben gezekerd ..maar zou het echt maar 200 watt zijn? ik kan me herinneren van vroeger dat je altijd even je licht iieetsje ziet dimmel als dat ding aanslaat..
Je bedoelt toch niet van die campingapparaten die met een verwarmingselementje werken? Die hebben nauwelijks startstroom.quote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef Lucille het volgende:
Zo veel stroom zal de vriezer niet verbruiken, een compressor trekt niet gigantisch veel stroom. Op campings hebben veel mensen een vriezer en dat zijn bijna allemaal 6A circuits. En dat is voor de gehele installatie, waar alle andere apparatuur ook op staat. Ik denk dat een vriezer niet meer dan 100-200W piekvermogen of zo verbruikt.
Nee, ik bedoel gewone vriezers, niet van die compressorloze dingen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet van die campingapparaten die met een verwarmingselementje werken? Die hebben nauwelijks startstroom.
Meestal is het piekvermogen van een normale vriezer laag genoeg om een smeltveiligheid niet door te laten smelten, automaten zijn er wat gevoeliger voor (het ligt ook aan welk type)
No way, dat is echt veel minder. Hier een overzicht van vriezers voor de horeca. Die dingen gebruiken al meer dan de huis tuin en keuken apparaten:quote:Op maandag 19 september 2005 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Vriezers zitten toch meer in de buurt van 1500 Watt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |