Misschien was het psycho-somatische buikpijn?quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda loopt nu knalhard te liegen over Lieske. Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Op momenten als deze is me weer duidelijk waarom Linda meteen exit moet.
Wie zegt dat Lieske écht buikpijn had, kan ook zijn dat ze gewoon echt verdrietig was...quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda loopt nu knalhard te liegen over Lieske. Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Op momenten als deze is me weer duidelijk waarom Linda meteen exit moet.
Heemstede is net zo kak als het Gooiquote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dit geroddel is erger dan bij een tennisbaan in t Gooi.
Ze gelooft zo langzamerhand haar eigen verhalennog volgens mijquote:Op maandag 19 september 2005 01:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik word een beetje bang van Dido...
3/4quote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef Shirley het volgende:
Welke stream is Roel?
Klopt. t Treinstationetje heet ook zo cool : Heemstede - Aerdenhout. Heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heemstede is net zo kak als het Gooi![]()
absoluut niet ... dat begon bij mij al twee dagen terugquote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?![]()
Iemand die Lieske niet leuk vindt, is ervan overtuigd dat ze liegt over die buikpijn. Dat ze totaal niet reageerde toen Linda met Roel tongde, doet daar niets aan af schijnbaarquote:Op maandag 19 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie zegt dat Lieske écht buikpijn had, kan ook zijn dat ze gewoon echt verdrietig was...
Maar iig, gaat er nu deze week wel een weer exit?
Helemaal niet johquote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |