Eindelijk iemand die me warm komt houdenquote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef Viper_74 het volgende:
[me]gaat lkkr ook maffen zo[/me]
kruip lekker tegen Twist aan
Ik jouwquote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me warm komt houden
Oeh, een programma over wraakzuchtige vrouwen. Kijk je ook even Melis, rtl 4
Hahahahaquote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me warm komt houden
Oeh, een programma over wraakzuchtige vrouwen. Kijk je ook even Melis, rtl 4
Omdat ik het ook koud heb. Bijvoorbeeld. Jij moet lief voor mij zijn, anders blijf je maar weg.quote:Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik jouw
Ik heb het koud waarom denk je dat ik tegen je aan kruip
Verzin eens wat leuks dan!quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
verander die "oppo" toch eens...
Ik ga me eens concentreren op dat programma, als er nog wat nuttigs voorbij komt hoor je dat welquote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef melismay het volgende:
[..]
HahahahaWij kijken nog steeds Harry
O! Mijn moeder heeft het ook aangezet... Maar zij is ook wel lelijk hoorquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga me eens concentreren op dat programma, als er nog wat nuttigs voorbij komt hoor je dat wel
Iemand een vette worst voor gehangen, maar die heeft degene opgegeten en de droomwereld viel in duigen. * kabloempletter! *quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Wat dan?
Doe eens even een samenvatting waarin je wat duidelijk bent?quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iemand een vette worst voor gehangen, maar die heeft degene opgegeten en de droomwereld viel in duigen. * kabloempletter! *
Een vriendin iets anders beweren dan de vriendin in werkelijkheid dacht, die kwam daarachter, en dat! vond mijn maag niet leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens even een samenvatting waarin je wat duidelijk bent?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat ik het ook koud heb. Bijvoorbeeld. Jij moet lief voor mij zijn, anders blijf je maar weg.![]()
Nee, het was een relatie, mijn rol was de virtuele droomwereld in stand houden voor haar. Maar ze krabbelde er door heen en zag dat ik vrij weinig van de relatie meende, alleen sja, dat gaf ik wat te laat aan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
Maar ik snap jouw rol niet zo goed in dit verhaal, jij hebt iets tegen haar gezegd wat niet klopte en nu hebben jullie ruzie? Of heeft zij t gedaan? En wat dan?
Hmm, das niet zo heel vriendelijk van jou inderdaad... Is het nu over?quote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, het was een relatie, mijn rol was de virtuele droomwereld in stand houden voor haar. Maar ze krabbelde er door heen en zag dat ik vrij weinig van de relatie meende, alleen sja, dat gaf ik wat te laat aan.
Dat is dan wel lief jaquote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kwil je wel warm wrijven hoor
is dat niet liev dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |