abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30716037
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Dido gaat bitchen tegen Chantal!

Waarom moet jij altijd verantwoordelijk zijn voor iedereen?
Is niet bitchen. Dat is helpen. En dan is Dido weer de heldin.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30716038
wat gebeurt er op stream 1, iemand beeld?
pi_30716041
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jopelijk flikkert iemand haar een keer over de schutting
Ik heb gehoord dat Roel wel goed is in dergelijke klusjes.
  maandag 19 september 2005 @ 01:27:35 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30716050

kom op Lieske, grijp hem!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30716051
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?
ja.

zie discussie met Ralph afgelopen nacht.

Tanja voelt zich beter nu de anderen zich zichtbaar minder beter voelen.
Op het moment dat de rest lijkt op te vrolijken vervalt ze weer in haar grootste verworvenheid "Er is er maar 1 die écht recht heeft op zich KUT voelen, en dat ben ik!!"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30716052
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Iemand die Lieske niet leuk vindt, is ervan overtuigd dat ze liegt over die buikpijn. Dat ze totaal niet reageerde toen Linda met Roel tongde, doet daar niets aan af schijnbaar
Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?

Als jij ergens gruwelijk van baalt, maar niet wilt dat mensen dat zien, dan kan je je kop toch ook op zetten, en niemand heeft er erg in.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30716059
Wat een kutgeluid Tanja! Doe es niet!

en waar hebben ze het nou over?
Back in business.
  maandag 19 september 2005 @ 01:28:46 #83
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30716074
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Pardoes- het volgende:
wat gebeurt er op stream 1, iemand beeld?
Meiden in de slaap kamer... roddelen enzo ( Ingrid, <Linda, Dido, Natte alie, Chanti
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30716075
Tanja doet nu exact hetzelfde wat ze eerst bij Lieske deed, en Lies heeft het niet in de gaten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 19 september 2005 @ 01:29:00 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30716077
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?

Als jij ergens gruwelijk van baalt, maar niet wilt dat mensen dat zien, dan kan je je kop toch ook op zetten, en niemand heeft er erg in.
Ik ben zo naief joh Jij gelukkig niet, dat scheelt dan weer. Jij hebt mensenkennis
pi_30716091
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
Recht is iets kroms wat verbogen is
  maandag 19 september 2005 @ 01:29:54 #87
129751 FlowKey
Living Receiver
pi_30716097
ff for the record Delta ... wat heb jij tegen Lieske dan?
I am a firm believer in the philosophy of a ruling class ... especially since I rule
pi_30716105
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
Ja. Lees de BB site maar voor het verslag.
Back in business.
  maandag 19 september 2005 @ 01:30:29 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30716108
quote:
geen sanctie..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30716114
Maar waar zaten Roel, Lieske en Tanja nou net over te speculeren?
Back in business.
pi_30716120
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef MissHobje het volgende:

[..]

geen sanctie..
Wel.

21:17Roel krijgt straf

Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Back in business.
pi_30716124
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef FlowKey het volgende:
ff for the record Delta ... wat heb jij tegen Lieske dan?
Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.
Dat zou ik bij elke bewoner zeggen, als er iets gebeurd en die afdruipt om 12 uur op zaterdagavond met "oh ik heb buikpijn".
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30716125
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?
Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...

Overigens vond ik haar gisteren wel charmant met die zatte Roel op haar schoot, en met Ralph er ook nog bij was het echt pa, ma en de (dronken) kleuter.(die z'n zwembroekje niet aankreeg alleen)
Het was eeneens zo'n gezellig stelletje dat ik het toen heel even niet erg vond als die 3 over zouden blijven, maar dan moet Roel wel in een constante dronken bui blijven anders werkt t niet.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_30716126
quote:
Nee, hij zei dat hij spijt had en daar is het bij gebleven uiteindelijk
  maandag 19 september 2005 @ 01:31:00 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30716127
  maandag 19 september 2005 @ 01:31:51 #96
129751 FlowKey
Living Receiver
pi_30716147
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.
Dat zou ik bij elke bewoner zeggen, als er iets gebeurd en die afdruipt om 12 uur op zaterdagavond met "oh ik heb buikpijn".
maakt het uit?
I am a firm believer in the philosophy of a ruling class ... especially since I rule
pi_30716153
nah jah, die muziek dan ja, maar da's niet echt een spijkerharde sanctie
  maandag 19 september 2005 @ 01:33:17 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_30716169
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wel.

Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Dat is toch geen sanctie.

Hummie Roel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 19 september 2005 @ 01:33:23 #99
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30716170
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...

Overigens vond ik haar gisteren wel charmant met die zatte Roel op haar schoot, en met Ralph er ook nog bij was het echt pa, ma en de (dronken) kleuter.(die z'n zwembroekje niet aankreeg alleen)
Het was eeneens zo'n gezellig stelletje dat ik het toen heel even niet erg vond als die 3 over zouden blijven, maar dan moet Roel wel in een constante dronken bui blijven anders werkt t niet.
Same here, alleen van mij mogen ze Ingrid er nog bij gooien.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 19 september 2005 @ 01:34:04 #100
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30716186
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wel.

standje dus.. en geen sanctie..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')