quote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef schatje het volgende:
Menno: "Je slaat als een man".
Joh nee echtquote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
Ingrid en menno liggen weer in bed
Denk dat je dan heel dicht bij de waarheid zit...........quote:Op zondag 18 september 2005 21:32 schreef b0ng het volgende:
ze heeft HIV
Ze blijft maar zeggen dat ze rustig moeten doen,HIV?quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel dicht bij de waarheid zit...........![]()
Dat heeft hij zelf verteld. In het begin. Op latere leeftijd kan ie blind worden.quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef kwakveense het volgende:
waar las ik nou dat menno's geheim een zeldzame oogziekte is? ws. in een vaag roddelblad dat zelf haar info van wazige internetroddels haalt...
dat heeft Menno zelf gezegd in het huisde eerste week ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef kwakveense het volgende:
waar las ik nou dat menno's geheim een zeldzame oogziekte is? ws. in een vaag roddelblad dat zelf haar info van wazige internetroddels haalt...
Denk het ookquote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef pinkplatinum het volgende:
met een wondje ofzow..
tis dus best heftigquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef mijn23 het volgende:
mENNO:"dat euro disney kan je ook op je buik schrijven,nee geintje .Ingrid:'" ik denk het wel ja"
nieuwe stembanden gekregenquote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf verteld. In het begin. Op latere leeftijd kan ie blind worden.
dat dacht ik ook meteen Hummie zit er nu tochquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze zou morgen vragen aan BB of ze het mocht vertellen. Als menno nou een beetje snugger was dan had hij haar nu naar dagboekkamer getrapt
quote:Op zondag 18 september 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
ik weet het !
Ingrid is...... een hologram!!!!!!!
Als dat zo is, dan is het waarschijnlijk dat ze de opdracht van BB had om een ramance te beginnen in het huis. Daar kan ze zich nu ook wel enigszins schuldig over voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze als actrice in BB zit...
quote:Op zondag 18 september 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
ik weet het !
Ingrid is...... een hologram!!!!!!!
ze zei net iets dat ze een geheime opdracht had (dat was ws. menno's eerste guess op waarom ze zo stil was)quote:Op zondag 18 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt dat ze morgen toch op zeker naar de dbk moet komen omdath et maandag is
Moet ze BB op de hoogte houden ofzo?
dat zei ik ook al, maar waarom zou dat schadelijk zijn voor zijn reputatie?quote:Op zondag 18 september 2005 21:47 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heeft ze dat ene syndroom, dat je eruit ziet als een meisje, maar qua chromosomen een jongen bent. Daarom heeft ze ook siliconen. En dan kan ze geen kinderen krijgen, heeft geen schaamhaar e.d.
Dan kan het helemaal kloppen wat ik zelf dacht over die romance missie.quote:Op zondag 18 september 2005 21:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze zei net iets dat ze een geheime opdracht had (dat was ws. menno's eerste guess op waarom ze zo stil was)
Ik geloof wel dat ze het als grap deed hoorquote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef Ireth het volgende:
Of het is een geintje dat het een geintje is, dat ze nu terugkrabbelt omdat ze bang is dat Menno er anders uit gaat?
Dat dacht ik dus ook!quote:Of het is een geintje dat het een geintje is, dat ze nu terugkrabbelt omdat ze bang is dat Menno er anders uit gaat?
Ze heeft toch verschillende rolletjes gehad.. en speelde bijna in GTSTquote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Of zegt ze dit nu omdat ze er dan vanaf is
Net zegt ze: "Ik kan nog steeds acteren".
Kom nou toch, je bent echt te paranoiaquote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef Ireth het volgende:
Of het is een geintje dat het een geintje is, dat ze nu terugkrabbelt omdat ze bang is dat Menno er anders uit gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |