Veel zal afhangen van hoe hij maandag in beeld komt, als de snol, het afgewezen jochie of de zingende dronkenlap ...quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat als één na laatste het huis uit... Ralph als laatste
Joost ging naast Menno liggen en deed dus alsoffie Ingrid was. Menno trapte er niet in.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Er gebeurt iets grappigs in de slaapkamer, maar ik heb niet precies door wat
Kloptyquote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sjantal is een jaloerse opgedroogde ouwe heks ... maar dat is ook maar een meningquote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Chantal is wel mega jaloers he ?? van die steek opmerkingen enzo![]()
Zal wel meevallen, hij kreeg ook niet een enorme sanctie wegens dat akkefietje met het bierflesje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van hoe hij maandag in beeld komt, als de snol, het afgewezen jochie of de zingende dronkenlap ...
Een mening is nooit maar. Vind ik dan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Sjantal is een jaloerse opgedroogde ouwe heks ... maar dat is ook [b]maar een mening[//b]
Hope so...quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie is op Roel! Hummie is op Roel!quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij kreeg ook niet een enorme sanctie wegens dat akkefietje met het bierflesje.
u miste mijn verwijzing naar de Prins van Oranjequote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Een mening is nooit maar. Vind ik dan.
Mijn favorieten zijn Ralph, Lieske en Roel... en de kans is heel goed aanwezig dat die alle drie op de bank zitten donderdag.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hope so...
Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen, of hij (Ralph) echt zoals het er nu naar uitziet iedere keer op de bank zal zitten enzo... En of hij niet een keer pech heeft met de verkeerde(n) op de bank te zitten. Ik heb nl geen idee hoe het grote publiek dat alleen tv-kijkt hem ziet.
Ook heel benieuwd trouwens hoe er genomineerd gaat worden, hij krijgt zeker minder stemmen, maar wie nomineren hem nog wel??
Rob, Nathalie, Dido en Menno. Gokje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hope so...
Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen, of hij (Ralph) echt zoals het er nu naar uitziet iedere keer op de bank zal zitten enzo... En of hij niet een keer pech heeft met de verkeerde(n) op de bank te zitten. Ik heb nl geen idee hoe het grote publiek dat alleen tv-kijkt hem ziet.
Ook heel benieuwd trouwens hoe er genomineerd gaat worden, hij krijgt zeker minder stemmen, maar wie nomineren hem nog wel??
En dan nog 2 op Menno ook, die helemaal niets ligt te doen.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Waarom alleen maar slaapkamerstreams, niet iedereen ligt al in bed toch?
Sprak de vrouw die zelf de hele tijd praat als een klein kind...quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Joost is echt een kind... echt een kind"
Zal Joost blij mee zijn.
Mja, btje kansloos idd.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Waarom alleen maar slaapkamerstreams, niet iedereen ligt al in bed toch?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Roel bij elkaar. Chantal tegen Roel: "Ja, die had je nog niet gehad"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |