Brr, ja vies eigenlijk. Ik kocht laats een lemon-variant, maar zelfs daarin proefde ik die vieze chemische mintsmaak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ben soms allergisch voor tandpasta heb dan dezelfde kokhals neigingen![]()
ze gooien momenteel overal zoetstoffen in enzo![]()
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dat probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef Aventura het volgende:
1 keer voor het slapen gaan. Soms nog een keer 's morgens, maar ik moet bijna kotsen van de pepermuntlucht dan.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
Zie nu pas dat dit topic in PUB staat
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook
* Aventura rent hard weg
Is goed. Hoeveel km/u kan jouw rollator?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen vraagt of Aventura het goed vind dat PS meerent hier vandaan
20 red ie als alles meezitquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is goed. Hoeveel km/u kan jouw rollator?
De beste beschermende tandpasta is voor kinderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Brr, ja vies eigenlijk. Ik kocht laats een lemon-variant, maar zelfs daarin proefde ik die vieze chemische mintsmaak.
Wat zit daar eigenlijk in wat in de 'grote-mensen-tandpasta' niet zit?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De beste beschermende tandpasta is voor kinderen
Dus die gebruik ik ook vaak.......verdomd vandaar dat ik zo..
Oohhhhhh
Nou kleine kinderen zijn lastig bij de tandarts en daar valt iets minder aan te verdienen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat zit daar eigenlijk in wat in de 'grote-mensen-tandpasta' niet zit?
En waarom doen ze dat niet in de 'grote-mensen-tandpasta' ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |