Dido & lief tegen Liesje gaat dan toch ook weer niet op:)quote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelf
Dat gaat ook zeer zeker gebeuren. Heeft Nathalie wel fans eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn als die Natte er eeder uit ligt dan Ralphjuh![]()
Nou TE ERG!quote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef marbe het volgende:
ze heeft dus gepist in een hamsterkooi.......
Dido's verhalen zijn ook nooit erg boeiend , het wordt pas echt erg als ze begint met : o, ik heb nog zo een goed verhaal......' dat zijn altijd dode vogeltjesquote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
EERLIJK, Dido komt met een verhaal en tanja zit te![]()
![]()
![]()
![]()
offtopc @ Ricaquote:
Misschien wel ja, ik kan er niet om lachen iedergeval. Sorry lieskequote:Op maandag 19 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel regelmatig ja. Lieske lacht zich dan helemaal krom om haar eigen verhaal. Blijkbaar doen die verhalen het op de uni wel goed. Ach ja... kan gebeuren
Ik doe vanavond een gebedje dat Tanja Dido maar mag nominerenquote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
EERLIJK, Dido komt met een verhaal en tanja zit te![]()
![]()
![]()
![]()
Ik in iedergeval nietquote:Op maandag 19 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeer zeker gebeuren. Heeft Nathalie wel fans eigenlijk?
Nee hoor... dat stopt bij 21quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft liggen maffen op de keukenvloer maarja toen was ze wel pas 18 en een half
Ik dacht dat je ophield met halven tellen als je 7 bent ofzo
Vanmiddag zei ze in de tuin tegen Dido dat het veel beter met Ralph ging.quote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?
Same thought !!!quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe vanavond een gebedje dat Tanja Dido maar mag nomineren
Tnx!quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopc @ Rica
Je moet de wave output opnemen kan met de standaard recorder in WinXP of Win98 maar (staat ergens bij bureau accesoires) of je kan dit gebruiken is mischien handiger en het is freeware! Succes ermee
Dat mens is ook heel erg gedaald in achting, vraag me af hoe vaak we het Roel verhaal nog te horen krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido's verhalen zijn ook nooit erg boeiend , het wordt pas echt erg als ze begint met : o, ik heb nog zo een goed verhaal......' dat zijn altijd dode vogeltjes
quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[Ik weet nu ook waarom de streams continue in het buffer blijven hangen.
Ik wist niet dat deze livestreams ook al gezien wordt als up- en downloaden, want voor de rest download ik nooit iets.![]()
![]()
Sneu voor je, maar ik ga jouw domme commentaren niet missen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu ook waarom de streams continue in het buffer blijven hangen.
Ik wist niet dat deze livestreams ook al gezien wordt als up- en downloaden, want voor de rest download ik nooit iets.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |