Hoho, insinueer je hiermee dat ik de niet-originele roze koeken zou eten? Het betreft hier zéker wel de échte Glacé originals. Het idee alleen alquote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm....zijn 't dan wel de "originals"?
Niets is erger dan een bastaard roze koek.
Roze koeken is duidelijk 'a way of life' en 't is verre van culinair natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2004 16:59 schreef schatje het volgende:
Ja, koeken vallen ook onder lekker eten.
Schopje naar Culinesse daarom.
Dat heb ik ook een hele tijd gedaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zit net zo'n unit te eten en het viel me op dat ik hem ondersteboven eet. De cake verdwijnt dus met de glazuurkant naar onderen (op m'n tong) in m'n mond en de cake omhoog. Andersom smaakt hij me stukken minder
wat is jullie ervaring?
Wat jammer.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef superbam het volgende:
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ze niet te vreten vind
Villa Achterwerk natuurlijk. Limonade met roze koekenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:15 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als ik die roze koeken zie, moet ik meteen aan de vpro denkenDaar aten ze die koekjes altijd in dat kinderprogramma... ben alleen ff de naam kwijt
![]()
villa achterwerk... met Roos en meneer van Rossum en nog eentjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:15 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als ik die roze koeken zie, moet ik meteen aan de vpro denkenDaar aten ze die koekjes altijd in dat kinderprogramma... ben alleen ff de naam kwijt
![]()
volgens mij komt dat omdat de roze koek een kleinere diameter heeft aan de onderkant. Als je iets in je mond stopt kijk je naar hetgeen wat je kan zien: de bovenkant (als je 'm op z'n kop eet de cakelaag dus). Je stopt de glacé verder in je mond dan wanneer je de grotere roze laag boven zou hebben. Resultaat? De koek is opquote:als ik hem op z'n kop eet heb ik het idee dat hij sneller op is
ja hèquote:Op maandag 3 mei 2004 17:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat jammer.
Weinig hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:34 schreef superbam het volgende:
ja hè
maar er zijn ergere dingen![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Weinig hoor.
On-topic: Ik ga een emailtje sturen naar Lotus (de fabrikant van de roze koek) met het verzoek of ze tijdens het komende EK voetbal misschien oranje "roze" koeken in het assortiment kunnen opnemen.
misschien smaken ze dan beter....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Weinig hoor.
On-topic: Ik ga een emailtje sturen naar Lotus (de fabrikant van de roze koek) met het verzoek of ze tijdens het komende EK voetbal misschien oranje "roze" koeken in het assortiment kunnen opnemen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Villa Achterwerk natuurlijk. Limonade met roze koeken
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |