abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:53:14 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31129000
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef longinus het volgende:
Het lekkerste matras ie er een gevuld met zeegras
Ik heb er geen maar heb er wel op geslapen, heerlijk .
Vertel...?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31137395
Ik heb Auping matrassen en ben daar zeer tevreden over. Ik zou nooit zoveel uitgeven voor een bed, het is gewoon belachelijk. Lijkt wel de Dyson onder de bedden
pi_40149422
Hastens...Dure troep !

Als nieuwe Hastens gebruiker meen ik hyier even op te moeten reageren.
Kop die zooi niet ! Je wordt echt besodemieterd, althans da's mijn gevoel bij het geheel.

In kort mijn ervaringen.

Proefliggen in de winkel bevalt uitstekend ( logisch, daar is de meeste aandacht aan besteed aan die bedden )
Bestellen is zo gebeurd ( en of je maar even je handtekening onder die order van 9500 Euro wil zetten voor een tweepersoons nest.

Betalen mag contant of pinnen of vooruit...

Allemaal erg leuk...en dan mag je 8 weken wachten minimaal voor men de handel komt bezorgen
en in elkaar komt kloppen. Voordat het echter zover is gaan die 8 weken op je oude bed erg lang duren dus ga je eens bellen.
Dan komt men met allerhande smoezen varierend van " het textiel is niet voorradig" tot " uw matras matras-vering moet nog gebouwd worden"

Sjit, denk je dan, hebben ze zo weinig op voorraad ofzo ??

Na veel bellen en wachten komt dan het bericht dat men e.e.a. komt afleveren, of je alvast het restand wilt betalen...

Spul wordt bezorgd en dan blijkt een bedbodem niet goed in elkaar te zitten en wordt dat profesoriesch ( ?? ) even verholpen, flike boor erin, beetje buigen en klaar, het pootje past.

Dan ga je liggen op je X-FAST matras ( terwijl je in je geheugen had dat je een FAST had besteld )
Nee hoor bleek een X-FAST te zijn. ( - ik ben gek denk je dan -)

De eerste paar nachten doe je geen oog dicht en draai je constant rond omdat het matras dus VEEL te stijf blijkt te zijn, het voelt aan als een plank. Je denkt dan, - ach, zal wel goed komen-, maar na 3 weken lig je nog steeds op een plank, echter wel een plank van een kleine 10.000 Euro.

Sjit man, de Gamma is goedkoper met zijn planken.

Al met al heb ik tot dusver ( 4 weken verder ) geen goede ervaringern met dit merk.
Oh ja en ademen ? Nee hoor dat bed ademt voor geen millimeter, als je er 2 minuten op ligt ( zeker met zo'n extra matrasje erbij, breekt het zweet je aan alle kanten uit, je volt je net een leeglopende spons.

Kortom mijn conclusie, dure rotzooi...en de mijne, die gaat terug ! Bah wat een kl*teding !

LaserMan
pi_40149978
Ik heb zelf een Auping basic gekocht bij Auping Plaza in Rotterdam (ik ben een student ).
Het bed heeft mij 1000 euro gekost (500 matras / 500 frame).
De levertijd bedroeg een week en ze kwamen hem hier netjes in elkaar zetten dat was 5 minuten werk.
Het matras was alleen de eerste nacht een beetje stijf daarna is het er alleen maar beter op geworden.
Ik heb expres gekozen om geen ombouw erbij te kopen zoals een auronde omdat ik dit totaal niet praktisch vind bij het verhuizen van het bed.
De keuze voor een Auping was redelijk simpel, we zijn langs verschillende woonwinkels geweest en het was of echt te cheap (beterbed) of de levertijden waren bizar (6 weken).

Wat betreft hastens bedden deze zijn puur gebouwd op imago.
Ze laten je heel duidelijk allerlei materialen zien waar het bed van gemaakt is maar uiteindelijk slaap je echt niet in die mistige bergen net boven dat groene gras vol dauw en een deken van schapenwol.

Kortom ga langs een Auping Plaza en ontdek hoe lekker een Auping ligt en hoe functioneel een bed kan zijn voor een normale prijs

[ Bericht 0% gewijzigd door Dementor op 24-07-2006 23:43:15 ]
pi_40153858
Je hebt dus een 1persoonsbed?
pi_40158366
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 01:31 schreef Rapaille het volgende:
Je hebt dus een 1persoonsbed?
Yup een tweepersoons auping kost 2x zoveel.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:27:27 #32
57434 Marloes
Digital Love
pi_40163001
Ik heb ook een auping, ligt heeerlijk!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_40164602
En je wilt natuurlijk ook zo'n mooi Hastens dekbedovertrek en kussenslopen...trek de portemonnee maar open

Of een Hastens badjas, slippers, etc...
pi_40166593
Verkoopt Hastens alleen boxspring of ook 'gewone' matras?
Indien ook matras, dan kun je -wil je de uitgaven beperkt houden - beter een goedkopere ombouw kopen maar een goede lattenbodem + matras. Lijkt me dat je dan (veel) goedkoper uit bent dan 7000 euro en toch kwallitatief goed spul hebt.
pi_40166774
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef femmeChantal het volgende:
Verkoopt Hastens alleen boxspring of ook 'gewone' matras?
Indien ook matras, dan kun je -wil je de uitgaven beperkt houden - beter een goedkopere ombouw kopen maar een goede lattenbodem + matras. Lijkt me dat je dan (veel) goedkoper uit bent dan 7000 euro en toch kwallitatief goed spul hebt.
Een matras bepaalt voor 50% de kwaliteit van een bed.
Het frame ondersteund het matras op zo'n manier dat het matras optimaal presteert.
pi_40166975
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Dementor het volgende:
Een matras bepaalt voor 50% de kwaliteit van een bed.
Het frame ondersteund het matras op zo'n manier dat het matras optimaal presteert.
Oke, er moet een (stevig) frame omheen. Maar de prijs van een frame is vooral gebaseerd op uiterlijk en niet zozeer op stevigheid. Als je met een beperkt budget toch een goed bed wilt kopen, kun je je beter richten op matras + lattenbodem en voor het frame iets (stevigs) simpels kopen. Of mis ik nu iets?
pi_40169763
Ik lig ook fijn op een Auping... mijn rug is me dierbaar en slaap er echt geweldig op.
Mijn bed zelf is ook van Auping, ook erg tevreden over.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_40177096
Hoe is dat nou als je zo'n Hastens bed vergelijkt met een fatsoenlijke boxspring van Ikea? Is dat echt een wereld van verschil?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_40177344
'k Heb me eens door de directeur van Eastborne (matrassen-fabrikant in Vroomshoop) laten vertellen dat het allemaal vooral marketing is. Er zijn geen 'beste' matrassen. Je moet kopen wat je zelf lekker vindt liggen.
pi_40193557
Ik lig op m'n studentenkamer toch echt prima op m'n sultanmatras van Ikea. Maar, zodra ik een baan heb koop ik wel een nieuw bed, iets groter en met verstelbare ruggesteun. Het zal wel geen Ikea worden dan, hoewel ik er al 2 jaar prima op slaap, slaap ik thuis bij m'n ouders in een duur bed toch net iets lekkerder.
en aan bakboord zwemmen haaien......
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:27:06 #41
57434 Marloes
Digital Love
pi_40197899
Mijn auping is ook verstelbaar, je kan op een knopje drukken en dan gaat ie omhoog. Erg handig ja, maar in de 5 jaar dat ik het bed heb, heb ik 't misschien 4 keer gebruikt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_40207248
je zal smorgens maar pijn in je nek hebben na je eerste nacht op zo'n duur bed
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:58:05 #43
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_40207284
Wrom wil je dat hebben? In Keuringsdienst van Waarde bleek dat het vooral volksverlakkerij is.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:59:34 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40207342
Ik heb een advertentie gezien en die hastens begonnen vanaf 12000 euro
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_40208000
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Killaht het volgende:
Ik heb een advertentie gezien en die hastens begonnen vanaf 12000 euro
nee hoor ze beginnen bij ongeveer 3000 euro voor 1 persoons

voor mijn ouders heb ik het vorig jaar allemaal uitgezocht die wilden namelijk nieuwe bedden

jenssen is een fabrikant die vergelijkbare bedden maakt alleen niet van paardehaar enzo, de reden dat mijn ouders daar voor gekozen hebben is dat we honden hebben thuis en die zouden nog anders wel eens willen gaan krabben

ze hebben nu dus bedden: verstelbaar, massage, verlichting (onder bed voor de sfeer). wekker (wordt je wakker getrild) en airco

dat laatste is nu wel fijn, zij hebben zo'n 20k betaald, maar dat is dan ook 2x 120 breed en 240 lang
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:12:23 #46
154392 Vodkat
Honda V4 Power
pi_40243577
!
zoveel geld voor een BED ??
een goed matras ok, maar zijn die bedden van goud gemaakt ofzo ?

nou ja, ieder zijn ding ...
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:17:11 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40247226
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Vodkat het volgende:
!
zoveel geld voor een BED ??
een goed matras ok, maar zijn die bedden van goud gemaakt ofzo ?

nou ja, ieder zijn ding ...
ik slaap maar een paar uur per dag, dus dan wil ik optimaal comfort. ik heb gekozen op gevoel en niet op naam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games donderdag 27 juli 2006 @ 19:25:26 #48
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40247429
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Isegrim het volgende:
het ligt gewoon zo lekker, dus dan maakt het me geen reet uit als het duur/oplichterig is. roken is ook slecht voor je en duur, en dat doe ik ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:26:33 #49
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_40247456
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het ligt gewoon zo lekker, dus dan maakt het me geen reet uit als het duur/oplichterig is. roken is ook slecht voor je en duur, en dat doe ik ook
Tja, wie het breed heeft... Zo'n bed is niet veel minder dan een jaarsalaris voor mij.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_40248897
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Vodkat het volgende:
!
zoveel geld voor een BED ??
een goed matras ok, maar zijn die bedden van goud gemaakt ofzo ?

nou ja, ieder zijn ding ...
i know, maar goed die bedden zijn wel echt top (mag ook wel) maar zijn goed afgewerkt, goede garantie, bluetooth afstandsbedieningen enzo

maar goed het is veel geld, maar mijn moeder is rugpatiente en ze hebben van alles geprobeerd, auping, etc etc en dit is eindelijk bed wat wel werkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')