Is niet bitchen. Dat is helpen. En dan is Dido weer de heldin.quote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Dido gaat bitchen tegen Chantal!![]()
Waarom moet jij altijd verantwoordelijk zijn voor iedereen?
Ik heb gehoord dat Roel wel goed is in dergelijke klusjes.quote:Op maandag 19 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jopelijk flikkert iemand haar een keer over de schutting
ja.quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?![]()
Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die Lieske niet leuk vindt, is ervan overtuigd dat ze liegt over die buikpijn. Dat ze totaal niet reageerde toen Linda met Roel tongde, doet daar niets aan af schijnbaar
Meiden in de slaap kamer... roddelen enzo ( Ingrid, <Linda, Dido, Natte alie, Chantiquote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Pardoes- het volgende:
wat gebeurt er op stream 1, iemand beeld?
Ik ben zo naief johquote:Op maandag 19 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?![]()
Als jij ergens gruwelijk van baalt, maar niet wilt dat mensen dat zien, dan kan je je kop toch ook opzetten, en niemand heeft er erg in.
Ja. Lees de BB site maar voor het verslag.quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
geen sanctie..quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
Wel.quote:
Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef FlowKey het volgende:
ff for the record Delta ... wat heb jij tegen Lieske dan?
Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?![]()
Nee, hij zei dat hij spijt had en daar is het bij gebleven uiteindelijkquote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
maakt het uit?quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.
Dat zou ik bij elke bewoner zeggen, als er iets gebeurd en die afdruipt om 12 uur op zaterdagavond met "oh ik heb buikpijn".
Dat is toch geen sanctie.quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wel.
21:17Roel krijgt straf
Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Same here, alleen van mij mogen ze Ingrid er nog bij gooien.quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...![]()
Overigens vond ik haar gisteren wel charmant met die zatte Roel op haar schoot, en met Ralph er ook nog bij was het echt pa, ma en de (dronken) kleuter.(die z'n zwembroekje niet aankreeg alleen)
Het was eeneens zo'n gezellig stelletje dat ik het toen heel even niet erg vond als die 3 over zouden blijven, maar dan moet Roel wel in een constante dronken bui blijven anders werkt t niet.
standje dus.. en geen sanctie..quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wel.
21:17Roel krijgt straf
Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |