Nu vraag ik me opeens af: smaken die dingen nou naar aardbeien of naar frambozen?
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:47 schreef kasper het volgende:
Ik ben een beetje verslaafd aan die roze koeken ook wel Glacé's genoemd. Bijna elke dag om een uur of 3 ga ik hier in het ziekenhuis er eentje uit de automaat halen.Nu vraag ik me opeens af: smaken die dingen nou naar aardbeien of naar frambozen?
...Maar als ze me hier nu een geven dan eet ik 'm dus wel op...
Tip: de glacé is nog lekkerker wanneer dat roze spul iets harder is. Om dat te bereiken kan je 2 dingen doen:
- open de verpakking van de glacé een uurtje voordat je hem opeet;
- leg de glacé even in de koelkast.
* Kasper kijkt naar z'n (beginnend) buikje en zet z'n Abtronic een standje hoger.
quote:Waarom uit het ziekenhuis ga gewoon na de winkel is makkelijker en goedkoper toch
Op vrijdag 02 november 2001 14:47 schreef kasper het volgende:
Ik ben een beetje verslaafd aan die roze koeken ook wel Glacé's genoemd. Bijna elke dag om een uur of 3 ga ik hier in het ziekenhuis er eentje uit de automaat halen.
quote:Je hebt gelijk, 't is eigenlijk een beetje gemakzucht.
Op vrijdag 02 november 2001 15:27 schreef Slayher het volgende:[..]
Waarom uit het ziekenhuis ga gewoon na de winkel is makkelijker en goedkoper toch
Ik heb 1 keer een grote doos bij de Makro gekocht. Daar zaten, geloof ik, een stuk of 20 van die koeken in.
Nadeel: doos was na 3 dagen alweer leeg.
quote:Misschien werkt hij in een ziekenhuis?!?!
Waarom uit het ziekenhuis ga gewoon na de winkel is makkelijker en goedkoper toch
wel lekker,, (maar je moet er ook niet te veel eten dan krijg je zo'n raar gevoel in je maag )
quote:Jah, en een halfuur later het glazuur uit de WC-pot schijten...
Op vrijdag 02 november 2001 15:51 schreef -ScuL- het volgende:
....(maar je moet er ook niet te veel eten dan krijg je zo'n raar gevoel in je maag)
Ik hoorde laatst zelfs dat als je écht veel van die dingen opvreet, dat je drollen dan ook gewoon een roze glazuurlaag krijgen...
quote:Proost!
Op maandag 05 november 2001 14:46 schreef kasper het volgende:
*kijkt op klok*
*rent naar automaat*Roze koeken-tijd!
quote:Haha, ik had de laatste...
Op maandag 05 november 2001 14:52 schreef kasper het volgende:![]()
![]()
Ze waren op!
*vieze Chocoprince eet*
* smikkelt
Anyway...ze zitten hier ook in de automaat idd. En dit is zowaar een gekoelde automaat, dus heb ik altijd zo'n lekker hard bovenkantje!
quote:Werk bij de Bas van der Heyden Distrubutie centrum en zo'n hele doos met 4x 20 verpakkingen kan ik voor 5 piek meenemen dus ja ik ben er ook zwaar verslaafd aan
quote:Nee, in Den Haag...en we hebben nog twee hele rijtjes gekoelde koeken staan! Zal ik er eentje voor je inscannen?!
Op dinsdag 06 november 2001 14:57 schreef kasper het volgende:
*checkt automaat*Nog steeds niet!
![]()
Hik, werk jij in Amsterdam?
quote:kasper: nog een halfuur!!!
Op maandag 05 november 2001 14:46 schreef kasper het volgende:
*kijkt op klok*
*rent naar automaat*Roze koeken-tijd!
Zijn ze er al weer, of is die takkemachine nog steeds Glacé-loos??
hihi, leuk topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |